جاباما
۷۳۴۶۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بوسنیچ: دخیا با آمادگی مقابل ایران بازی می‌کند

مارک بوسنیچ، دروازه بان سابق تیم ملی استرالیا و منچستریونایتد معتقد است که داوید دخیا، اشتباهاتش در دیدار مقابل پرتغال را پشت سر خواهد گذاشت و با امادگی مقابل ایران بازی می‌کند.

ورزش سه: دخیا در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و پرتغال، روی گل دوم رونالدو اشتباه مهلکی انجام داد که باعث شد انتقادات بسیاری از او به عمل بیاید. در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی اسپانیا مقابل ایران، فرناندو هیه رو تاکید کرد که هیچ شکی به توانایی های دخیا ندارد و ستاره یونایتد در بازی امشب در درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت. حال بوسنیچ نیز که سابقه رویارویی با ایران را در کارنامه اش دارد، به حمایت از گلر لاروخا پرداخت.

او گفت:" ببینید، دخیا گلر فوق العاده ای است، او یکی از بهترین های جهان است ولی در سوی دیگر، اشتباه وحشتناکی انجام داد. این اتفاقات کابوس دروازه بان ها هستند. البته که دخیا یک گلر کلاس جهانی است. توجهات به دروازه بان ها بیش از هر پست دیگری است و وقتی اشتباهی می‌کنید، همه با شما دچار مشکل می‌شوند. وقتی گلری ناشناخته باشید، با اشتباهتان فشار خاصی حس نمی‌کنید ولی وقتی یکی مثل داوید دخیا، مثل مانوئل نویر یا تیبو کورتوا باشید، وقتی اشتباهی از سوی اینها سر بزند، همه به شدت با آنها برخورد می‌کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم دخیا ،دخیای بازی پرتغال باشد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج