جاباما
۷۳۳۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نباید برابر اسپانیا و پرتغال خوش‌خیال باشیم

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال پُراشتباه بازی کنیم شکست خواهیم خورد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی هاشمی‌نسب در مورد برد تیم ملی برابر مراکش گفت: ارزش این برد و گرفتن سه امتیاز بسیار بالا بود و من خیلی خوشحال شدم که مردم خیلی چیزها را فراموش و با این برد خوشحالی کردند. البته باید بدون تعارف بگویم که تیم ملی در این بازی خوش‌شانس بود. ما در ۲۰ دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم و مراکش چند فرصت خوب را از دست داد، این در حالی است که ما از کمترین فرصت‌ها استفاده کردیم و روی اشتباه حریف به گل رسیدیم.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا عنوان کرد: اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم. آنها به تیم پرقدرتی مثل پرتغال که قهرمان اروپاست سه گل زدند و حتی می‌توانستند برنده باشند. ما اگر در این بازی اشتباهات بازی با مراکش را مرتکب شویم، قطعاً ضربه خواهیم خورد. بازیکنان اسپانیا یا پرتغال از اشتباهات ما به سادگی نمی‌گذرند و ما باید خیلی کم اشتباه و با تمرکز بالا بازی کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی اظهار داشت: ما باید واقع‌بین باشیم و منطقی صحبت کنیم. نباید برابر اسپانیا و پرتغال خوش‌خیال باشیم که خیلی راحت امتیاز می‌گیریم و صعود می‌کنیم. همین برد برابر مراکش هم بسیار باارزش و بزرگ بود و امیدوارم که برابر اسپانیا و پرتغال هم نمایشی آبرومندانه داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد آریا

      آقای هاشمی نصب شما مثل اینکه یوزهای ایران رو دست کم گرفتید.این تیم ملی جاودانه خواهد شد.چون جنگنده است.چون متحده.چون متعصبه.چون مربی بزرگی مثل کی روش داره.چون هشتاد میلیون ایرانی پشتشه.چون خدا همراشه.چون دعای مومنین خدا پشتشه.بازم بگم.لطفا انرژی مثبت بفرستید.ایمان داشته باشید.خواستن توانستن است.ما میخواهیم ما میتوانیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج