۷۳۳۳۶۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

در رختکن بعد از شکست مراکش چه گذشت؟

رختکن تیم‌ملی بعد از دیدار با مراکش و پیروزی مهمی که برای ایران به دست آمد، محلی برای جشن و پایکوبی به روش بازیکنان تیم‌ملی بود.

شهروند: رختکن تیم‌ملی بعد از دیدار با مراکش و پیروزی مهمی که برای ایران به دست آمد، محلی برای جشن و پایکوبی به روش بازیکنان تیم‌ملی بود. بازیکنانی که بعد از سوت پایان بازی دقایق زیادی در ورزشگاه ماندند و با هواداران ایرانی جشن گرفتند و تشویق ایسلندی انجام دادند، در رختکن که فضایی خصوصی‌تر محسوب می‌شود، به پایکوبی پرداختند و ساعتی خوش را گذراندند. با ورود اعضای تیم به رختکن، رضا قوچان‌نژاد با تلفن همراه و اسپیکری که همراه خود داشت، ترانه ایران- ایران یکی از خوانندگان خارج‌نشین را پخش کرد و بازیکنان دیگر با این ترانه همخوانی کردند و به برپایی جشنی نیم‌ساعته پرداختند.

کارلوس کی‌روش نیز بعد از ترک زمین به جای این‌که ابتدا به کنفرانس خبری بعد از بازی برود، وارد رختکن شد و در جشن بازیکنانش حاضر بود. او همپای اعضای تیم به همخوانی با آنها و پایکوبی پرداخت، سپس با تشکر از بازیکنان با تأخیر به کنفرانس خبری رفت. حال‌وهوای رختکن اما با رفتن کی‌روش تغییری نکرد و خوشحالی بازیکنان بابت برد حاصل‌شده بند نیامد. در این بین کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ملی تنها کسی بود که کمتر در جشن ملی‌پوشان شرکت کرد و انگار بغضی در گلو داشت که این بغض در میکسدزون ورزشگاه ترکید و اشک شوق از چشمانش جاری شد. یکی از موضوعات جالب خوشحالی بی‌وصف اشکان دژاگه بود؛ بازیکن دوملیتی ایرانی- آلمانی که در مصاف با مراکش فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد، در همه دقایق خوشحالی‌اش را نشان می‌داد و استوری‌هایی که با تلفن همراهش برای اینستاگرام گرفت و منتشر کرد به‌خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. رشید مظاهری و امیر عابدزاده نیز با وجود این‌که بازی نکرده بودند، خوشحالی‌شان را با علیرضا بیرانوند تقسیم کردند و به این دروازه‌بان روحیه دادند. جمعه‌شب در رختکن همه‌چیز برای نشان‌دادن اتحاد و همدلی بازیکنان مهیا بود و این را می‌شد از جشن نه‌چندان کوتاه ملی‌پوشان ایرانی متوجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الآن بین ایرانیها هم همدِلی وجود دارد!!!
      البته از نوع شکست سنگین!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج