۷۳۲۶۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک گل، ۱۵ هزار ووزلا، کرور کرور شادی

همه‌چیز به آن شش دقیقه جادویی گره خورد. ۹۰ دقیقه رسمی زمان بازی تمام شده بود و بازیکنان تیم ملی ایران و مراکش فقط شش دقیقه وقت اضافه داشتند که خودی نشان دهند و شبی به یاد ماندنی بسازند.

آی اسپورت: همه‌چیز به آن شش دقیقه جادویی گره خورد. ۹۰ دقیقه رسمی زمان بازی تمام شده بود و بازیکنان تیم ملی ایران و مراکش فقط شش دقیقه وقت اضافه داشتند که خودی نشان دهند و شبی به یاد ماندنی بسازند. زمان به شماره افتاده بود و تمام ایران به توپ کاشته‌ای چشم دوخته بودند که می‌توانست آخرین شانس پیروزی ایران در اولین نبرد جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد. توی دروازه و گل برای ایران! تمام ایران یک باره از شادی فریاد کشیدند و مردم دوباره یک صدا شدند. اشتباه استراتژیک بازیکن مراکش و گل به خودی عزیز بوهدوز ایران را غرق در شادی توصیف‌ناپذیری کرد که حتما تا همیشه در حافظه تاریخ ملت می‌ماند. برد ایران در برابر مراکش در جام‌جهانی روسیه، دومین برد ایران در تاریخ جام‌جهانی نام گرفت و یک ملت برای شادی این پیروزی به خیابان‌ها ریختند. دوباره فوتبال زبان مشترک تمام مردم ایران شد و همه مردم، فارغ از هر جناح و تفکر سیاسی برای پیروزی تیم ملی در تورنمنت جهانی اشک شوق ریختند. خیابان‌ها پر شد از صدای بوق و کف و سوت مردمی که در دوران سرخوردگی به این شادی بیشتر از هر چیز دیگری نیاز داشتند.

یک گل، ۱۵ هزار ووزلا، کرور کرور شادی

پلیس راهنمایی رانندگی راه را برای مردم باز گذاشت، کسبه محل شکلات و آب معدنی پخش کردند، سازمان حمل و نقل اینترنتی اسنپ 15 هزار ووزلا(بوق) که از قبل برای حمایت از تیم ملی آماده کرده بود، در شهرهای مختلف بین مردم پخش کرد و تمام ایران با هم یک صدا شدند. شبکه‌های اجتماعی پر شد از تصویر زنان و مردانی که کنار هم بر طبل شادانه می‌کوبیدند و شادی‌شان را با بوق‌های اسنپی فریاد می‌زدند. این‌جا درست همان نقطه‌ای است که مردم را با هم همراه می‌کند و معجزه فوتبال همین است. حتما در تمام ساعت‌هایی که ملت ایران از شادی پیروزی در پوست خود نمی‌گنجیدند، بدترین و سخت‌ترین زمان ممکن برای عزیز بوهدوز بوده است. حتما او هم مثل ما بارها آن چند ثانیه طلایی را با خودش مرور کرده و ته دلش از اشتباه ناخواسته‌اش آتش گرفته است. بوهدوز عزیز! ما می‌دانیم که تو چه ساعت‌های سختی را از سر گذراندی و شاید حتی می‌گذرانی، اما اشتباه تو، غم‌های کهنه یک ملت را شست و کاری کرد که ایران دوباره خندید!

یک گل، ۱۵ هزار ووزلا، کرور کرور شادی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرمنده اون چیزی که من دیدم برخورد نیروی اتظامی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج