۷۳۲۷۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گرشاسبی: از بخشش محرومیت ناامید شدیم

سرپرست پرسپولیس معتقد است با همین نفراتی که در حال حاضر در این تیم حضور دارند می‌توانند در مسابقه‌های این فصل موفق ظاهر شوند.

ایسنا: حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالیم که تمرین‌ها آغاز شده است و بازیکنان طبق صحبت‌هایی که دیگران می‌گویند برای اولین بار است که با این تعداد در نخستین تمرین حضور دارند. یکی دو بازیکن هم مرخصی گرفته بودند که ان‌شاءالله به تمرین‌ها اضافه می‌شوند. دو بازیکن هم در اردوی تیم ملی حضو ردارند که ان‌شاءالله به تیم اضافه می‌شوند. تمرین با نشاطی با توجه به اولین تمرین بودن برگزار شد. ان‌شاءالله از فردا استارت تمرین‌های اصلی زده خواهد شد.

او افزود: به امید خدا با همین نیروهای موجود که در دو سه سال گذشته نمایش خوبی را از خود بر جای گذاشتند، در مسابقه‌ها پرقدرت ظاهر خواهیم شد. گرچه دو سه نفر از ما جدا شدند. ما دو بازیکن هم جذب کردیم اما تا پایان نیم فصل اول نمی‌توانند برای ما بازی کنند. از آن طرف امید عالیشاه به تیم ما برگشته و احمد نوراللهی هم به آمادگی رسیده است و می‌تواند به طور کامل به تیم کمک کند.

سرپرست پرسپولیس درباره آخرین اخبار از پرونده پرسپولیس در CAS گفت: این پرونده به قدری طولانی شد که دیگر خودمان هم از آن ناامید شدیم. همچنین تا الان فیفا رأیی را برنگردانده است. صحبت امروز ما هم با بازیکنان این بود که پنجره را بسته فرض کنید و این که باید با همین نیروها به کارمان ادامه دهیم. خبرهایی که داریم خبرهای خوبی نیست و امیدی نیست که فیفا بخواهد رأیش را بشکند. به نظرم اگر رأی منفی بدهند بی‌انصافی کرده‌اند.

گرشاسبی در ادامه درباره کوتاهی‌های طاهری مدیرعامل پیشین پرسپولیس در پرونده طارمی که منجر به محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی شد توضیح داد: به هر حال هیچ مدیری نمی‌خواهد که در روند مدیریتش مشکل ایجاد شود. قطعا همه تلاش می‌کنند که روند تیم مثبت و رو به جلو باشد. به هر حال یک زمانی تکل‌هایی زده می‌شود که این تکل گاهی اوقات توپ را می‌زند و گاهی اوقات پا را می‌زند و پا را قلم می‌کند. این تکل، تکلی بود که یک پای پرسپولیس را از کار انداخت اما بازیکنان مردانگی کردند و ایستادند. این هنر نیست که من از مدیران قبلی بدگویی کنم. باید با هواداران هماهنگ شویم و نگذاریم تیم دچار آسیب روحی روانی شود. ما هر جا که بخواهیم کج برویم هواداران شوک وارد می‌کنند. ایران تا این هواداران را دارد قطعا مشکلی نخواهد داشت. تلاش ما این است که نیم فصل را مدیریت کنیم تا رفع محرومیت شویم و بتوانیم مانند باشگاه‌های دیگر بازیکن جذب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی برانکو بگه ،کیسه ها رو اتیش زده چند فصل

    • بدون نام

      تیم بیت المال خور و مافیایی ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج