۷۳۳۳۰۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 28 خرداد 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۸ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار فعال و پرانرژی، سخت کوش، با شهامت، قابل اعتماد، رازدار، با وقار و اجتماعی هستید. فقط باید به بیقراری و بی حوصلگی درونی خود غلبه کنید. با وجود این که سلامتی شما با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود، باید بیش ازهر زمان دیگری به وضعیت سلامتی خود توجه کنید و هر وقت احساس کردید که مشکلی دارید به پزشک مراجعه کنید. امسال در معاملات شانس بسیار زیادی خواهید داشت و سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. یک معامله ی ملکی که در اواخر سال انجام خواهید داد پول زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت که به رسیدن شما به ثبات مالی کمک خواهد کرد. اگر بخواهید کسب و کار جدیدی را آغاز کنید موفق خواهید بود. اعتماد به نفستان در دست یابی شما به موفقیت در زمینه ی حرفه ای بسیار مؤثر خواهد بود. شما توانایی های لازم برای رویارویی با هر چالشی را در اختیار خواهید داشت. تغییرات سازمانی در محل کارتان به احتمال زیاد به ترفیع رتبع ی شما منجر خواهند شد. آنهایی که در یک رابطه ی عاطفی طولانی مدت به سر می برند شانس تبدیل آن به ازدواج را خواهند داشت. مرداد، آذر، دی و فروردین بهترین ماه های امسال برای شما خواهند بود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز با نگاه کردن به افراد مورد تحسین و علاقه ی خود به این واقعیت پی خواهید برد که آنها خیلی هم با شما فرق ندارند و بیشترین تفاوت آنها با شما در داشتن اعتماد به نفس است. اگر یاد بگیرید به توانایی های خود اعتماد کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید بدون شک شما هم به اندازه ی آنها موفق خواهید بود. اگر احساس می کنید بیست و چهار ساعت شبانه روز برای شما کمک است امروز نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما توانایی فوق العاده ای در حل مشکلات دارید. این توانایی امروز همه را به سوی شما خواهد آورد و اطرافیانتان از شما تقاضا خواهند داشت که با ایده های فوق العاده ای که همیشه دارید در حل مشکلاتشان به آنها کمک کنید. امروز احساسات و کارهایتان به خوبی با هم هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقیتان تطابق بیشتری دارند. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

آیا احساس می کنید که طی چند هفته ی گذشته زندگیتان هیچ تغییری نکرده است و هیچ تلاشی در راه تغییر آنچه برایتان خوشایند نیست نکرده اید؟ امروز فرصت خوبی است تا به کار گرفتن تمام توان خود در این زمینه قدم هایی بزرگ برداشته و نتایج دلخواهتان را به دست بیاورید. امروز شاید از لحاظ عاطفی احساس کنید که در موقعیت دشواری گرفتار شده اید. شاید احساس کنید که دیگران قلب مهربان و حساس شما را درک نمی کنند و قدر آن را نمی دانند. شاید بهتر باشد که خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید و تا جای ممکن در خانه بمانید و از کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند لذت ببرید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز آتشی نامرئی در درون شما شعله ور شده است که به شما قدرت و انرژی فوق العاده ای بخشیده است. این انرژی حتی اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار داده است و می توانید به آنها هم انرژی و انگیزه بدهید. سعی کنید از این انرژی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، در غیر این صورت آن را برای همیشه و یا حداقل برای مدتی طولانی از دست خواهید داد. یک جایی در دنیای شما تنش و چالش در حال شکل گرفتن است، شاید مشخص نباشد و حتی خیلی بزرگ هم نباشد، اما هست. اما خوشبختانه شما برای رویارویی برای آن آمادگی لازم را دارید و سیاست و ذکاوت شما به بهترین شکل ممکن در خدمتتان است.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز شور و انرژی فوق العاده ای در اختیار دارید. انگار چیز ناشناخته ای در هوای اطرافتان است که به شما انگیره و انرژی می بخشد. این وضعیت علاوه بر خودتان اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و اعضای خانواده تان هم از آن بهره مند خواهند شد. شما قدرت بی نظیری در تغییر دادن شرایط بد و تبدیل کردن آنها به موقعیت های خوب دارید و خیلی خوب می دانید چطور روحیه دیگران را حتی وقتی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند تغییر دهید. با این همه امروز ممکن است برخی مسائل احساسی در حدی باشند که نتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید. اگر تا فردا صبر کنید بار دیگر همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شاید امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما این بدان معنی نیست که باید روی همه چیز خط باطل کشیده و خودتان را در گوشه خانه زندانی کنید. شاید حال و هوایتان مثل همیشه نباشد، اما شما این توانایی را دارید که خودتان را از این وضعیت بیرون بکشید. کافی است کمی انعطاف پذیری نشان دهید و خودتان را با شرایطی که برایتان پیش می آیند تطبیق دهید؛ قدرت درونی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید! شما خیلی زود نگران می شوید، اما نباید اجازه دهید این مسئله روزتان را خراب کند. به اطرافیانتان نگاه کنید تا از آنها یاد بگیرید که باید از زاویه ی متفاوتی به دنیای اطرافتان نگاه کنید تا زندگی برایتان راحت تر شود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما از آن دسته آدم هایی هستید که نمی توانند نسبت به دنیای اطرافشان بی توجه باشند و هر جایی که لازم بدانند حتی در برابر عرف و هنجارهای اجتماعی هم می ایستند. امروز روز بسیار خوبی برای فکر کردن به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است و این که چطور می توانید آن را به دنیای بهتری تبدیل کنید خواهد بود. به جای این که بجنگید تا دیگران را مثل خودتان کنید بهتر است به دنبال آنهایی باشید که نگرش و احساساتی شبیه به خودتان داشته باشند. امروز تلاطم زیادی را در خود احساس می کنید و کنترل کردن جزر و مدهای قلبتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما نگران تغییراتی هستید که در اطرافیان و به ویژه عزیزانتان دارند به وجود می آیند. شاید خود آنها چیزی به شما نگفته باشند و یا حتی سعی در پنهان کردن این تغییرات داشته باشند، اما خود شما متوجه نشانه هایی از این تغییرات هستید. اگر فکر می کنید که این تغییرات به نفع آنها نیستند این موضوع را با آنها در میان بگذارید و اگر دیدید که خودشان فکر می کنند این وضع به صلاحشان است بیش از اندازه در این مورد اصرار و پافشاری نکنید. به جای این که همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و زندگی دیگران را نقد کنید حواستان را به زندگی خودتان جمع کنید و ببینید برای بهتر کردن زندگی خودتان چکار باید بکنید و چه انتخاب هایی برایتان امکان پذیر هستند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما همیشه ترجیح می دهید که خودتان به تنهایی کارهایتان را انجام دهید و زیاد روی کمک دیگران حسابی باز نمی کنید، اما امروز اوضاع فرق کرده است و بدتان نمی آید که یک نفر پیدا شود و به شما در حل مشکلات و یا انجام کارهایتان کمک کند. اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که افراد مورد اعتماد زیادی در اطرافتان هستند که می توانید در این زمینه به آنها اعتماد کنید. امروز این طور به نظر می رسد که کارها آن طوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. شاید نشانه ای برایتان فرستاده شده است تا به شما بگوید که یک جای نقشه ها و برنامه هایتان ایراد دارد و باید یک بار دیگر آنها را با دقت بیشتری از نظر بگذرانید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

در چند وقت اخیر شما مشغول انجام یک پروژه ی شخصی یا حرفه ای بوده اید که برای خودتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، امانمی دانید که آیا باید آن را با دیگران هم در میان بگذارید یا خیر و نگران این هستید که مبادا مورد تمسخر یا قضاوت منفی قرار بگیرید. نگران نباشید، دیگران هم با دیدن نتیجه ی کارتان به شما افتخار خواهند کرد. امروز کوچک ترین چیزها هم برای وسوسه شدن شما و رها کردن کارها و مسئولیت هایتان کافی هستند، اما این لذت های زودگذر در نهایت رضایت خاطر چندانی برای شما به همراه نخواهند داشت و به هیچ عنوان نمی توانند با لذتی که از انجام موفقیت آمیز کارهایتان به دست خواهید آورد برابری کنند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شاید بعضی از اطرافیانتان در مورد شما این طور فکر کنند که انگار هیچ وقت قرار نیست به بلوغ برسید و همیشه مثل یک کودک باقی خواهید ماند. شاید آنها متوجه نباشند، اما همین سرخوشی کودکانه نشانه ی خرد و آگاهی شماست و هیچ گاه نباید آن را کنار بگذارید. هر چند امروز از آن روزهایی است که فقط دلتان می خواهد استراحت کنید، اما احساس می کنید که چنین امکانی برایتان وجود ندارد. صدایی از درونتان به شما می گوید که باید کار کنید و امروز برای شما روز استراحت کردن نیست. هر چه سریعتر به سراغ انجام کارهایی که در انتظارتان هستند بروید تا بتوانید ساعات پایانی روز را در آرامش و بدون نگرانی یا عذاب وجدان بگذرانید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اگر زندگی خود در یک سال گذشته را در نظر داشته باشید خواهید دید که تغییرات زیادی کرده و به بلوغ رسیده اید. کارهایی که دراین مدت کرده اید هم به نفع خودتان بوده اند و هم اعضای خانواده و اطرافیانتان از آنها سود برده اند، اما این بدان معنا نیست که حالا دیگر می توانید بیخیال شده و استراحت کنید. همیشه باید در تلاش باشید تا روز به روز پیشرفت کنید. امروز از آن روزهایی است که انگار دنیا با شما همراه است. احساس می کنید بسیار قوی شده اید و می توانید با یک پرش به اوج بلندترین ساختمان ها صعود کنید. از این فرصت بهره ببرید و آن کارهایی که مدت ها دلتان می خواسته شروع کنید اما از انجام آنها وحشت داشته اید را انجام بدهید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۳/ ۱۳۹۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج