۷۳۴۰۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

باشگاه تراکتورسازی: هواداران نگران نباشند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، گفت: باید نظر سرمربی را برای جذب بازیکنان جدید بگیریم و عقلانی نیست بدون نظر او بازیکن جذب کنیم.

فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، گفت: باید نظر سرمربی را برای جذب بازیکنان جدید بگیریم و عقلانی نیست بدون نظر او بازیکن جذب کنیم.

عباس الیاسی در مورد شروع تمرینات تراکتورسازی گفت: تمرینات تراکتورسازی از ساعت ۱۸ امروز زیرنظر رضا مهاجری آغاز می‌شود و اعضای تیم کار خود را استارت می‌زنند.

وی در مورد زمان حضور جان‌ توشاک در ایران عنوان کرد: توشاک طی چند روز آینده به ایران می‌آید و احتمالا یک دستیار هم با خودش به همراه می‌آورد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با انتقاداتی که به بحث نقل و انتقالات تیم می‌شود، تصریح کرد: در نقل و انتقالات باید فوندانسیون تیم را حفظ کنیم و براساس نظر سرمربی اقدامات لازم را انجام دهیم، همه می‌دانند در مقطع فعلی مسابقات جام جهانی انجام می‌شود و خیلی از بازیکنان درگیر این رقابت‌ها هستند، ما برای جذب بازیکن همچنان فرصت داریم، تعدادی بازیکن جدا شدند و تعدادی جای خالی در لیست بزرگسالان و زیر ۲۳ سال داریم، چهار بازیکن خارجی هم می‌توانیم جذب کنیم، باید منتظر نظر سرمربی باشیم و براین اساس در ادامه اقدامات‌مان را انجام دهیم،‌ اگر الان بخواهیم بازیکن بگیریم بدون اینکه نظر سرمربی را جلب کنیم، این کار چندان عقلانی نیست.

وی یادآور شد: فیلم‌های مسابقات تراکتورسازی و بخشی از بازی‌های لیگ در اختیار توشاک قرار داده شده تا او با بررسی این فیلم‌ها نظر خود را در مورد جذب بازیکنان بیان کنند.

الیاسی در مورد مطرح شدن بحث حضور محمدرضا خانزاده گفت: صحبت‌های زیادی از سوی مهاجری با بازیکنان مختلف انجام شده و مذاکرات در جریان است، من قصد ندارم از بازیکن خاصی نام ببرم، اما هواداران باید کمی صبور باشند و به باشگاه اعتماد کنند، مطمئنا تیم قوی خواهیم بست و جاهای خالی که داریم را با بازیکنان باکیفیت پر می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ هجدهم تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی هیأت مدیره تراکتورسازی معرفی می‌شود، گفت: کارهای قانونی ثبت باشگاه در حال انجام است و هیأت مدیره هم بعد از انجام مراحل قانونی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش عنوان کرد: این پیروزی را به تمامی فوتبال‌دوستان ایرانی تبریک می‌گویم و این موفقیت باعث شادی دل همه مردم ایران شد، امیدوارم تیم ملی در ادامه مسیر خود بتواند به موفقیت برسد، تیم ملی متعلق به کل کشور است، امیدوارم بازیکنان تیم ملی در دیدار با اسپانیا هم عملکرد درخشانی داشته باشند و با تمام توان و وجود مقابل حریف قدرتمند خود صف‌آرایی کند و در پایان، عملکرد داشته باشند که همه به فوتبال ایران احترام بگذارند و باعث رضایت هواداران شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مدیر عامل را آقای زنوزی از کجا پیدا کرد وضعیت تیم از حالا میلوم شد. آآآ قای زنوزی این تیم آبروی شهره دقت کن آدمهای بی لیاقت را بلافاصه بینداز بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج