جاباما
۷۳۲۹۶۰
۲۴۴ نظر
۵۲۲۱
۲۴۴ نظر
۵۲۲۱
پ

جزئیات آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری

دیروز امام جمعه ایرانشهر خبر از آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری داد و پس از آن موجی از واکنش ها به راه افتاد، امروز اما رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان میگوید آمار ارائه شده تایید شده نیست.

برترین ها: دیروز امام جمعه ایرانشهر خبر از آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری داد و پس از آن موجی از واکنش ها به راه افتاد، امروز اما رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان میگوید آمار ارائه شده تایید شده نیست.

نبی بخش داوودی؛ فرماندار ایرانشهر می‌گوید: پیگیری این مسائل از نظر قانونی چارچوب‌های خاص خود را دارد و به‌راحتی نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد چرا که تاکنون به تعداد یا اطلاعات مشخصی از موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر دست نیافته‌ایم. داوودی متذکر شد: به‌زودی اخبار موثق در این‌باره منتشر خواهد شد.

همچنین امام جمعه ایرانشهر در این‌باره گفت: منبع صحبتی که در نماز عید فطر ایرانشهر داشته‌ام، اولیای یکی از دختران آسیب‌دیده بود که با حجمی از نگرانی و اضطراب از بنده خواست این موضوع را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

وی درباره تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده‌ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر ۴۱ نفر است.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متاسفانه عده‌ای زور دارند و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود.

همچنین نماینده ایرانشهر در این‌باره گفت: موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر اتفاق افتاده اما تاکنون آمار دقیقی از این موضوع به ما داده نشده و موضوع در دست پیگیری است.

محمد نعیم امینی‌فرد افزود: از نیروهای قضایی و انتظامی خواسته‌ایم در اسرع وقت ابعاد مختلف قضیه بررسی و موضوع تجاوز به دختران ریشه‌یابی شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خواستار برخورد با خاطیان ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری شد.

فاطمه فاضلی گفت: بر اساس اخبار و یافته‌ها چندین نفر از دختران ایرانشهری قربانی این حادثه شوم شده‌اند که تنها تعدادی جسارت این را یافته که از رنج حادثه سخن بگویند.

فاضلی تاکید کرد: ریش سفیدان و متنفذین استان به جدیت این حادثه را پیگیری کنند و جامعه را به آرامش، آگاهی و مسئولیت‌پذیری دعوت کنند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ادعایی که از سوی آقای مولوی در نماز جمعه ایرانشهر اعلام شده مورد تایید ما نیست، گفت: تاکنون ۳ نفر در خصوص موضوع آدم‌ربایی و تجاوز دختران در ایرانشهر شکایت کرده‌اند که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در رابطه با موضوع آدم‌ربایی دختران ایرانشهری اظهار کرد: جزئیاتی که تاکنون در رابطه با این پرونده اعلام شده درباره تعداد افرادی که به آنها تجاوز شده و ادعایی که آقای مولوی در نماز جمعه داشته به هیچ وجه مورد تایید ما نبوده و مسأله در حال بررسی است.

ایرنا هم در خبری اعلام کرد: « شماری از مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری تجمع کردند ».

جزئیات آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حدود 50 نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسجد بدونه دستشویی نمیشه ساخت مملکت هم بدونه فحاشه خونه نمیشه ساخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا با این تز دادنت

      • بدون نام

        غرب با اونهمه فحشا خونه به کجا رسیده؟

      • بدون نام

        شاید تو شهر شما فاحشه خونه خوب باشه ولی ما تو سیستان نه فاحشه میخوایم نه فاحشه خونه نیاز داریم
        برای فاحشه خونه نیاز به فاحشه هست اون فاحشه ها رو از کجا میاری

      • بدون نام

        برترینها جراتش را نداره بگه طرف مهاجر کدوم کشور دوست و برادر بوده اونایی که خودشونو واسه برادران افغان جر میدادن الان کجان بابا طرفو گرفتند

      • بدون نام

        روح مرحوم طالقانی شاد.... این جمله رو ایشون سال58 گفت. پیش بینی ش درست بود

      • بدون نام

        انقدر انکار کردیم و خواستیم از جامعه مدینه فاضله بسازیم که عاقبت اینطور شد. من با کاربر 11:20 موافق هستم. شما چه خوشتون بیاد چه نیاد این قشر در مملکت زندگی می کنند اما در حال حاضر پنهانی و قربانی هم می گیرند

      • بدون نام

        خجالت بکش...
        انسان رو در حد حیوون هوس باز پایین نیار

      • علی

        تایید میکنم

      • علی

        باز میخواستی غرب به کجا برسه.فعلا که نفس کشیدنمون هم به اینا یجورایی ربط داره

      • علی

        شما فکر میکنی مثلا غرب چطوریه ? همینجور تو خیابونا ریخته ان ?نه بابا اونا بیشتر از ما به خودشون و عفتشون اهمیت میدن.

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • بدون نام

        نمیدونم جریان این پرونده چیه و جزئیات ماجرا چی هست ....ولی لعنت خدا بر کسانی که مخالف فاحشه خانه هستن و سر خودشونو زیر برف کردن و با افکار پوسیده فکر میکنن این افراد در جامعه وجود ندارن....در صورتی که الان تمام کوچه و خیابانهای شهر فاحشه خانه شده و نسل جوان به دلیل ناتوان بودن در مخارج ازدواج همه به رابطه نامشروع رو آوردن....همین افکار پوسیده باعث شده که هر روز خبر تجاوز منتشر بشه ، .......تو دین اسلام هم صیغه موقت گذاشته واسه جلوگیری از فساد با اینکه معنی صیغه تو ایران عوض شده و جلوه خوبی نداره ولی باز هم راهکار خوبی هست....اونایی که میگن تو غرب آزاد هست و اونا کجا رو گرفتن ، یا هیچ وقت از کشور خارج نشدن و آزادی واقعی و احترام به تمایلات انسانی ندیدن ، یا تحت تاثیر صحبت افراد کم عقل با افکار پوسیده هستن....به هر حال غیرت ایرانی قبول نمیکنه که به ناموسش تجاوز بشه ....در عین حال افراد با شهوت بالا هم باید مکانی برای ارضای خودشون داشته باشن و نتونن تو جامعه آزاد باشن تا امنیت برقرار بشه و شاهد اینگونه اخبار نباشیم

      • بدون نام

        خیلی کم دارید

      • به ١١:٢۰

        اول از خونواده خودت شروع کن برای کار تو اونجا

      • بدون نام

        یه عده مثل شما میگن مثل مسجد یا خونه ای که دستشویی داره کشور هم باید فاحشه خونه و خانه ی فساد داشته باشه که باید بگم شاید یه جاهایی و با یه سری منطق و از چند نظر این حرف درست باشه اما دقت کنید اونایی که تجاوز میکنن بیشترشون آدمای بی پولی اند یا امکاناتشو ندارن و بخاطر همین تجاوز میکنن اونهایی هم که پول دارن از قاحشه ها و فاحشه خانه هاو خانه ی فساد هایی استفاده میکنن که توی عامه و بین مردم به خونه تیمی معروفه و غیر قانونی فعالیت میکنن پس مسئله وجود فاحشه نیست مسئله نبود پوله که اگه برای این کسایی که فقیرن و تجاوز میکنن پول یا کار نه با حقوق کم بلکه با حقوق واقعی بود شک نکنید که اینها هم میرفتن توی گروه دوم و برای ارضای شهوتشون پول میدادن به فاحشه پس لطفا مسئله رو از جهت درست نگاه کنید.

      • بدون نام

        یادتون نره که کشور های اروپایی هم فاحشه خونه و خانه ی فساد دارن و اما بازم آمار تجاوز توی چنین کشور هایی کم نیست چرا همیشه از طرف اشتباه و از اشتباه ترین جهت به قضیه نگاه میکنید. همین شماهایی که چنین تز های روشنفکری و غیر منطقی دارید طرفدار کسایی هستید که الان متاسفانه در راس کارن و باعث بیکاری و بی پولی و در نتیجه فساد شدن یعنی این بی پولی باعث شده که یه عده از مردم جای اینکه خود ارضایی کنن و جای اینکه برن و به فاحشه هایی که غیر قانونی فعالیت میکنن توی خونه تیمی ها پول بدن و خودشونو ارضا کنن چون پول ندارن تجاوز میکنن و باعث این بی پولی ها افرادیه که مملکت رو به گند کشیدن و دلیلش انتخاب اشتباه شما و تبلیغ شما برای افراد اشتباهه لطفا جای اینکه با ژست روشنفکری برای بقیه و برای یه کشور تععین تکلیف کنید و نظر های غیر عقلانی بدید یه بار هم روی خودتون کار کنید و ضعف های فکری و رفتاری خودتونو درست کنید.

      • به 15:38

        لعنت به خودت
        که زنو به چشم برده میبینی
        برای رفاه حال شما نرهای کثیف
        یه عده زنو به بردگی بگیرن
        که شماها ارضا بشید

        مردشور میلی جنسیتونو ببره

      • بدون نام

        مستند شمقدری رو ببینید حتما..
        مستند انقلاب جنسی..
        نیاز جامعه هست ولی تو دین اسلام بعنوان کامل ترین دین برا همه چیز راه کار داده خداوند و راهکار این هم فقط و فقط احداث مراکز رسمی و مدیریت شده ازدواج موقت که دیگه ازدواج هست رسما اسمش فاحشگی و فاحشه خونه نیست..
        به اینجاها که میرسه همه لبشون گاز میگیرن و از خدا و پیغمبر هم مقدس تر میشن..!
        اخرشم میشه همین که میبینیم و باید گفت این تازه شروع ماجراس....

      • حسن

        دوست عزیز برای ارضاع میل جنسی
        اسلام ازدواج و ازدواج موقت و تعدد زوجات را گذاشته است ولی در ایران فمنیست ها مانع از اجرای قوانین الهی شده اند لذا مردان برای ارضاع به خلاف متوسل میشوند نیاز به فاحشه خانه نیست

      • بدون نام

        بر فرض فاحشه خونه هم وجود داشته باشه؛استفاده از چنین جاهایی پول میخواد. بیشتر مردان طبقه ضعیف جامعه پول ندارن ( بیشترین جرمهای اینچنیتی هم مال مردا این طبقست)؛ بنابراین تجاوز رو ترجیح میدن. این تزهای کارشناسی نشدتونو واسه خودتون نگه دارید لطفا

      • بدون نام

        اوضاع غرب بدتره بريد به زبون انگليسي خودتون سرچ كنيد ميفهميد كه راه نجات فقط و فقط در قرآن آمده چرا فكر ميكنيد از خدا بيشتر ميفهميد

      • بدون نام

        این مردک پولدار بوده و حتما براحتی می تونسته با زنهای مختلف باشه ولی با این وجود دنبال ماجراجویی جنسی بوده.باید تمام نرهایی که سیرمونی جنسی ندارند رو عقیم کرد تا شرّشون از سر جامعه کم بشه . نه اینکه زنهای زیادی رو به بردگی جنسی بگیرید و آینده شون رو تباه کنید و باز هم تجاوز باشه چنان که در غرب هنوز تجاوز هست

      • بدون نام

        همچین میگن فاحشه خونه انگار شهر بازیه!!! برای مردهای گوگولی فاحشه خونه بزنید که دیگه به زنها دست درازی نکنند!!! مردها باید یاد بگیرند از طریق انسانی خودشون رو اراضء کنند وگرنه راه حلهای حیوانی همیشه وضعیت رو بدتر می کنه.چنان که در غرب هم تجاوز وجود داره چون ذهنیت مردان اینه که حقشونه به زنها دست درازی کنند.فاحشه خونه این ذهنیت رو در مردها تثبیت میکنه

      • بدون نام

        تمایلات انسانی یا تمایلات نرینگی؟! مساله اینست! تا وقتی زنها وظیفه داشته باشند نیازهای جنسی مردها رو رفع کنند و خوشحالشون کنند برابری زن و مرد اتفاق نمی افته.تمایلات جنسی مردها فقط باید از طریق انسانی پاسخ داده بشه.هر گونه خرید و فروش و به بردگی گرفتن زنها باید جرم تلقی بشه و مردهایی که شهوت زیاد دارند باید عقیم شوند.تمام

      • بدون نام

        فمینیستها می خواهند به شما نرها یاد بدهند زنها وسیله ی اطفاء غرایز شما نیستند بلکه انسان اند پس تعدد زوجات و فحشا هر دو محکومه .یا غرایزتون رو از راه درست ارضاء کنید یا از بیخ بکنید و بیاندازید دور

      • بدون نام

        چه خوشمون بیاد ، چه نیاد این نیاز طبیعی در انسان وجود داره. پس باید برای اون یک راه حل منطقی و درست پیدا کرد. در صورت انکار می شود آن چه می بینید: آزار، تجاوز و قتل.

      • بدون نام

        داروهای هست غریضه جنسی را سرکوب میکتد والدین تو سن بلوغ باید به فرزندانشون بدن

    • بدون نام

      لعنت بهشون... لعنت بهشون... لعنت بهشون...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا یک باند افغانی بوده .
        در صورت صحت جا دارد بعلت این بی غیرتی عمومی خون گریه کرد

      • alinagi

        فکرمی کنید حرف مرحوم طالقانی خوب نیست و نیاز بجایی نیست که جوانان تخلیه بشن ...بس تحمل کنید اخبار تجاوزات را...عزیز من..غریزه است خدا افریده دست من و تو نیست ..دست اسلام ..و مسیحیت نیست غریزه است غریزه

      • بدون نام

        ای لعنت به هر چه آدم دروغ گو شایعه ساز
        امام جمعه میگه صاحبان زر و زور هستن تو میگی افغانی
        ای خدا بزنه پس کله هر چه آدم دروغگوست

      • بدون نام

        آن شخصی که میگه شخصیت انسان را پایین نیار!! دیگه بدتر از این که امام جمعه آن شهرهای تعداد 41نفر را تا حالا اعلام کردن و گفتن که زر و زور هم داره در تمامی هرگوشه این مملکت همین طور است تجاوز به دختر و پسر هیچ ابایی ندارند تازه به پسران بیشتر تمایل دارند آخه نمیدانیم آن همه اخلاق، ادب و انسانیت و مردم و نوع دوستی کجا رفت که طرف بالای شصت سال هم پسر و دختر هفت ساله نمی گذرد، آخه این همه جامعه شناس و روانشناس لال شدن یک تحقیقی یک حرکتی آخه عامل چیست، اگر این روال ادامه داشته باشد تا سال 1420دیگر یک نفر سالم که آسیب جنسی ندیده باشد نداریم فکر آینده چهل، پنجاه شصت سال دیگه تجسم کنید این عمل مثل ویروس وبا شروع شده و تا آخرین نفر توقف نمی کند آن وقت نوبت این آسیب دیده هاست که به دیگران (بچه های کوچکتر)رحم نمی کنند آسوده نخوابید که دختر یا پسر خودمان نیست بنظرم هیچ تفاوتی آن دختران با دختر ما ندارند،

      • بدون نام

        مرحوم طالقانین خب مرد بوده دیگه

        چرا جایی برای ارضای جنسی زنها نیست

        خب زنها هم غریزه دارن دیگه

        خیلی از شوهرها به نیاز جنسی زن بی تفاوتن

        که باعث طلاق میشه
        یا زنان طلاق گرفته

        حتی بعضی از شوهرها هم نمیتونن زنو ارضای جنسی کنن

        ولی بر خلاف شما مردا اگه خیانت کنه اعدام میشه

        مثل شماها ازادی نداره

        بینهایت زنو قانونی صیغه کنه

      • بدون نام

        کاربر محترم و ارجمند. 00/31 بهترین راهکار را برای آنهایی که فکر و ذکرشان شهوت و شهوترانی است چون فقط به اشتباه تصور میکنند آدم هستن و بدون مقدمه نیمی از جمعیت که زن ها هستند از دور خارج کردن تنها راهکار همین که کاربر محترم. 00/31 گفت ...

    • بدون نام

      عجب
      چرا نمیگید این دخترا در کجا مورد آزار قرار گرفتن؟
      مدرسه دانشگاه محل کار منزل و ....؟

      پاسخ ها

      • سرباز وطن

        بلوچ ها انسان های پاک و باغیرتی هستند البته من فارس هستم کسی فکر نکنه من بلوچ هستم من چند سال خاش بوده ام و از پاکی و مردانکی بلوچ ها هر چه بگم کم هست اين کار زشت صد در صد کار بلوچ ها نیست این اين استان استان محروم هست که که کسانی که تن به خودفروشی داده اند از مجبوری بوده و اون کسانی هم این کارها را کرده اند ایرانی نبوده

      • دروغگو

        نه با اون کار داشته باشید نه با این و بیخودی دیگران را هم وسط نکشید بروید این گروه را که شهوترانی همه چيزشان است خودرا اخته کنند یا اخته شان کنید، خیلی آسوده و راحت، درود بر کاربر گرامی و محترم. 00/31 که این راهکار مفید و ارزنده را پیشنهاد داد،

    • شهلا

      توضیخ لازم نیست. مثل بقیه انکار نکنید

    • بدون نام

      11.27 کشور؟؟

    • بدون نام

      گناهشان به گردن همان فکرهای پوسیده ای هست که مبخواهند همه چیز را انکار کنند...غریزه را سرکوب کنند....شادی و حق را از مردم گرفته اند....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عده ای زور دارن عده ای زور و پول

      • بدون نام

        البته گفته طرف سرمایه دار و غنی بوده، می تونسته با پولش هر شکلی که بخواد شادی بخره

      • حسن

        چه کسی از سرکوب غریزه صحبت کرده است ؟
        شادی چه ربطی به این موضوع دارد

      • بدون نام

        این یارو یک قلدر پولدار بوده.بعد هم غریزه حتی در همون غرب هم تا حدودی سرکوب میشه.مثلا شما نمی تونی با هر زنی که ازش خوشت اومد رابطه برقرار کنی.شهر هرت که نیست

      • بدون نام

        شاد نباشی به زنها تجاوز می کنی؟ از اینکه حتی وقتی به زنها ظلم میشه باز مردها خودشون رو می اندازند وسط و ننه من غریبم بازی می کنند احساس تهوع می کنم.حالم از مردها بهم می خوره

    • بدون نام

      چرند این کار اوناییه که غریزشونو ول کردن نه انکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      یه ساعت دیگه تکذیب میشه نگران نباشین چیزی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگر هیچگونه امنیتی وجود ندارد

    • پارساازکوهدشت

      این بیشرفها که به ناموس کسی دست درازی میکنن جوابش راهم خواهند گرفت مزن بردرکسی باانگشت +که میزنن بردرت بامشت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        وای پناه بر خدا!!!!خدایا مملکتمون چی داره به سرش میاد ؟تودوران دفاع مقدس یکی از اهداف بلند در جنگ دفاع از ناموس بود خدا کی میهاد جواب اون همه خون پاک ریخته ریخته رو بده واقعا دیگه حیران موندیم از ابن همه یلا ازاین همه افتضاح ببار امده استغفر الله استغفرالله

      • بدون نام

        فقط می تونم بگم دلم برای اون دخترا می سوزه

    • گل یخ

      دخترهایی که موردتعرض رارگرفتن چراتاحالا چیزی نگفتن که کاربه ۴۱نفرنرسه؟!!،واقعاجای تأسف داره که یه نفرازقدرت پولی که داره اینطوراستفاده کنه وآینده این دخترها روتباه کنه،متأسفانه جامعه دیگه اون امنیت سابق رونداره وپرشده ازبیمارهای جنسی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا آمار در این مملکت انقدر بالاست !؟ مگه همه متجاوزین متمول هستند !؟

      • بدون نام

        چراش مشخصه چون اگر صداشون در بیاد و شکایت کنن یه عده جاهل میگن کرم از خودت بوده اگر خودت نمیخواستی هیچ مردی جرات تعرض نداشت و و و
        کم این الفاظ کثیف نشنیدیم تو همین سایت از مردان کثیف

      • حسنک

        ای کاش برترینها پیامهایی که حاوی فحش وتوهین است راپوشش نمیداد
        ثانبیا)نوعی حفاظت وسانسور در مورد این پرونده وجوددارد انگارطرف ادم با نفوذ یه میترسم اسمش رامطبوعات باحروف الف ود یانون وصاد دکرکنند

    • کریم

      بیان کرده اید که این آمار در مورد این اتفاق
      از چند ماه قبل تا کنون است آیا بهتر نبود از همان
      ابتدا اطلاع رسانی می شد که هم دختران وهم خانواده ها بیشتر ازخود مراقبت می کردند

      پاسخ ها

      • me too

        یعنی الان که مردم مطلع شدند زین پس تجاوزی اتفاق نخواهد افتاد؟!

    • بدون نام

      در اولین گام کلیه مسئولین امنیتی واجرایی شهر باید برکنار شوند , چون تنها چیزی که ندارند مسئولته .

    • بدون نام

      به به هر دم از این باغ بری می رسد

    • بدون نام

      آخرش می گویند تقصیر خود دخترهای بیچاره بوده بعد ماست مالی می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اروپا هم زنا در امان نیستن

    • بدون نام

      به کل آبروی مملکت را بامردمش بردید
      همتون از دم برید استعفا بدید که یه میدون فوتبال را هم نمیتونید اداره کنید
      هرروز یه اتفاق جنجالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اتفاقات منشا خارجی و دشمنی داره بیشتر به اتفاقات و دشمنی های خارجی اطرافتون دقت کنید

    • بدون نام

      41 دختر؟؟؟ مگه بوکوحرام داریم تو این مملکت ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شک داری؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • علی

      اینم مثل مدرسه تهران چند روز دیگه میگه تجاوز نبوده و فقط دست درازی بود ..... غلط کرده خبرو پخش کرده .... تو این کشور اصلا همچین چیزی نداریم ...... بد بختیم دیگه بددددددبخت

    • بدون نام

      عده ای زور دارن و عده ای و پول
      چرا نمیگی عده ای موقعیت دارن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عده ای پول و زور و قدرت دارند عده ای هم از شدت فقر تن فروشی میکنند! ....

      • mk

        یعنی هرکی پول داشت میتونه تجاوز کنه؟

    • بدون نام

      بابا بس کنید والاه بلاه تلاه دیگه طاقت شنیدن این خبرها رو نداریم
      شما را بخدا رسانه ای نکنید دیگه این جور خبرهارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهل سال پنهونکاری این بلاها رو سرمون آورده !

      • بدون نام

        دست دشمن خارجی در کاره عزیز بوی فتنه هست درست متوجه شدی

    • قاسم

      وقتی فرهنگ غلط باشد و زن نتواند از خودش حفاظت کند و از ترس ابرویش چیزی نگوید،تجاوز صورت میگیرد،زن باید ازادی داشته باشد ، مرد ها باید بدانند که زنها هم در جامعه حق زندگی کردن دارند،تمام مشکلات از فرهنگ سازی است ، زن ها باید بدانند چگونه از حقشان در برابر اسید پاشی ، تجاوز ، حضور در ورزشگاه ، دفاع کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوري؟

      • بدون نام

        بهترین کامنت. درود بر شما

      • تانا

        الآن راهکار دادی خیر سرت؟

      • بدون نام

        الان زن ها آزادی ندارند؟ چه راهکاری از نظر شما برای آزادی زنان جوابگوست؟ بیان ورزشگاه دیگه تجاوز نمیشه بهشون؟

      • بدون نام

        ولله خانوما برا ما مردا ریاست میکنن لطفا الکی جنجال به پا نکنین مشکل جای دیگست

    • بدون نام

      اصل خبر را جاهای دیگه گزاشتند طرفو گرفتند افغان بوده وقتی میگیم اینا از ایرانی متنفرند یه عده باور نمیکنند بخدا فرصت کنند همچین جنایاتی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک نفر به 41نفر؟؟خودت همین حرفت رو باور میکنی

      • بدون نام

        کجا میشه لینک بدی
        دروغگو

    • بی نام

      این وحشی مشکل داشته و خیلی خبیث بوده.در بین بلوچها،ازدواج راحت است و تا 4زن هم اگر توانایی مالی داشته باشد،از نظر مردم مشکلی نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهار تا زن
        انگار زن برده هست
        که چهار پنج نفری بره زن یه نفر بشه

        مطمئن باش روزی که زن به اعتماد به نفس و قدرت برسه
        قانون چند همسری منسوخ میشه

      • بدون نام

        مردها باید یاد بگیرند غریزه جنسی شون رو از طریق انسانی ارضاء کنند وگرنه چه گرفتن چهار زن چه فاحشه خونه هر دو اجحاف به زن و انسانیته

    • شهروند

      ۴۱ نفر؟؟؟!!!! مگه داری در مورد سیب زمینی حرف میزنی؟ خاک برسرما... 4۱ انسان و خانواده هاشون قربانی شدن؟ اینجا واقعا ایرانه؟؟؟ پس چرا تا حالا صداش در نیومده؟ مگه ایرانشهر جزء این خاک نیست؟ ای لعنت به مسعولین امنیتی این شهر که همچین فاجعه ای رو رقم زدن... خاک بر سر ما که نشستیم و داریم نگاه میکنیم... واقعا ملت ایران بی رگ شدن...

      پاسخ ها

      • بهلول

        آقای شهروند اینکه اعصابت بهم ریخت معلوم خیلی آدم با غیرت هستی اما بدان ماهی از سر گنده گردد نی زدم عزیز وقتی بالاترین مسئول اجرایی کشور میگوید مردم نشاط میخواهند!! چرا مزاهم مردم میشوید؟؟چه کسی جرات دارد در این امور دخالت کند؟؟لطفا نظر کار بران را نگاه کن ! چه پیشنهاد هایی این کمپانیها غیرت میدهند؟؟؟!

    • بدون نام

      این چهل و یک نفرم لابد افغانیا تجاوز کردن ن!؟ایران=جهل.نژاد پرستی.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفو گرفتند افغانی بوده

      • بدون نام

        ...بیارنش تلویزیون اقرارم کنه بازم چندتا سیب زمینی مثل تو میان همین حرف را میزنند

    • بدون نام

      قضیه خیلی پیچیده تر از این حرف هاس
      کار افغانی مفغانی نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم کار یه باند افغان بوده حالا قضیه مربوط به چی بوده الله اعلم ولی دستگیر شدند

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری می رسد

    • حسین

      اسلام به پول به زور به کشور که نیست اسلام به خود ملت است که باید ازخودمون شروع کنم نیت خیر وکار خیر برای هم وطنمون بکنیم نه که الان مردم دارنداز انسانیت واسلام دورتر از همیشه می شوند

    • لیلی

      هنوز کسی نگفته مشکل از دخترهای وطنمون بوده؟ هنوز کسی تز نداده واقعا؟

    • بدون نام

      هرکاربدی رخ دهدمجری ان یاارازل واوباشندیاصاحبان ثروت وقدرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربران گرامی این خبرتکذیب شد.

      • بدون نام

        خبر تکذیب نشده فقط سه نفر حاضر به شکایت شدند و یکی ز متجاوزین به چهل و یک مورد تجاوز اعتراف کرده

    • بدون نام

      چند روز ديگه ميگن زير سر يكي از دبيرستانها و به بهانه ي آموزش سند ٢٠٣٠ بوده

    • A55

      لعنت به همچین کشوری که زندگی آدما توش هیچ ارزشی نداره و همه باید فدا بشن ....41 دختر اونم تو همچین جامعه ای؟؟دیگه زندگی اینا میتونه معنا داشته باشه ؟؟همش سرکوب انکار اینم نتیجهش

    • بدون نام

      دیگه اینطور مسایل فرا گیر شده.میدونی چرا؟؟ اگر فقر از در بیاد تو،
      ایمان از در دیگه میره بیرون

      پاسخ ها

      • م

        وقتی مردم دوست می دارند بی بندوباری همینست نوبت همه مرسه عجله نکن

      • بدون نام

        طرف پولدار بوده و هرزه .پولدارا این کارا رو می کنن نه بیپولا

    • بدون نام

      بی صبرانه منتظر اصهار فضل اقای ولایتی و محسن رصایی هستیم..

    • بدون نام

      خواهشا خواهشا خواهشا آش مفت نخورید کجا کسی گفت افغانی بوده تا زرت و زرت از ی جا گندی بلند میشه میندازین گردن افغانی؟

      پاسخ ها

      • لیلی 30تهران

        حرفی ازافغان ها زده نشده پس فعلا نمیتونیم بگیم کارافغانی هابوده ولی اینجوزاجاوزکارخودبلوچ ها بوده اونجا همونقدرکه ادم باغیرت به همون اندازه ادم عوضی هم داره

    • درباره آزاد جنسی

      درست از زمانی که خواستن بگن سند30 20 خوبه و اجرایی کنند این آمارها داره زیاد میشه ..من نمی گم نبوده ولی یه آدمهای دوست دارن این حریم امنیت بیاد پایین تا به اسم کنترل هر بلای سر افکار بچه ها توی مدرسه در بیارن...چرا توی برنامه های تلوزیونی گفته نمیشه اگر دختر و پسرهامون از کودکی با قرآن آشنا کنیم هم پسرهای با غیرتی داریم هم دخترهای با حیایی..اون وقت دخترها میشن ناموس برای همه ی مردها..حالا اون خانواده ای که میگه ماهواره خوبه بیاد اثرات شومش رو ببینه

      پاسخ ها

      • دراکولا تا به تا

        بعله، بچه ها رو ببرید محضر جناب خاکستری

    • بهلول

      اندسته از نمایندگان مجلس ودولت مردان وخصوصا هنرمندانی که تحت عنوان حقوق شهروندی جوانان مردم را به بی بند وباری تشویق میکنند حالا تحویل بگیرند... حالا بفرمایید اگر با نوامیس شماها این رفتار میشد چکار میکردید؟؟متاسفانه همچنان مشاهده میگردد خیلی از مدیران ارشد کشور برای اینکه ۴سال درقدرت باشند نوامیس مردم بدبخت را به حراج گذاشتن ..لعنت خدا وپیامبر بر چنین آدمهای ناموس فروش......

      پاسخ ها

      • شهروند

        آقای بهلول عزیز، هر چه مردم و بخصوص زنان و کودکان نسبت به حقوق خود آگاه تر باشند و به راحتی بدون اینکه ترسی از عواقب پنهانکاری داشته باشند این مسائل را بیان کنند، حداقل موارد جرم کمتر میشود. اینجا جرمی اتفاق افتاده و موضوع تجاوز است، و این موضوع ربطی به نحوه تخلیه استرس و شاد بودن مردم ندارد، ملتی که شادی نداشته باشد ملتی بی روح و افسارگسیخته خواهد شد، اگر اموزش از کودکی داده شده بود امروز مرز میان شاد بودن و دفاع از حقوق خود را به راحتی درک میکردیم.

      • فرزاد

        لعنت خدا به افکاری مثل تو.

      • بدون نام

        هم وطن شهروند ، از توضیح جامع شما متشکرم.

    • فاطمه

      بیچاره دخترا که زندگیشون تباه شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا ما زن ها اینقدر بدبختیم یا مورد تجاوز قرار میگیریم یااگر هم ازدواج کرده باشیم هر چقدر به شوهرمون محبت کنیم بازم یه هم بستر بیشتر ارزش نداریم

      • بدون نام

        نظرتون اشتباهه من یک زنم و اینو میگم

    • بی نام

      وای بر ما!!! ببین به کجا رسیدیم که هر کی پول و زور داره میاد ب ناموس مردم تجاوز میکنه /: از ماست که بر ماست

    • فرساش ایرانی

      هر دم از این باغ بری می‌رسد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم ماست مالی میکنن می ره

    • بدون نام

      الان باچه زبانی باید حالا امثال توبکنن که اتفاق افتاده و شایعه نیست و تجمع کنندگان هم دشمن معاند نیستند!! چی رو محکم نمیشود گفت ؟ مگه میخوای دختران رو پیدا ومعرفی کنی ؟ اسناد وقرائن موجود هست مجازات وتمام.. رسمی اعلام شده داری میپیچونی وای به حال موارد دیگه!! تنها صحبتهای امام جمعه در هر شهر سانسور نمیشه !! البته به جز تهران! برخورد قاطع وفوری تا بار بعد یاور هرکسی و از هرکجا دیگه جرات نمیکند به دختران ایرانی تجاوز کنه!!! این بهترین راه هست که گفتم و برای این مجرمین حاضریم وقت بذاریم بیام مثل خودشون رفتار کنیم ودرآخر طناب دارو گردن شون بندازیم!!! ضمنا کاربران اون بحث فاحشه خونه اینجا نباید مطرح بشه ! اینجا دختران مورد ظلم شدند وباید متجاوز محکوم بشه .هرحرفی جای خودش گفته بشه

    • بدون نام

      یه جوری تکذیب میکنن که ۴۱ نفر نبوده انگار زیر ۴۰ نفر اشکال نداره

      پاسخ ها

      • غلامرضا خسروی

        واقعا شرم اوره یک نفر هم فاجعه است چه ......

    • بدون نام

      اشخاصی که درمواقع حوادث بزرگ اخلاقی واجتماعی واقعیتها راتکذیب میکنند،...

    • mk

      اقا یه سوال
      میگن افغانی بودن
      اونوقت این افغانیا چطور پولدار میشن و ما ایرانیا نمیشیم؟
      اونم تو کشور غریب
      جدا از همه چیز یعنی چی پولدار بوده یعنی هرکه پولداشته باشه میتونه تجاوز کنه؟

      پاسخ ها

      • لیلی 30تهران

        هیچ منبع خبری اگاه نزده که کارافغانی بوده بعضی ها ازخودشون حرف درمیارن

    • عبد خدا

      خدایا مرگم را برسان این آشکار موضوع است در پنهان چه خبر است انشاالله ازفقر مالی نباشد وگرنه مسولین گرفتار غضب الهی خواهند شد

    • بدون نام

      به به هر روز یه افتخار جدید برای کشور!!!اگه این ... افغانی بودن باید همه افعانیا رو از کشور بیرون کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت خدا بر هرچه آدم دروغگوست

    • فرزاد مخصوصی

      ما رکورد کشور هند را ارتقاء دادیم

    • بنی

      جای تاسف داره درکشور اسلامی چنین اتفاقاتی رخ بده اونم درچند ماه41نفر
      برادران بلوچ شماهارو باغیرت دلیرمردتوصیف میکند
      چی شده !

    • بدون نام

      خود ایرانشهریها باید اسلحه دست بگیرند این جماعت بی شرف را به سزای اعمالشون برسونند همه ایران باید این نطفه های نامشروع را از ایران بیرون کنند برگردونند به کشورشون

    • بدون نام

      این مملکت داره کجا میره...خدا خدا خدا خدا

    • بدون نام

      آتقدر از مردم مخفی کنین و دردی از انان درمان نکنید. آخر خط هستید. ولی چشمتان کور است.

    • هراتی د

      سلام ازسال ۶۷ که ایرانشعر بودم عده زیادی می خواستند نیروی انتظامی در این شهر ضعیف شود وچه سربازان بی گناه ودرجه داران که ناجوانمردانه ترور شدند ومتاسفانه اکثر مردم هم از کشته شدن مامورین وغیر بومیها خوشحال بودند حالا طعم ناجوانمردی خود را چشیدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خدمت اونجا بودم. دقیقا همینطوری. اصلا دوست ندارن سر به تن نیروی انتظامی باشه. ماشینا رو با سنگ میزنن

    • غضبان ازآبادان

      باید عزای عمومی اعلام شود اینها هم دختر وخواهرهای ما هستند.

    • بدون نام

      مردم ایران سه دسته هستن... مردم عادی که زحمت میکشند و نان میخورند.... مردم متجاوز به نوامیس مردم..... متجاوزین به حق و حقوق مردم که انگل وار قدرت در دست دارن

    • بینام

      اینا میخوان سر مردم گرم همچین خبرایی بشه تا راحتتر به اختلاسهاشون برسن وگرنه 4 تا آشغال مثل این آدمهارو بگیرن گردن بزنن کسی دیگه جرات همچین کاریو نمیکنه

    • بدون نام

      مشکلی نیست

    • عشقی

      فقر بدبختی بیکاری مجردی نداشتن شادی. یکسره عزا گرفتن رادیو تلویزیون.
      ندادن خوراک فکری و فرهنگی مناسب توسط رسانه ها. چرت و پرت بودن و دروغ بودن و تکراری بودن برنامه های تلویزیون.
      دروغ بودن و جهت سیاسی داشتن صداوسیما و روی آوردن مردم به ماهواره ها در جایگزینی صداوسیما.
      صادق نبودن مسولین با مردم و فراهم کردن موج بی اعتمادی به مسولین برای مردم.
      همه از عواملی که نتیجه اش این شده که امنیت و انسانیت و اخلاق در جوامع کفر کیش و غربی خیلی بالاتر و بهتر از جامعه... ماشده است.

    • بدون نام

      کاش میشد فاحشه خونه ها باز میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره اولم خونواده خودت برن اونجا

      • بدون نام

        خوبه هرچي ميشه يه مشت ادم هوسبازفيلشون يادهندوستان ميكنه

    • بدون نام

      فک نکنم افغانی بوده. جایی نگفتن افغانیه.وقتی میگه هم زور هم پول پس وطنیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احترام بذار مرد ایرانی، بگو افغانستانی نه افغانی، افغانی واحد پول هست، دوس داری به تو هم بگن تومنی؟

      • هلیا

        کاربر20:56
        دمت گرم خیلی خوب گفتی

      • بدون نام

        خوددشون بخودشون میگن افغان رییس جمهورشون میگه ما افغانها اون وقت تو اینجا میسوزی عجبا از شما

    • آرین

      اخبار هرروز این کشور یا دزدی و اختلاسه یا تجاوز و تعرض به کودکان و دختران و قتل های زنجیره ای.

    • آرین

      اخبار هرروز این کشور یا دزدی و اختلاسه یا تجاوز و تعرض به کودکان و دختران و قتل های زنجیره ای.

    • بدون نام

      نکنه این بندگان خدا (دخترا ) از فقر نداری تن فروشی کردن؟

      پاسخ ها

      • لیلی 30تهران

        هنوزهیچی مشخص نیست

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد

    • بدون نام

      ضمنا به بلوچ و فارس و کرد و ترک ربطی نداره.ایرانی آبرو داره غیرت داره و پاکه
      اگه باند افغانی بودن شما بگین توی ایران چکار میکنن؟تا این حد مملکت بی صاحبه که هرکی از هرجا دلش میخواد بیاد ایرانو هر غلطی دلش میخواد بکنه؟اگه ایرانین که وا مصیبتا

    • وحید

      طرفدار ان مسولین کلاشونو بزارن بالا

    • میثم

      من عرب اهواز هستم و به شخصه خیلی بچهای بلوچ دوست دارم و این حقشون نیست این جوری اظهار نظر کنیین بلوچ خیلی غیرتی و مرد هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلوچ نبودن بابا قضیه خیلی بزرگتر از این حرفاست که بیان اینجا بگن

    • بدون نام

      خواهشا کم ازاین خبرهای ازارجنسی بزارین شما دارین بااین کارترویج میدین واصلا کمترهم نخواهدشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم موافق ماله کشی هستین؟

    • بدون نام

      اینها همه دروغ.قاچاق دختران به کشورهای عربی.رادوستان انکار کردندبخواهیدونخواهیدفعلاجامعه رافراگرفته ولی می توان ریشه یابی وروانشناسی کنیم وراه کاردرست بیندیشیم.

    • بدون نام

      کشوری که مسعلینش بفکر باند بازی رای اوردن چپاول بیتولما هستن باید حیوانهای انسانما پولدار به ناموس مردم چپ نگا کنند خدا از بانیاش نگزرد

    • هلیا

      فقط یک جمله وبهترین جمله که میشه دراین موردگفت
      به درک افسل السافلین برام هیچ اهمیتی نداره

    • مجتبی

      وای ما چقدر مشکلات داریم تجاوز. اختلاس. فرا مغزها. دارو. ماشین . مسکن. تفریح سالم نداریم ..مشکل ازدواج.قیمت طلا...................و غیر

    • بدون نام

      نوش جان مادران دولت مردان خداحافظی تبلت موبابل می روم برای هميشه شگم های بزرک سيره بشوهست ازخون ماهاکه جراخ می کنيدجناب محترم جواب زيرنوسي پای تلويزيون نه بلگه بيايدبگويدچرابايديک مشت زنان بچه هاحق حقوقشان مسعدودبشودسرپيری مرکه تازه يادتان امدبعدمردندزنده بودندنوش داور******************

    • بدون نام

      چگونه حرف تلخ شيرين می دانيدچه به سرماهادراين سال۹۷خردادماه

    • بدون نام

      عوضش امنیت داریم

    • بدون نام

      یاخدا 41 نفر

    • میثم

      متاسفانه خیلی وقتا تجاوزها بر اثر تحریک فرد متجاوز در جایی دیگر(ممکن است پوشش بد زنان و دختران در جاهای دیگر یا یادگرفتن از فضاهای مجازی یا سایر مسایل باشه ) اما حاصل آن تحریک برای زنان و دخترانی باشه که پوشش مناسبی دارند و رفتار عفیفانه ای دارند.مثل این حادثه

      پاسخ ها

      • میثم(به خودم)

        البته منظور من این هستش که فرد متجاوز در یه جای دیگه و براثر عوامل مختلفی تحریک میشه ولی نتیجه اون تحریک فرد متجاوز، در جای دیگری روی دختران عفیف و سالم پیاده میشه

      • بدون نام

        به جهنم که تحریک میشید

        حق تجاوز ندارید

    • رها

      3 نفر از 41 نفر شکایت کردن.دفعه بعد که به زنی گفتی کرم از خود درخته.....خودش تنش می خاره......تا نباشد چیزکی......یادت باشه تو هم در این جنایت شریک می شی .اگه از زنان و دختران اسیب دیده حمایت کرده بودیم .نفر اول شکایت می کرد .40 نفر بعدی اسیب نمی دیدن

      پاسخ ها

      • دراکولا تا به تا

        چه کامنت زیبایی،
        امیدوارم همه بخونند.

    • بدون نام

      اول باید افراد مشخص شونند بعد در

    • مدافع حقوق فقرا

      وقتی مملکت صاحب نداشته باشه هر اتفاقی ممکنه بیوفته

    • بدون نام

      تومملکت ماهرکی زردارد زور هم دارد41دختربیگناهو موردتجاوزقراردهی و تازه مردم فهمیدن یعنی ببین یکی چقدرتواین مملکت قدرت داره که 41دختروبه تباهی میبره و یه زره هم ترسی نداره ای خدا این ازگرونی واین از بی کاری جوونا واین ازدلاروسکه مسکن حالاتجاوزهم به اینا اضافه بشه دبیرستان پسرانه تهرانودختران ایرانشهرودختربچه های 5و6ساله راستی چرامملکت ما داره اینجوری میشه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این خبر ها و اتهام ها وشکایت های مربوط به تجاوز و حتی تجاوز کردن ها و رسانه ای کردن اونها همه کار یه عده ی خاص و کساییه که میخوان مملکت رو نا امن نشون بدن و مرد های جامعه رو هموس باز و شهوتران نشون بدن در حالی که مردم ما نود درصدشون آدمای شریف و با غیرتی هستن و اینا که تجاوز و دزدی و ایجاد ناامنی میکنن یه عده ی کمی اند. نمیگم خیلی امنیت داریم درسته به لطف یه عده هموطن و غیر هموطن دزد و متجاوز شاید امنیتمون کم باشه ولی در این حد هم نیست که این رسانه های بعضا زرد میگن و بهش آب و تاب میدن و به قول معروف پیاز داغشو زیاد میکنن. یه عده هم میگن مثل خونه ای که دستشویی داره کشور هم باید فاحشه خونه و خانه ی فساد داشته باشه که باید بگم شاید یه جاهایی و با یه سری منطق و از چند نظر این حرف درست باشه اما دقت کنید اونایی که تجاوز میکنن بیشترشون آدمای بی پولی اند یا امکاناتشو ندارن و بخاطر همین تجاوز میکنن اونهایی هم که پول دارن از قاحشه ها و فاحشه خانه هاو خانه ی فساد هایی استفاده میکنن که توی عامه و بین مردم به خونه تیمی معروفه و غیر قانونی فعالیت میکنن پس مسئله وجود فاحشه نیست مسئله نبود پوله که اگه برای این کسایی که فقیرن و تجاوز میکنن پول یا کار نه با حقوق کم بلکه با حقوق واقعی بود شک نکنید که اینها هم میرفتن توی گروه دوم و برای ارضای شهوتشون پول میدادن به فاحشه پس لطفا مسئله رو از جهت درست نگاه کنید. معلوم نیست باز کدوم قسمت از کشور داره یه اتفاقی میفته اختلاسی میشه یه غلطی میکنن که ذهن مردم رو با این کار ها منحرف میکنن.

    • بدون نام

      اگر به خاطر پول بوده یعنی دختر ها راضی بودن )هر چند این هم مشکل بزرگیه) اما دیگه تجاوز محسوب نمیشه یک جرم دیگه هست کلا مطلب درست حسابی گفته نشده اگه مردان خارجی بودن که وای بر ما و زنان ما که بر سر غیرت ما امده من دوازده سالم بود شنیدم به دختران سوسنگرد تجاوز شد با هزار بدبختی به جبهه رفتم روزهای اول از ترس توپ می خواستم قرار کنم باد عراقی ه که می افتادم که این کار رو کردن میگفتم باید یک شون رو بکشم بعد بدم موندم تا ترسم ریخت تا اخر جنگ

    • بدون نام

      لعنت به افغانیا کشورمون به گندکشیدن این افغانهاچندسال پیش۱ ۱دخترایرانی ویکم شیرین عقل بود ۲ماه شبانه روزی به همه کارگرهای ساختمانی غرض میدادن وپول میگرفتن ساعتی وچندروزپیشم توشهرری ۵نفرازافغانیایه زن ایرانی توروزروشن ضرب وشتم کردن ومیگن انتقام دختراقغانیا روگرفتن ومیگن ماتوایران هرکاری کنیم کسی چیزی نمیگه ونمتونه بگه وایرانیابی غیرتن بی عرض حرفهای افغانیاس وخیلی جاهادارن بیشترازایرانیامیشن..........

    • بدون نام

      چقدر کارشناس مسائل جنسی

      اگر در مورد تولید کشور هم مردم ما اینقدر توضیح و حساس بودن اقتصاد کشور تو گنداب نمیرفت

    • لیلی30تهران

      دوستان اگه دراملاءکلمات غلط داشتم عذرخواهی میکنم

    • بی نام

      تا اطلاعات تکمیلی منتظر می مانیم.
      باعث تاسفه...خیلی هم زیاد.
      ولی اظهار نظر در مورد تعداد یا مجرم واقعی باید کم کم مشخص بشه....اشد مجازات اعدام حقشه.
      گر چه تو قوانین حقوق بشری غرب که خیلی انسان دوستن. اعدام یه همچین حیوونایی غیر انسانیه...!!!!

    • کورد

      بایدتمام اون افراد رو چوب تواستینشون کرد ایجا کورد وبلوچ ولر وفارس نداره باید زنده زنده ازگوشتشون بکنی حروم زادها

    • بدون نام

      باید قبول کنیم که شهوت یه غوله و این غول باید کنترل بشه و هر شهری ودیاری واقعا به همون دستشوئی ک آقایان اشاره کردن واجبه وگرنه نباشه مثل الان ب خیابان میکشه .نکته دوم اینکه شرایط ازدواج بی نهایت دشوار شده واین غول طبیعی وخدادادی شهوت هم با هیچ بنده خدایی شوخی نداره ............ 33 سالمه هنوز بااین وضع اقتصاد وتورم مجردم!!! شما بگید علمای محترم شهوت رو چطور کنترل کنم ؟؟؟؟ با نماز وتوسل میشه بنظرتون؟؟؟ بیایید بجای اینکه هر روز اینگونه اخبار ر وگزارشات ازین شهر واون شهر کی به کی تجاوز کرده ب فکر ریشه اصلی کار باشید.

    • بدون نام

      عزیزان بحثهای خوبی کردید ولی دلیل اصلی چیزدیگه است
      توایران ما بعلت سیاسی کاریها وفساد موجود قبح خلاف وجرم ازبین رفته وتفاوت معناداری بین مجرم وسالم احساس نمیشه
      این دقیقا چیزبدیه وقتی مجرم هزینه زیادی نسبت به جرمش نده
      میشه این

    • به ١۵:٣٨

      لعنت همه دنیا بر شهوت امثال تو

      صیغه هم فقط تو شیعه هست

      اونم به نفع مرداس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهل تسنن خیلی راحت ازدواج می کنن این مسخره بازیا و خرجای الکی ازدواج مال ماست

      • بدون نام

        کی گفته به نفع مرداس. پولشو میگیرن. مفت که نیس عزیز

    • محمد

      هردم ازاین باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد

    • مجید نانوا

      وقتی دین ما و بزرگان دین میگویند هر وقت میوه درختی رسید باید از درخت چیده شود وگرنه بالای درخت کرم زده میشود درباره موضوع جنسی سخن گفته
      شده خداوند صیقه را برای مردان وزنان یاداور شده واین مهم را حلال اعلام کرده والبته این موضوعات رافقط دولت ومسعولان باید حل کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صیغه یا ... شرعی؟؟

    • بدون نام

      دو روز دیگه تکذیب میشه

    • بدون نام

      من که میگم اینا کار همین وهابیای ایرانه. یک عده میگن افغانی بوده آخه مگه افغانی پول داره یا زور داره؟

    • بدون نام

      تورخداجان پدرمادروبچههاتون این افغانیارواخراج کنیدوخودامام جمعه زاهدان هم میگفن یعنی چی که مدیریت سوخت زاهدان دادین به یه افغانی خارجی واین اخرت بی غیرتی وبی عقلیه وبایداخراجشون کنیم وگرنه دارن دردسرسازمیشن تعدادشون که زیادمیش دارن زورمیگن واین ننگ برای ایران وایرانی بزرگ چندروزپیشم توروزروشن۶تاافغانی یه زن ایرانی ضرب وشتم کردن وچون تعدادشون زیادشده دارن سلطنت میکنن هیچ جاراشون نمیدن واومدن ایران پرروپروترشدن نکنبتهاادم شدن هم منابع بودجه ومملکت ومردم ومیخورن وشغلامون وتبه ناموسمون تجاوزمیکنن واین تعدادبه هرایرانی درسال بالای۲۰۰ملیون تومان ضررمیزنن

    • مریض روانی

      عیب نداره بزرگ میشن یادشون میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طفلی روانی هههه

    • مریضی روان

      عیب نداره بزرگ میشن فراموش خواهند کرد شماهم اینقدر سخت نگیرید دخترا بلاخره یکروز باید همین بلا سرش بیاد چه با ازدواج چه غیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم شعور داشته باشی بد نیست اگر برای خانواده خودت اتفاق افتاده بود همین ومیگفتی .

    • بدون نام

      اگر جای میبود که زن و مردی ......میرفتن اونجا خودشون رو اروم میکردن دیگه شاهد اینطور جنایتا نبودیم

    • بدون نام

      کارافغانیابوده همین افغانها دارندبه هرایرانی سالیبالای۲۰۰ملیون میزنن تقریبا۲۰۰سال بودجه کشورهدرمیدن حدود۱۶ملیون افغانی چهدغلطی میکنن مگه کشورندارن وبالای۱۰ملیون اشغال کردن وبیکارحتی بیشترنمایندگان مجلس گفتن یعننی چی که بیش از۳ملیون شغل وفقط توکارساختمانی گرفتن چندبرابران ان توشغلهای دیگه وحتی دانشجوهامونم بیکارکردن وتوشغلهای غیرمربوطم کاردیگه نیس ایناهمه جانفوذکردن اشغال ازبی عرضگی ماایرانیابی غیرتی مون لعنت وحتی ایناخلیج فارس نمیگن ومیگن خلیج همین افغانهامگه مابیکاری نجومی نداریم یافقرزیادویابی ابی زیادبی سابقه وهمجاازبی بودجگی حرف میزنیم پس اینهمه افغانی مگه هزینه نداراگه نداربه هرچی کشورگشنس بگین بیادایران ودم خروس وباورکنیم یا قسم حضرت عباس واینهمه هم جرم جنایت فساددارن بازم اخراج نمیکنید و۹۰درصدبدبختی کشورتوهمه زمینهها هستن

    • sheikh armin

      من یک افغانم اگه مشخص بشه این باند کی باند افغان بوده دلیل بر این نمیشه شما کل افغانی هارو ببرین زیر سوال اون عده که چنین کاری رو کردن هم باید سنگسار کرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه یه بار
        آخه دوبار
        آخه ده بار
        مرد ناحسابی افغان ها صدها جنایت کردن تو ایران حتما یه مشکل ژنتیکی دارن دیگه همشون

      • بدون نام

        من با کاربر آرمین موافق هستم. نباید به آتش یک نفر بقیه را هم سوزاند.

    • مهتاب

      ببین چه روزگاریه که امام جمعه از بس نمیتونه کاری انجام بده در ملا عام و در نماز جمعه فریادش رو به گوش همه می رسونه
      ....

    • jey

      عرض ادب خدمت دوستان. اولا لزوما انسان به وسیله ادب و شعور از حیوان جدا میشه که در کامنتا مشهوده حیوانات ناطقی که صرفا توهین به دیگران رو نماد برتری میدونن و اثبات حرف خودشون.
      ثانیا فاحشه خونه کلمه کاملا اشتباهی است که یه سریا تو بوق و کرنا کردن. اما از طرفی با این وضع ازدواج و بیکاری و گرانی حقم دارن. به هر حال ذات و سرشت انسان با نیاز درآمیخته شده که اگه رفع نشه هرکاری میکنن. اگر شما 4 روز غذا نخورید دزدی هم میکنید.

      بنده به نظر شخصی وجود مراکزی نظارت شده که در آن ازدواج موقت صورت میگیره و باعث تسهیل رفع این نیاز در جهت درست میشه رو پیشنهاد میدم که خیلیم امر خوبیه و غیر قانونی نیست. هم جوونا راحت میشن هم این بدبختیا درست میشه.
      تشکر که این کامنت رو تا انتها خوندید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مراکز هست

      • بدون نام

        التماس جنسی نرها

    • بدون نام

      باید توهرشهر یه جایی واسه این آدمابذارن تا بقیه با آرامش زندگی کنن،اجرایش برای چندماه اول واقعا آزاردهنده و وحشتناک میتونه باشه ولی بعد از یه مدت نتایج امنیت وآرامشش به همه میرسه،باید قبول کنیم که برای این جامعه چاره ای جز این نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی غرب آمار تجاوز خیلی بیشتر از اینجاست با اینکه سالها فاحشه خانه داشتند یکم مطالعه کن بعد نظر بده

    • دختر مرداد ماهی

      زن ها تو خیابون با لباس نامناسب میگردن و شوهر و یا برادرشون چیزی بهشون نمیگن.این با تجاوز چه فرقی داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟؟ حالت خوبه گلم؟

      • z

        شما حالت خوب نیست. طرف حیونه فکر کرده جنگله دختر مردمو بگیر ببره؟؟ کسی که نتونه غریزشو کنترل کنه پست تر از حیونه. از رو چادر هم کنترلشو از دس میده

      • بدون نام

        و از کجا میدونی اون زنها در اون جامعه مذهبی با لباس نامناسب میگشتن ....

    • شهرام

      ببینید این است عاقبت سرزمینی که دستشویی برای ارضا غریزه جنسی ندارد
      از اون طرف هم شرایط ازدواج نیز برای خیلی ها فراهم نیست
      لذا قدرت شهوت و نیاز جنسی
      بر عقل و فهم یه آدم چیره میشه آنگاه گناهی مرتکب میشه که هم خودش و هم کسانی که این زمینه را برایش چیده اند دامن شون رو میگیره
      چقدر این جمله آیه الله طالقانی که نیاز هر مسجدیست که دستشویی داشته باشه درست و بجاست
      حتی دردوره پیغمبر اسلام در مدینه خانه هایی بودند که بالایشان پرچم بود
      و همه میدانستند صاحب این خانه چکاره است
      پیغمبر اما دستور تخریب شان را نداد
      چون خوب میدانست،جمع کردن بساط اونها باعث میشه نگاه مردان هرزه به دیگر زنان جامعه بیفته
      اینجاست که گویند از صاحب دین جلوتر افتادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهرام زمان جاهلیت فاحشه خونه وجود داشت زمان پیامبر زناکار سنگسار میشد

      • بدون نام

        امثال شهرام میان اینجا از اب گل الود ماهی بگیرنـ

        ....

      • بدون نام

        آقا شهرام ، توضیح شما برخورد منطقی با یک نیاز طبیعی است. الان سالهاست که انکار این معضل اجتماعی گریبان ایران رو گرفته و به دلیل این انکار ما هیچ آمار درستی از این معضل نداریم.

      • بدون نام

        اونیم که میگه شهرام منطقیه

        خود همون شهرامه

        خخخخخخ

    • علیرضا

      چرا یه عده کوته فکرومتحجرتااسم غرایض جنسی به میان میادبه آدم هابه چشم حیوان نگاه میکنندمگرزادو ولدازاین طریق انجام نمیگیرداین غریزه مگردروجودزن ومردهانیست ماکه ازخداوپیغمبرکه بالاترنیستیم .متجاوزین بایدبه سزای اعمالشان برسندولی میل جنسی درآدمهاهیچ وقت یکسان نیست وشدت وضعف داردوبعضی ازآدمهاگرم مزاج هستندکه درآنهامیل جنسی شدت بیشتری داردواین ژنتیکیست واین ازلحاظ علمی تائیدشده هست آدم یه کم مطالعه داشته باشدبدنیست وخداوندبه حال کسانی رحم کندکه ازلحاظ مالی نمیتونن ازدواج کنندودردسته گرم مزاج هاقراردارند.

    • بدون نام

      مطمئنم دو روز دیگه میگن طبق بررسی های انجام شده تجاوزی در کار نبوده و با میل خود دختران انجام شده

    • بی نام

      اگر افغانی بودند،که با شناختی که من از بلوچستان دارم بعیده این جرات را داشته باشند،کارشان ساخته است!!!بلوچها خودشان پلیس خودشان هستند و مامور اجرای حکمشان!اگر بلوچهای ایرانشهر با بلوچهای خاش فرق نداشته باشند...

    • بدون نام

      سركوب سالها غريزه جنسي نتيجه اش انفجار و تجاوز به ناموس ملته ؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرکوب نکن توقعتو بیار پایین ازدواج کن

    • بدون نام

      "پیگیری این مسائل از نظر قانونی چارچوب‌های خاص خود را دارد و به‌راحتی نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد چرا که تاکنون به تعداد یا اطلاعات مشخصی از موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر دست نیافته‌ایم.
      وی ادامه داد: فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متاسفانه عده‌ای زور دارند و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود." یعنی چی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟این چه گزارشیه؟؟ تو این مملکت تجاوز راحتتر از آمار گرفتنه؟؟ چرا حق و حقوق مردم چارچوب خاصی نداره ولی پیگیری یه فاجعه چارچوب قانونی میخواد؟؟ یعنی چی سرمایه دار باشه باید هر غلطی بکنه ؟؟ پس دولت کجاست؟؟؟ اسلام کجاست؟؟ عدالت کو؟؟؟ ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرف بچه پولدار بوده زر داشته اون چند نفرم افغان مسلح بودن زور داشتند اوفتاد

      • بدون نام

        همه چی رو گفتید ولی برای خودم متاسفم که بهترین دین بهترین امنیت ولی بیشترین دزدی رو بین مسئولین داریم تا این همه نابسامانی هایی که میبینید اعم از دزدی،قتل ،فسادهای اخلاقی و اجتماعی غریب به اتفاق ربط داره به بیکاری ،اقتصاد و از همه مهمتر این اینترتنت خراب شده که یک کلمه رو یرچ میزنی همه چی رو برات میاره یعنی اینو مسئولین نمیدونن ........
        خدا امام زمانو برسون تا بیشتر از کثافت کاری های مملکت رو نبینیم.

    • بدون نام

      انقدر راجع به این موضوع بی تفاوتی نشان دادید که انهایی که این بلا سرشان امده از ترس ابرو چیزی بروز نمیدهند مرگ بر متجاوزین ولواط کاران...که با داشتن زن به این کار افتضاح دست زد وموردحمایت دوستان قرار گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقر فرهنگی و اقتصادی جامعه باعث افزایش آمار در جامعه ماست .

    • Nobody

      خداییش قدر این برترین ها رو بدونید. نماد آزادی بیان هست به نظرم :)

    • رضاامیری فارسانی

      اولا بایدسلام وعرض ادب کنم‌به همه هموطنانمـ.دومااینکه هرمملکتی هراجتماعی هرکشوری وقتی پیروزاست وقتی همه مشکلاتش حل شدنی است که اختفاواستتارکاری نداشته باشه شما به آمارکامنت هاونظرهای دوستان عزیزتوجه بفرمائید همه بدون نام ومجهول هستندخب وقتی من نوعی میخواهم اظهارنظرکنم ولی ازبیان هویت خودم عاجزم ونام وهویتم‌رابیان نمیکنم خب توقع دارم کارهادرست بشه نه نمیشود این‌ نمیشودهمان نمیشودی است که میگوید‌گاهی نمیشودکه نمیشودکه‌نمیشود.لذابرای حل بحران باید پای دررکاب نهادبابازی باالفاظ وکلمات چیزی درست نمیشود چه بحث فساداخلاقی باشد چه‌بحث فسادمالی باشد باید شهامت حاکم باشد تانهایت اقتدارحاکم شود

    • Sara

      خدا به اون دخترا رحم كنه اماررسمي ٤١نفره حالا خداميدونه چندنفر به دليل تعصبات خاص اون منطقه سكوت كردند ٤١خانواده چطور ميخواهندبعدازاين اونجا زندگي كنن

    • بدون نام

      اقای رضاامیری فرض را اگر بر هویت واقعی شمادر درج نام بگذاریم چه دردی دوا و چه ربطی به پیشنهاد این موضوع داره؟ اسم حقیقی باحقوقی در بیان مسئولیت ونوع بیان باید همخوانی داشته باشد! تلویزیون اگر دعوت بشید ودر مورد قیمت مسکن صحبت کنید وجلوی تصویرتان نام کارشناس امنیت اروپا درج شود بایدتذکر دادکه.....! اگرجامعه شناسی تجربه دارید درهمین کامنت بدون نام بگذارید من استفاده میکنم .

    • بدون نام

      جناب رضا امیری ضمن عرض احترام شماهم نظر مفید ویا حسب تجربه درخصوص جامعه ورفتار وجلوگیری .....یانصحیت هم بفرمائید استفاده میکنیم واساسا اسم در کامنت کارایی نداره ..مثلا جامعه شناس اسم کامنت و راجب راهسازی نوشته بشه....کسی نظرات رو مدنظر قرار نمیده وسرگرمی خودمون هست.

    • احمق

      تکذیب شد :|

    • بدون نام

      اتیششون بزنن

    • فمنیست

      باید تلاش کنیم روز به روز فمنیست پیشرفت کنه
      و زنها آگاه بشن

      تا جنس نر برای ارضای غریزش التماس کنه

      تا مجبور بشه آدم بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یک زن هستم . اما با افکار تند فمنیستی موافق نیستم. خداوند زن و مرد را باهم آفریده تا مایه آرامش هم باشند پس انکار مرد دنیا را برای خانمها بهتر نمی کنه. ما باید یک راه حلی منطقی برای این معضلات پیدا کنیم با انکار یا مقصر دانستن مردها مشکل حل نمی شود.

      • بدون نام

        منم با مردایی که درک بالا دارن با احترام برخورد میکنم
        برخورد تندم مربوط به مردایی هست که

        خودشونو به نفهمی میزنن

        که نه فهم داره نه عاطفه سرش میشه
        نه عشق

    • مرد واقعی

      من که خودم مردم

      با خوندن کامنت همجنسام

      حالم از جنسیتم بهم میخوره
      وای بحال زنها

      بزرگترین ظلمی که میشد بهشون کرد این بود
      که جنس مخالفش ما ها باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط تو مردی. بقیه اداتو در میارن...

    • الی

      بعله...پیش میاد دیگه

    • منم

      من نمیدونم چرا تو دولت روحانی این اتفاقات بیشتر شد حوادث بیشتر شد سیل زلزله آتش سوزی تجاوز دزدی اختلاس گرانی تورم بدبختی گشنگی فقر بیکاری طلاق فساد همه اینا در دولتهای قبل آمار کمتری داشت

    • بدون نام

      ای داستان ربطی به ای چیزا که میگید
      نداره ولی مردم بلوچ هم باابرو هم باغیرتن

    • ارش

      من چند سال پیش سرباز بودم تو شهر زاهدان این تجاوز صددرصد کار افغانی هاست البته کار بلوچهای افغانی چون استانی در افغانستان است بنام نیمروز که مرکزش شهر زرنج است و همه ساکنین این استان بلوچ هستند البته بلوچها در همه افغانستان پراکنده هستند همکنون نیز جمعیت انبوهی از این بلوچهای افغانی در سیستان و بلوچستان هستند مهاجرت بلوچها از افغانستان به ایران تقریبا چهار دهه است ادامه دارد و مخصوصا با توجه به هجوم پشتون ها به استان نیمروز بلوچها به بیرون رانده میشوند این بلوچهای افغانی در سیستان و بلوچستان اصلا قابل شناسایی نیستند با زبان و قیافه مشترک با ساکنین بومی ایرانی

    • شهین سیفی

      گعتند اذهان عمومی را خدشه دار نکنید با اعمال کردیم عیب نداره شما نگویید ما هم نشنیدیم

    • بدون نام

      عکسها شونو بزنید به در و دیوار تا همه بشناسند و اونا رو ملث بگیرند اگه دولت نمیتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج