۷۳۳۶۵۱
۲۴ نظر
۵۰۱۹
۲۴ نظر
۵۰۱۹
پ

آخرین جزئیات از پرونده قتل خیابان اسکندری

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جنایتی در خیابان اسکندری شمالی خبر داد که در آن همسر مقتول، پس از ارتکاب جنایت اقدام به آتش زدن جسد مقتول و نهایتا دفن کردن جسد در داخل بشکه کرده بود.

خبرگزاری فارس: سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۲۲:۰۰ یکشنبه مورخه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ خانمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و عنوان داشت که همسرش را به قتل رسانده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اعلام شد و مأمورین با حضور در محل وقوع جنایت ، در پشت بام یک ساختمان چهار طبقه در خیابان اسکندری شمالی اطلاع پیدا کردند که خانمی ۴۳ ساله اقدام به دفن کردن جسد همسر ۵۸ ساله اش کرده و روی جسد را نیز با سیمان پوشانده است.

وی افزود: با اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک ویژه قتل در محل جنایت حاضر ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و تحقیقات از متهم (همسر مقتول) آغاز شد .

این مقام ارشد خاطرنشان کرد: با توجه به دفن شدن جسد در داخل بشکه سیمان ، موضوع جهت خارج کردن جسد به آتش نشانی اعلام شد ؛ با حضور مأمورین آتش نشانی ، جسد از داخل بشکه سیمان خارج و مشخص شد که جسد مقتول پیش از دفن شدن توسط همسرش سوزانده شده است .

اعترافات همسر مقتول:

همسر مقتول با اعتراف صریح به سوزاندن و نهایتا دفن کردن جسد همسرش ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از همان آغاز زندگی با همسرم اختلافات شدیدی داشتیم و حتی پس از تولد دخترمان این اختلافات همچنان ادامه داشت ... در مورخه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ با همسرم درگیری لفظی پیدا کرده بودم که ناگهان مرا مورد ضرب وشتم قرار داد ... . می دانستم که همسرم علاقه شدیدی به شیرموز دارد ؛ یک لیوان شیرموز آماده کرده و داخل آن داروی خواب آور ریختم . زمانیکه همسرم آبمیوه را نوشید ، بیهوش شد و من پس از چند ساعت به بالای سرش رفتم .

بدنش کاملا سرد شده بود و نفس نمی کشید ؛ ترسیده بودم ؛ جسد را داخل پتو پیچیده و [ از محل سکونتمان در طبقه چهارم ] به پشت بام خانه منتقل کردم ؛ جسد را داخل یک بشکه فلزی قرار داده و روی آن بنزین ریختم . شعله های آتش بسیار بلند بود ؛ از ترس اینکه همسایه ها متوجه ی موضوع شوند بلافاصله آتش را خاموش کردم .

فردای آنروز مجددا به پشت بام رفته و جسد را اینبار به شیوه ای دیگر آتش زدم اما چون دود ناشی از آتش بسیار شدید بود ، همسایه ی ساختمان روبرو به این موضوع اعتراض کرد و من ناچار به خاموش کردن دوباره ی آتش شدم .

گیج و سردرگم شده بودم که با جسد چه کار کنم ؛ ناگهان متوجه کیسه ی سیمان بالای پشت بام شدم ؛ سیمان را داخل بشکه ریخته و با تهیه بتون جسد را داخل آن دفن کردم . دو روز از این موضوع گذشت ؛ بوی شدید ناشی از فساد جسد ، ساختمان را پر کرده بود و همین موضوع باعث اعتراض شدید همسایه ها شده بود.

در مورخه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ و پس از تاریک شدن هوا ، برای پیدا کردن چاره ای برای خلاص شدن از بشکه حاوی جسد به پشت بام رفته بودم که ناگهان دخترم نیز [ برای پیدان کردن علت بوی شدید ناشی از فساد جسد ] به پشت بام آمد و با دیدن بشکه ، به ناچار موضوع مرگ پدرش را با او در میان گذاشتم.

سرانجام تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس اطلاع دهم و به همین علت با [ مرکز فوریت های پلیسی ] ۱۱۰تماس گرفته و موضوع مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمه به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، متهم طی روز جاری ( ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ) و برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از وی جهت تکمیل پرونده در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چاره کار بعضی مردا فقط همینه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاره کار افرادی با تفکر شما چیه؟ شماها برای جامعه خطرناک هستین!!! خدا به داد برسه

    • ايران

      نه اين نيست .چاره کار بعضی مردا فقط همینه. اگر مراجعه به قانون اين كشور جواب نداد . چاره كار اين است . هرچه زود تر طلاق و جدايي از اين افراد بيماراست چه بيمار مرد باشد يازن فرقي نخواهد كرد من 50 سال است اين جور افراد بيمار رواني را زياد ديده ام خودم گرفتار يكي از اين ها هستم خدا را شاهد مي گيرم 40سال است دارم مدارا ميكنم فقط بخاتر بچه ها يم . ولي درگيري يا بي قاني كار خوبي نيست عزيزم جواب نمي دهد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاره کار جدا شدن هست و بس
        نه تحمل و مدارای بیش از حد و اندازه درسته و نه قتل و جنایت

    • بدون نام

      وای خدااین ایران ماست یه زمان امن ترین کشوردنیابودیم الان شد تگزاس ویاکابل چرامسولین کاری نمیکنن ازبیکاری وفقر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظرت مسئولین باید چکار کنن ... اونا خودشون ریشه ی همه ی مشکلاتن

        ...

      • بدون نام

        لطفاً گند هاتون رو به شهر های دیگه نسبت ندیدن اینجا ایران است

    • بدون نام

      اخه از کدام جنایت کاری یاد گرفتید که اتش زدن و قتل و سلاخی راه چاره هست؟! ازکجا یهویی توایران فقط پیدا شد؟ حتما میگن از وقتی که لاپوشانی و شبکه اجتماعی رو فیلترویا به غرب نسبت دادیم!! یایه سری میگن عادی هست در دنیا بخصوص امریکا هم وجود داره وسال گذشته سگ اوباما با گربه زن ترامپ دعواش شد! تاریخ باید بخونیم ببینم کجا تابحال بوده تااین حد اونهم از خانمها!!!

    • رز

      خوب نری که دست رو تاج سرش بلند کنه سزاش همینه این خانم هم برای خودش شخصیت داره ی نر نبایداونو خرد کنه دمش گرم

    • بدون نام

      از بس به لحاظ عرف و قانون مشکل داریم که بعضیا راه چاره رو در حذف فیزیکی می دونن ... یعنی بدترین و سخت ترین راه
      به امید روزی که عرف و سنت و قانون هم پای هم حلال مشکلات باشند و نه طناب بر گلوی آدما

    • بدون نام

      منم شبا همش با کابوس قرص و خنجر و دشنه میخوابم

    • ایرانی

      !!افغانستان تجاوز و سربریدن داره، و اینجا سرگردانی در پوشاندن جنایت!!! تا وقتی خوف دارید از اختلافی که مربوط به رختخواب ونهایت تجاوز ویا خیانت شده رو بیان کنید انتظاری ...؟ المان یه دختر چهارده ساله که کشته شد قاتلشو بعداز یک هفته در کشور همسایه دستگیر کرد...چون جان انسان براشون مهم هست وبرای تکرار نشدن بجز محل زخم مثلا باچاقو تمام جزئیات رو پخش میکنه نه برای خود ارضایی افراد بیمار بلکه بخاطر ژرمن موندن ..! چندبار این زن به مشاور خانواده ویاکتر مراجعه کرده؟ مگه سی سال زندگی نکرده ، بیشتر توضیح بده که جنایت کی به فکرش رسید؟ الان باید چکار کنیم !؟ یکی هست کتک میخوره از بچه ش بگید چکار کنه؟ احتمالا زنش ودخترانش هم همدست هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بخدا 55 سالمه تا حالا نشنیدم زن افغانی این جوری شوهرش رو کشته باشه
        شماها فکر خودتون باشید کاری به افغانستان یا تکزاس نداشته باشین بهتره

    • A 21

      خدا با صابرین است؛ یه چند سال دیگه صبر میکردی همه چیز تموم میشد میرفت پیکارش

    • بدون نام

      از آغاز زندگی با هم اختلاف داشتن نمیدونم چه نیازی به ادامه یه زندگی مزخرف بوده چرا نباید همچنین زندگی های در همین آغاز به اتمام برسه بچه های اینها عمری رو با عذاب و کشمکش و دعوا گذروندن این هم عاقبت کا شون پدر مرده مادر قاتل شده واقعاً چرا؟

    • بدون نام

      بنویسید ایران روبه نابودی هست وجنایتکار رو به افزایش هست‌خودانید....‌! حتما دنیا سرش تیره وتار گشته بعداز جنایت! یه جزیره درست کنید به نام آدم خواران‌....

    • نیان

      اخه روانی طلاق میگرفتی این کارا چیه این جنایت یعنی چه
      نمیدونم چرا وقتی کسی بد میشه بهش میگن سگ شده صدهزار بار سگ شدف داره به بعضیا

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      چ وحشتناک .

    • سامان

      باور کنید انقدر اوضاع مردم از لحاظ روانی بهم خورده که طرف داره تو خیابون خلاف یکطرفه میاد بهش میگی کجا عزیزم با ساتور و اسلحه بهت حمله ور میشه که از ترس آدم فک میکنه اگه از یه تقاطع رد بشی کشته شدی. خخخخخخ

    • بدون نام

      بازم بگشید وقتی افاغنه 17 ملیون تو کشور هستن همه کارهارو اشغال کردن دولت میگه هزینه هر افغانی 200 میلیارد نتیجه میش قتل و جنایت چرا کسی فکر نمیکنه بریزید بیرون مردم روانی سدج

    • بدون نام

      بعضی وقتا دیگه تحمل، صبر هم افاقه نمیکنه ،خیلی هاهم نمیتونن طلاق بگیرن

    • بدون نام

      بقول سامان یکم از خودمون و اوضاع روحی بگیم بهتر کاربری داره! واقعا راست میگه طرف داره ورود ممنوع میره وخلاف جهت میره ...قصاب و بقال با ساطور میافتن دنبالش که حق شهروندی و کمک حال پلیس هستیم ویا برعکس راه رو بند آورده پیاده میشی بری بگی راه رو باز کن بعد دعوا ..د!!! یارو یه ته ریش داره میگم اقا بزن کنار بعد یکی بدو کن ، گفت مامور قانون م دخالت نکنید.....! یکم حرف بزنیم حال خودمون خوب بشه! اینجوری بخاطر جروبحث الکی .....

    • مهدی

      من هر چه فکر میکنم نمیدانم چطور میشود یک خانم با همه ظرافت و لطافتش و عاطفه اش که کاهی از کشتن یک کنجشک بر نمی آید اینگونه رفتار وحشیانه ای را انجام میدهد و دنیا و آخرت خود را خرای میکند
      فقط یک نتیجه میگیرم فقط یه دعا دارم خدایا ما را حفظ کن لحظه ای به خودمان وامگذار.
      وای وای اگر این فرد مادر ما بود چی بی آبرو می شدیم.
      امان از آن لحظه ای که قابیل وار نقشه شیطان را اجرا کنیم.

    • بدون نام

      عجب سنگ دلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج