۷۳۴۳۴۴
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش نماینده زن به محدودیت اخیر برای آزاده صمدی

پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس درباره محدودیت‌های پیش‌آمده برای آزاده صمدی و برنامه کمیسیون فرهنگی برای ورود به این موضوع گفت: فکر می‌کنم که کمیسیون فرهنگی اکثراً با چنین رخدادی مخالف هستند. امروز این موضوع را با آقای مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مطرح خواهم کرد و از ایشان هم خواهم خواست که پیگیر این اتفاق باشند.

اعتمادآنلاین: پروانه سلحشوری درباره حواشی پیش‌آمده در خصوص آزاده صمدی و کنار گذاشته شدن این بازیگر از اجرای یک برنامه ورزشی گفت: شاهد هستیم که دامنه اعمال نفوذ برخی از افراد در حوزه زنان و محدود کردن زنان از فعالیت‌های مختلف گسترده می‌شود. شایعاتی هم مطرح شده است که زنان برای تماشای بازی‌های تیم ملی والیبال با محدودیت مواجه شده‌اند. جریانی در کشور وجود دارد که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای زنان محدودیت ایجاد می‌کند. این افراد کسانی را که مخالف این‌گونه محدودیت‌ها هستند در مظان اتهام قرار می‌دهند و فعالیت آن‌ها را تخریب می‌کنند. متأسفانه شاهد هستیم که هیچ نظارتی بر صداوسیما اعمال نمی‌شود. مجلس هم نمی‌تواند بر این نهاد فرهنگی نظارت داشته باشد و به همین دلیل شاهد فعالیت‌های آزادانه صداوسیما هستیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس درباره محدودیت‌های پیش‌آمده برای آزاده صمدی و برنامه کمیسیون فرهنگی برای ورود به این موضوع گفت: فکر می‌کنم که کمیسیون فرهنگی اکثراً با چنین رخدادی مخالف هستند. امروز این موضوع را با آقای مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مطرح خواهم کرد و از ایشان هم خواهم خواست که پیگیر این اتفاق باشند.

سلحشوری ادامه داد: در شرایط کنونی، کشور نیازمند همبستگی ملی است. وقتی فوتبال می‌تواند این شرایط را به وجود بیاورد باید از آن استفاده کنیم. متأسفانه تلاش‌هایی وجود دارد که برخی مسائل در کشور جنسیتی شود و این اصلاً نمی‌تواند نفع جامعه ایران باشد.

این نماینده مجلس درباره بازی‌های تیم ملی والیبال و حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: متأسفانه شایعاتی مطرح است که شرایط برای ثبت‌نام زنان و خرید بلیت بازی‌های تیم ملی والیبال سخت شده است. در سال‌های قبل برخی از نمایندگان مجلس می‌توانستند تعدادی از زنان را با خود به ورزشگاه ببرند اما اگر فردی به‌تنهایی بخواهد بلیت بازی را بخرد با مشکل مواجه خواهد شد.

وی در پایان افزود: این موضوعاتی است که در حال حاضر مطرح شده و هنوز در حد شایعه است. باید صحت این سخنان را بررسی کنم و بعد از آن می‌توانم بهتر در این خصوص نظر بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای این که دنبال این چیزا باشی برو دنبال تورم۸۰% که ملت رو داره له میکنه

    • بدون نام

      سامان امین
      .
      زنها را از رقصیدن منع کردند،
      از آواز خواندن،
      از عاشقی کردن،
      بوسیدن،
      خندیدن.
      زنها در پیله های خود فرو رفتند

      و از تنهایی بسیار شاعر شدند
      و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند،
      آواز خواندند،
      عشق ورزیدند،
      بوسیدند،
      اما خنده نه؛
      فقط گریستند ..!


      سيمين_بهبهانی

    • بدون نام

      دشمن زنان، دقیقاًکسانی هستندکه خودافکاری کثیف وآلوده دارند

    • گرگانی

      ملت ها همه درحال پیشرفت هستن . دارن روی سیاره های دیگه تحقیق میکنن . ما هنوز درگیر این هستیم که فلان جا خانم نباشه فلان جا خانم با اقا نباشه . هرچی اینجور بحث ها باشه نتیجه برعکسه . شما بیان بگین خانمها نمیتونن بیان نماز جمعه از این به بعد دیگه داخل نماز جمعه ها جا نیست .یکم بها بدید به خانمها چه اشکالی داره من با همسرم بچه هام برم از نزدیک یه مسابقه رو ببینم حالا والیبال باشه بسکت باشه فوتبال باشه . بابا اون جوانی که نشسته وقتی ببینه من با خانواده ام نشستم حرمت نگه میداره فحش نمیده . کی میخوان متوجه بشین خانواده ها به این تفریحات احتیاج دارن

    • علی

      ....صمدی رفت یساری آمد.یکی رفت و دیگری آمد

    • بدون نام

      باید ریا کاران را ترد کرد

    • بدون نام

      راستی از اینکه نبردنت روسیه دلخور که نیستی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج