۷۳۳۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فغانی نمی‌خواست کروس را «هُل» بدهد

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به تمجید از عملکرد علیرضا فغانی در بازی آلمان – مکزیک پرداخت و اعلام کرد که تیم داوری ایران توان قضاوت در فینال جام جهانی را هم دارد.

خبرگزاری میزان: فریدون اصفهانیان درباره عملکرد تیم داوری ایران در بازی آلمان و مکزیک اظهار داشت: بازی آلمان و مکزیک یکی از بازی‌های بزرگ جام بود که تیم داوری ایران در این مسابقه خیلی خوب قضاوت کرد. فغانی هم از لحاظ جسمانی، هم از لحاظ دانش داوری و هم از لحاظ در نظر گرفتن تنبیه‌های مختلف برای بازیکنان خاطی خیلی پخته عمل کرد.

وی افزود: امیدوارم تیم داوری فغانی در ادامه بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم به همین اندازه لیاقت خود را نشان بدهد و رفته رفته بازی‌های به مراتب بزرگ‌تری را سوت بزند. با توجه به شناختی که فیفا و AFC از فغانی دارند و قضاوتی که او در بازی آلمان و مکزیک داشت، قطعاً می‌شود به قضاوت تیم داوری‌مان در بازی‌های خیلی بزرگ‌تر از این‌ها هم امیدوار بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد صحنه‌ای که فغانی با تونی کروس برخورد تندی داشت، گفت: به هر حال بازیکنان بعضی وقت‌ها یک شیطنت‌هایی انجام می‌دهند. در آن صحنه هم فغانی قصد «هُل» دادن کروس را نداشت و فقط می‌خواست بازیکن تیم ملی آلمان بیشتر از این جلو نیاید.

اصفهانیان در پاسخ به این سوال که «آیا فغانی و تیمش شانسی برای قضاوت فینال جام جهانی دارند یا خیر؟»، تصریح کرد: چرا ندارند؟ فغانی فینال المپیک، جام باشگاه‌های جهان و لیگ قهرمانان آسیا را سوت زده، قطعاً قضاوت در فینال جام جهانی هم برای او دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی، خاطرنشان کرد: جا دارد پیروزی تیم ملی فوتبال را به هم کادر فنی، بازیکنان و افرادی که در پشت صحنه برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند، تبریک بگویم. برای تیم ملی، علیرضا فغانی، رضا سخندان و علیرضا منصوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آن‌ها همچنان به افتخارآفرینی خود در روسیه ادامه بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج