۷۳۴۶۷۴
۸ نظر
۸۶۳۵
۸ نظر
۸۶۳۵
پ

قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا می‌گوید: «ذهن انسان هیچ محدودیتی ندارد، هیچ دیواری دور روح انسان نیست، هیچ مانعی برای پیشرفت ما نیست، به جز چیز‌هایی که خودمان ساخته ایم.»

برترین‌ها: رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا می‌گوید: «ذهن انسان هیچ محدودیتی ندارد، هیچ دیواری دور روح انسان نیست، هیچ مانعی برای پیشرفت ما نیست، به جز چیزهایی که خودمان ساخته ایم.» این عکس‌ها و داستانشان ثابت می‌کنند که روح انسان قوی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. امیدواریم از این افراد که بر محدودیت هایشان غلبه کردند و علیرغم شرایط به هدفشان رسیدند، الهام بگیریم.

دست‌های یک قایقران

«الکس گرگوری» قایقران انگلیسی است که دو بار مدال طلای المپیک را به دست آورده است. او عکس دستانش را در توئیتر منتشر کرد. این عکس دستان او بعد از مدت طولانی ماندن در دستکش پاروزنی است. موفقیت ارزان نیست.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

تحمل دمای بسیار سرد

«ویم هاف» یا مرد یخی، ورزشکار هلندی است. او بیش از ۲۰ رکورد دارد که یکی از آن‌ها رکورد طولانی‌ترین حمام یخ است. او خالق تکنیک‌های مبارزه با سرمای بیش از حد است از جمله روش تنفس ویم هاف.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

سلطان بندبازی

«نیک والندا» اولین کسی که روی یک طناب از گرند کانیون عبور کرده است. مادر نیک هم حتی هنگام بارداری بندبازی می‌کرده است. نیک در سال ۲۰۱۲ روی یک طناب از آبشار نیاگارا گذشت. او به آرزویش رسید و ثابت کرد هیچ چیز غیرممکن نیست.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

بیش از ۹ ساعت حالت پلانک برای کمک به خیریه

«جورج هود» افسر نیروی دریایی، اخیرا رکورد حرکت پلانک یا تخته را شکسته است. او با ۹ ساعت و ۲۰ دقیقه اجرای این حرکت رکورد قبلی خود را که ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه بود شکست. هدف او جمع آوری پول برای کمک به خیریه بود.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

تنها روی دیوار

تصویر زیر صخره نورد آمریکایی «الکس هانولد» را نشان می‌دهد که بدون طناب و تجهیزات از صخره ال کاپیتان در پارک ملی یوسمیت بالا می‌رود. او اولین کسی است که این صعود خطرناک را انجام داده است. این صخره نوردی ۳ ساعت و ۵۶ دقیقه طول کشید.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

سه کیلومتری قله ایوانز، کلرادو
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

پیرترین ژیمناستیک کار جهان

این ورزشکار آلمانی ۹۱ ساله پیرترین ژیمناستیک کار جهان است که هنوز هم فعالیت می‌کنند. او ژیمناستیک را از ۹ سالگی آغاز کرده، سپس به سمت هندبال رفته و دوباره در سن ۵۶ سالگی به ورزش مورد علاقه اش بازگشته است. او می‌گوید فقط روزی که بمیرد از این ورزش دست می‌کشد.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

قوی‌ترین کودک جهان

«جولیانو استرو»، پسر رومانیایی وزنه برداری را از دو سالگی آغاز کرد و رکورد جهانی سریع‌ترین راه رفتن روی دست ۱۰ متر با یک وزنه را در سن ۴ سالگی به دست آورد. او همین جا متوقف نشد و تقریبا هر سال رکوردشکنی می‌کند.

قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

اولین کسی که بدون پا قله اورست را فتح کرد

«مارک اینگلیس» هر دو پایش را در سن ۲۳ سالگی و در بلندترین قله نیوزیلند از دست داد. اما این مانع رسیدن به آرزوهایش نشد و در سال ۲۰۰۶ اولین کسی شد که بدون پا قله اورست را فتح کرده است. مارک بین این دو اتفاق مهم زندگیش، به عنوان یک دانشمندان، ورزشکار پارالمپیک و سخنران انگیزشی فعالیت کرد.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

گیتار زدن بدون دست

«خوزه آنتونیو ملاندز رودریگز» بدون دست به دنیا آمد، اما این مانع گیتار زدن او نشد و یاد گرفت با پاهایش ساز بزند. او در سال ۱۹۸۷ برای پاپ ژان پل دوم گیتار زد و این اتفاق زندگیش را تغییر داد. او اولین آلبومش را در سال ۱۹۸۹ منتشر کرد و در سراسر جهان به عنوان یک خواننده، نوازنده و آهنگساز با استعداد شناخته شد.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

سن مانع دویدن نیست

«هریت نامپسون» پیرترین زنی است که در ماراتن دویده است. او در ۵۰ سالگی همراه با شوهرش دویدن در فواصل کوتاه مدت را آغاز کرد و از سن ۷۶ سالگی در ماراتن‌ها شرکت کرد. این زن قوی دو بار سرطان را شکست داد و در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

بین صخره و سختی

«آرون رالستون» دستش را در یک حادثه از دست داد. دست راست او هنگام صعود بین دیوار و یک تخته سنگ گیر کرد. آرون سه روز در آنجا بود، ولی نه کسی به سراغش آمد، نه توانست سنگ را جابجا کند و سرانجام تصمیم گرفت برای نجات جان خود، دستش را قطع کند. این حادثه مانع علاقه او به کوهنوردی نشد.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید

پاهای دوچرخه سوار

«پاول پولیانسکی» دوچرخه سوار لهستانی، این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد تا پاهایش را بعد از مرحله ۱۶۵ کیلومتری تور دو فرانس نشان دهد.
قدرت روح انسان را در این عکس‌ها ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خشم شب

      واقعا زیبا و روحیه بخش بود انشالله خوشبخت بشن

    • بدون نام

      اون بین صخره و سختی فیلمشم ساختن قشنگ بود

    • من

      فیلم 127 ساعت رو از روی زندگی آرون رالستون( عکس یکی مونده به اخری) ساختن.فیلم قشنگیه توصیه میکنم ببینید

    • بدون نام

      جالبه فیلم مربوط به اون کوهنوردی که دستش را قطع کرد هم ساخته شده

    • بدون نام

      واى آخرى رو ديدم مردم

    • پری

      لذت بردم.واقعا انسان می تونه با باور کردن خودش به هر چیزی که بخواد برسه و به بقیه ثابت کنه...

    • بدون نام

      من فیلمش را دیدم اصلا هم قشنگ نبود خیلی بی مزه و کسل کننده بود. جو الکی ندین خواهشا.

    • بدون نام

      خداااایااا. اشک تو چشمام جمع شد.حیف مردم ما که نه انگیزه داریم نه روحیه ای که دنبال کارهای بزرگ باشیم. همش تو استرس روزمره گی موندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج