جاباما
۷۳۴۵۴۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ناامید نباش اما رویابافی هم نکن!

یک برنامه‌ساز تلویزیون با تاکید بر حمایت رسانه‌ها از تیم ملی گفت: مردم می‌دانند که تیم ملی ایران در گروه سختی قرار دارد، بنابراین کسی انتظار ندارد که اسپانیا و پرتغال را ببریم.

ایسنا: فرشید شکیبی با بیان اینکه فضای ورزش و هیجان لازمه هر جامعه‌ای است، اظهار کرد: جامعه ما به ایجاد شادی، نشاط و روحیه امید در جوانان و خانواده‌ها و نسلی که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کند، نیاز دارد؛ بنابراین ورزش می‌تواند به عنوان مُسکن و سوپاپ اطمینان در چنین جامعه‌ای باشد. فوتبال یک رشته پرطرفدار ورزشی است که همه سنین آن را دنبال می‌کنند و در روحیه مردم تأثیر می‌گذارد.

او درباره وظیفه رسانه‌ها در بازی‌های جام جهانی بیان کرد: بازی‌های جام جهانی به نوعی تبلور غرور ملی کشور است و مردم منتظرند که تیم ملی ایران نتیجه خوبی بگیرد. تلویزیون به نوعی در حوزه سرگرمی و اطلاع‌رسانی درباره بازی‌های جام جهانی و در راستای جذب مخاطب فعالیت می‌کند؛ بنابراین سعی کرده است که بهترین برنامه‌ها را برای جام جهانی ارائه دهد. مردم ما می‌دانند که تیم ملی ایران در گروه سختی قرار دارد؛ بنابراین کسی انتظار ندارد که اسپانیا و پرتغال را ببریم اما باید از تیم ملی ایران حمایت کنیم.

تهیه‌کننده برنامه ورزشی «ورزشگاه» در پایان گفت: اگر ناامید باشیم و در رسانه‌ها بگوییم که می‌بازیم شور و نشاط عمومی از بین خواهد رفت اما رویابافی هم نکنیم و امید واهی به مردم ندهیم. رسانه‌ها باید نقد درستی از بازی‌های تیم ملی ایران داشته باشند. به نظرم احتمال کمی وجود دارد که بتوانیم از گروهمان صعود کنیم اما بدانیم که اتحاد ملی، خوب بازی کردن بازیکنان و شور و نشاط در جامعه اهمیت بیشتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا مثلا ایران از گروهش صعود کنه و اصلا قهرمان جام جهانی بشه چه اتفاقی می افته ؟ من رویا می بافم که اینی که هستم نباشم .گور بابا فوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک اینقد بیپولی و بدبختی و بیکاری میکشیم با زن بچه فقط پول خوشحالمون میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج