۷۳۲۶۶۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال وقوع گرد و خاک در ۳ استان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار، رعدوبرق و وزش باد در در هشت استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار، رعدوبرق و وزش باد در در هشت استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت جوی آسمان کشور توضیح داد و گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز به ویژه ارتفاعات شرقی آن رشد ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز دوشنبه نیز با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر افزایش ابر، رگبار پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: امروز در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه زابل همراه با گرد و خاک خواهد بود. در سه روز آینده به ویژه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های خوزستان، بوشهر و در برخی مناطق ایلام به دلیل وزش باد شدید، وقوع گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود. روزهای شنبه و یکشنبه نیز خلیج فارس و تنگه هرمز و روز دوشنبه مناطق غربی و مرکزی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین تا روز یکشنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوای استان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان استان تهران در روز یکشنبه صاف پیشبینی شده است. همچنین احتمالا وزش باد و در بعد از ظهر افزایش آن وجود دارد. دمای هوا در در این روز در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه و در سردترین ساعت به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد. در روز دوشنبه نیز برای این استان آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دما در روز دوشنبه به ۳۶ درجه و کمینه آن به ۲۴ درجه سانتی گراد می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهور

      خوزستان هوا ندارد...ای قاضی ای قاضی مردم چی میگن..

    • علی

      دولت در حق مردم خوزستان ظلم میکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج