جاباما
۷۳۴۵۸۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

کاهش ارزش یورو در برابر دلار ادامه دارد

در روزی که بیشتر بورس‌های آسیایی توانستند عملکردی مثبت داشته باشند، ارزش یورو در برابر دلار باز هم کاهش یافت.

خبرگزاری ایسنا: در روزی که بیشتر بورس‌های آسیایی توانستند عملکردی مثبت داشته باشند، ارزش یورو در برابر دلار باز هم کاهش یافت.

بیشترین روند نزولی در معاملات امروز مربوط به بورس های چین بود به گونه ای که شاخص " شانگهای کامپوزیت" ۰.۶ درصد و شاخص " سی اس آی" ۰.۵ درصد کاهش یافتند. با این حال به لطف رشد شاخص های مهم دیگر، شاخص " ام اس سی آی" بورس های منطقه آسیا-اقیانوسیه به جز ژاپن ۰.۴ درصد افزایش یافت. در ژاپن نیز شاخص " نیک کی ۲۲۵" پس از وارد شدن به محدوده قرمز در معاملات اولیه در نهایت با ۰.۱ درصد افزایش به کار خود خاتمه داد. در سئول شاخص " کسپی" یک درصد بالا رفت.

نشانه های کمی وجود دارد که ما را امیدوار به کاستن از تنش های تجاری بین چین و آمریکا کند. واشنگتن تهدید کرده است ۱۰ درصد تعرفه بر واردات کالاهایی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار از چین اعمال خواهد کرد. این تصمیم پس از ان اعلام می شود که چین جمعه گذشته بر ۵۰ میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی در تلافی اقدام مشابه آمریکا، تعرفه وضع کرد.

با کاهش تمایل سرمایه گذاران به دارایی های پرریسک، بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه داری آمریکا به ۲.۸۸۹۴ واحد افزایش یافت. در بازار ارز هر دلار استرالیا به ۰.۸ دلار آمریکا رسید. دلار در برابر ین نیز نسبتا بدون تغییر بود و هر دلار با ۱۱۰.۱۰ ین مبادله شد اما روند کاهش ارزش یورو در برابر دلار ادامه یافت و هر یورو به ۱.۱۵۸۱ دلار رسید. شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای مهم جهانی نیز در سطح ۹۵.۰۴۰ واحد ایستاد.

هر بشکه نفت خام آمریکا با ۰.۴ درصد افزایش به ۶۵.۳۱ دلار در هر بشکه رسید و هر اونس طلا برای طلای فوری ۱۲۷۴.۵۰ دلار مبادله شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi...3424

      از ریال خودمون چه خبر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت پشگل وطنیه دیگه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج