۷۳۴۹۳۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش: از درون می‌سوزم!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت که باید از کسانی به تیم ملی ضربه زدند سوال شود.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا در مورد صحبت خبرنگاری که گفت مردم ایران پس از شکست مقابل آرژانتین جشن گرفتند اما پس از باخت برابر اسپانیا افسوس خوردند، اظهار داشت: مقابل آرژانتین پنالتی ما را نگرفتند. متأسفانه چقدر ایران بدشانس است که سیستم کمک داور ویدیویی دقیقا برای دوره ما رسید.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه بازیکنان این تیم استحقاق یک فرصت بهتر برای آماده‌تر بودن را دارند، گفت: الان زمانی است که باید از افرادی سوال شود که به آماده‌سازی بازیکنان من لطمه زدند. از آنها باید بابت کاری که در حق تیم ملی انجام دادند، سوال شود. بازیکنان ما امشب نشان دادند که مستحق فرصت بهتری هستند. به آنها بسیار افتخار می‌کنم.

کی‌روش با تمجید از ملی‌پوشان ایران عنوان کرد: بازیکنان ارزش خود را نشان دادند و فکر می‌کنم علت خوشحالی هواداران همین است که از تعهد بازیکنان لذت بردند. چون بازیکنان در زمین صادق بودند و از خودشان تعهد و وجاهت نشان دادند. با این حال من جشن نمی‌گیرم، چون من بازنده زیبا و خوبی نیستم. باید بگویم فوتبال برای افرادی مانند من که بازنده خوبی نیستند، به وجود نیامده است. باید بگویم از درون دارم می‌سوزم! من به دنیا نیامده‌ام که یک انسان خوب معمولی باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      چرا قربونت ....دشمنات بسوزن .. اسپانیایی که راموس بازیکنش به قول خودت مصر راکشت ومحمد صلاح ومصر را نابود کرد اونا باید وجدانشون امانشون را ببره ....چر؟؟؟؟ا تو بسوزی

    • بدون نام

      بگو اونم میسوزه

    • رامین

      درود بر کی روش و تمام بازیکنان ایران.وحیدامیری.بیرانوند. ابراهیمی. کاش مسئولین داخلی هم یک هزارم وحیدامیری و امیدابراهیمی صادق باشند و برای ایران بدنشان را جلوی ضربه های مشکلات قرار دهند و برای مردم عزیز ایران شادی آور باشند همانطور که دیشب بازیکنان ایران دنیا رو حسرت زده کردن،مسئولین هم پیام آور شادی برای مردم باشند.ولی دریغ از مسئولی باتوصیفات فوق.

    • بدون نام

      توی این بازی هم امیری و بیرانوند و امید ابراهیمی بهترین بودند
      روانی عقده ای اگر سیدجلال و ووریا رو میبردی گل هم نمیخوردی
      سردار چندسال داره تو سبزه زار اروپا میچره هیچ غلطی نکرد در واقع بازی سردار و دلقک بازی محمدی همه بیانگر افکار کثیف و سطح پایین تو
      چرا نباید بازنده سربلند باشیم
      تمام دنیا داره ما رو مسخره میکنه بخاطر مالکیت 98 درصدی اسپانیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیکنهای داخلی بهتر از لژیونرها بودن که همه بازیکنها از لیگ ایران میرفتند

    • بدون نام

      کی روش جان چرا لجبازی کردی و سید جلال و غفوری و علیپور نبردی به همه ثابت شد با زیکنان لیگ خودمون بهتراز اروپاییها بودن مثلا سردار ازمون چکار کرد توی دو بازی یا دلقک بازی محمدی یا انصا ی فرد یا بهترین بازیکن ما جهانبخش همه دیدن که امیری ابراهیمی بیرانوند بهترین بودن پس عیب ا خودته لجباز چوبشم میخوری ما حذف میشیم حالا با یک گل یا چند گل فرقی نداره پس این همه قیافه نگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج