جاباما
۷۳۴۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زانتی: کاش ایکاردی در جام جهانی حضور داشت

کاپیتان اسبق تیم ملی آرژانتین معتقد است مائورو ایکاری می‌توانست کمک بزرگی به این تیم در جام جهانی بکند و نبردنش اشتباه بزرگی محسوب می‌شود.

ورزش سه: خاویر زانتی، کاپیتان سابق و اسطوره اینتر و تیم ملی آرژانتین معتقد است بزرگترین اشتباه سمپائولی دعوت نکردن ایکاردی به تیم ملی آرژانتین برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. ایکاردی در این فصل از رقابت‌های سری آ، ۲۹ گل برای اینتر به ثمر رساند و رکوردی جالب توجه از خود به جا گذاشت اما در لیست ۲۳ نفره آرژانتین برای حضور در روسیه قرار نگرفت.

مانوئل لاتزینی، هافبک ۲۵ ساله تیم وستهام انگلیس قبل از شروع جام جهانی با مصدومیت رو به رو شد و در تصمیم عجیبی انزو پرز جای این بازیکن را گرفت.

ایکاردی علی‌رغم سطح خوبی که از خود در مسابقات باشگاهی ارائه داده، با پیراهن تیم ملی آرژانتین تنها ۴ گل به ثمر رسانده که این آمار خوبی به حساب نمی‌آید. زانتی در این خصوص گفت:

ایکاردی کار خود را با شایستگی انجام داده و من دوست داشتم این بازیکن همراه با آرژانتین در روسیه باشد. اما این بازیکن بسیار جوان است و آینده خوبی پیش رو خود می‌بیند و فرصت حضور در ترکیب تیم را دارد.

کاپیتان سابق آرژانتین در خصوص اولین مسابقه این تیم برابر ایسلند و کسب نتیجه تساوی برابر آن‌ها، تصریح کرد: ما باید به تیم ملی وقت بدهیم. آن‌ها مربی خود را عوض کرده‌اند و برای به دست آوردن هماهنگی به وقت احتیاج دارند. در هر صورت ما بازیکنان بزرگی داریم و باید در مسابقات مرحله گروهی متفاوت حاضر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج