۷۳۴۵۸۷
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره مرگ کودک خرمشهری

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان صورت نگرفته است.

دکتر فرشید بهشتی اظهار کرد: از صمیم قلب به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری تسلیت می‌گوییم و امیدوارم خداوند به بازماندگان این عزیز صبر جمیل عنایت کند.

وی با تاکید بر این مهم که در مرگ کودک یادشده هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان رخ نداده است، افزود: این کودک قبل از مراجعه به بیمارستان سه بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بدحال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع داده شده و تلفنی نیز بد‌حالی بیمار را به اطلاع رئیس بیمارستان می‌رسانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر بیان کرد: بعد از مراجعه بیمار به اورژانس، وی بلافاصله به اتاق احیاء فرستاده شده و با وجود اینکه به علت شوک شدید، رگ‌های محیطی مشخص نبود اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا علیرغم تلاش زیاد کادر درمانی، بیمار فوت می‌شود.

وی با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در روزهای اخیر در فضاهای مجازی در خصوص فوت کودک یادشده، عنوان کرد: علیرغم ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان عزیز خرمشهری مطرح نمودن مطالبی که خلاف صحت است جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت.

بهشتی خاطرنشان کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) از لحاظ ارائه خدمات درمانی یکی از بیمارستان‌های پیشرو در منطقه بوده و آمار و شاخص‌های بهبودیافتگان، تعداد اعمال جراحی، تعداد معاینه بیماران در کلینیک فوق تخصصی شهید عسگری‌زاده، تعداد سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی‌های انجام‌شده و کاهش آمار سزارین و ... نشانه اعتماد مردم و شاهد این ادعا است.

وی در پایان تصریح کرد: در عین حال واحد شکایات و روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همه‌روزه در خدمت همشهریان گرامی بوده که با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه خدماتی بهتر یاری رسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیسان

      بازچه شده؟

    • بدون نام

      بالاخره اگر زک روز کشته ندهیم ایران ایران نیست که برادر تفریح ملت دیدنه فجایع دیدن اقتصاد بیمار وهر که ندا ره بمن چه از اول بوده وهمچنان ادامه دا ر این ها هما ن بانوان بی روسری را بخواهند مدیریت کنند جان از بدنشان خارج میشود وتازه روسرری بگذاری ونگذاری آدم کشی ا ز منزل تجاوز وااقتصاد خاک برسری هیچ تاثیری ندارد حالا مردم دارند مدیریت که میکنند ودست یکدیگر را در هر شرایط میگیرند در مجلس راببندید ودوغ بنوشید مردم هم همین هنری که شما بخرج میدهید با کمی دقت بیشتر دارند مدیریت میکنند تعزیراتی که کش نمی گزد برود سر بگذارد کناری به استراحت بپردازند ملتی که دزدی میکنند خودشان را را آموخته اند وبه پیش میروند خودش را ناراحت نکن مسولین جان☠⚆

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      موضوع چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • ela

      شک نکن خودش مرده همینجوری بی دلیل بدون قصور. همینطور که تو بقیه پرونده ها هیچ قصوری نیس .تنها چیزی که اهمیت نداره انسانه به شرط اینکه ژن خوب نباشی

    • بدون نام

      یه بچه رو تشخیص اشتباهی دادند و بعدمتوجه میشن اما کاراز کار گذشته و بچه از دست میره !! اقای دکتر بیمارستان ولی عصر رو چیکار داری تعریف میکنی ازش؟ ضمن تشخیص اول غلط درمانگاه و دکتر بیمارستان وبی دقتی ..بعد که سطح هوشیاری میادرو ۳ شروع به تکاپو میکنی.بااین حال خدا صبربده به خانواده کودک.

    • امیر

      من خودم خرمشهریم ۰این آقا (فرشید بهشتی )رئیس شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر یه آدم بی عفت بی منطق بی نزاکت بی سواد بی تدبیر ودروغگوست ۰این آقا از روی باندبازی وسیاسی بازی به این پست رسیده۰چیی که بلد نیست علم پزشکیه۰

    • عبدالعالی ثامری

      اقای دکتر بهشتی عزیز مگه مردم عزیز خرمشهر بغیر از این بیمارستان جایی دیگه دارن که برن که شما داری از افتخاراتت در این واحد درمانی میگی مردم بی بضاعت مجبور ن در این بیمارستارن زیر تیغ جراحی میرن از بی پولی اقای دکتر عزیز .
      بیشتر مردم ابادان و خرمشهر که یه کمی استطاعت مالی دارن تمام کارهای درمانی خود را در شهر شیراز انجام میدن .
      از چشم پزشکی گرفته تا قلب و عروق

    • بدون نام

      !پرستاردنبال رگ بود وچند بار دستمو سوراخ کرد ونتونست چون رگم نشون نمیده ، و باپنبه جاش رو فشار میداد! برگشتم دیدم صداش که میومد خودشم نگاه به همکارشه و روی دستم میکوبه!! گاهی میگه مشت کن! تنها راه نجاتم این بود که به زنم اشاره کردم که این منظور بدی داره......، فورا پرید خانمه رو زد کنار و گفت حالشه خوبه اذیت ش نکنید باشه دفعه بعد.....هوشمندانه فرار کردم ..سلیقه یی و دلبخواه برخورد میکنن ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج