۷۳۴۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عزت اللهی: اسپانیا خوش‌شانس بود که بازی را برد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: موقعیت‌های ما به مراتب بهتر از اسپانیا بود اما آنها خوش شانس بودند و بردند.

تسنیم: سعید عزت‌اللهی بعد از شکست تیم ملی مقابل پرتغال در مورد عملکرد ملی‌پوشان در این دیدار گفت: من هیچ‌وقت در مورد عملکرد خودم حرف نمی‌زنم اما این را می دانم که بازیکنان تیم ملی امروز با تمام وجودشان بازی کردند تا مردم را خوشحال کنند.همه می‌دانستیم و با این واقعیت روبه‌رو بودیم که اسپانیا قهرمان دنیاست. بهترین‌های دنیا را در اختیار دارد. کار خیلی سختی پیش‌رو داشتیم اما خدا را شکر بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: فکر کنم نمایش‌مان آنقدر خوب بود که مردم به این تیم افتخار می‌کنند. آنها مطمئن باشند ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل پرتغال برنده باشیم و دل مردم را بار دیگر شاد کنیم.

هافبک دفاعی تیم ملی در واکنش به این سوال که آیا اگر در صحنه گل اسپانیا توپ را به آن شکل لو نمی داد، دروازه‌ ایران باز نمی‌شد؟ یادآور شد: من در آن صحنه نمی‌توانستم ریسک کنم و روی بایکن حریف خطا کنم که اگر این کار را می‌کردم اسپانیا صاحب یک ضربه ایستگاهی خوب می‌شد، هر چند توپ رفت و بعد از چند رفت‌وبرگشت به دفع توپ بازیکن ما به پای کاستا برخورد کرد و وارد دروازه شد. همه ما آمده بودیم تمام تلاش‌مان را بکنیم تا بازنده نباشیم. به نظرم الان مسئله‌ای که مهم است بازی با پرتغال را پیش‌رو داریم و مردم ما آنقدر با فهم و شعور هستند که تیم ملی ایران را حمایت کنند. تیمی که هیچکس انتظارش را نداشت در این شرایط قرار بگیرد و در بازی آخر هم شانس صعود داشته باشد. مردم می‌دانند ما برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردیم و جنگیدیم و به خاطر همین هم الان خوشحال هستند.

عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: بازی با پرتغال برای ما بازی مرگ و زندگی است و باید این تیم را شکست دهیم تا راهی مرحله بعد شویم. صد درصد ما نمی‌خواهیم که بعد از پایان بازی‌های این مرحله به خانه برگردیم و دنبال صعود هستیم. تا الان هم این مسئله را به خوبی نشان داده‌ایم و برای اثباتش جنگیدیم. به هر حال پرتغال هم قهرمان اروپاست و کار بسیار سختی مقابل آنها پیش‌رو داریم. تا الان نشان داده‌ایم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و غیر ممکن برای‌مان وجود ندارد. چه بسا همین امروز هم اسپانیا خوش شانس بود که به آن شکل به گل رسید و بازی را برد.

وی در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران اسپانیایی که اعتقاد داشت ایران مقابل اسپانیا فوتبال بازی نکرد، گفت: خیلی جالب است برخی اینطور اظهار نظر می کنند. من نمی‌دانم آنها نمی‌بینند که بقیه تیم‌ها در شرایط اینچنینی چه کار می‌کنند و مقابل اسپانیا چطور دفاع می‌کنند؟ شما بازی پرتغال را مقابل اسپانیا ندید که این تیم چطور بسته بازی می‌کرد. آنها شانسی برای گلزنی نداشتند و روی سه موقعیت به گل رسیدند. این حرف‌هایی است که زده می‌شود تا ذهن‌ها را نسبت به تیم ملی منحرف کنند. کسانی که فهم و شعور دارند و بازی را با دقت دیدند به خوبی متوجه تلاش بچه‌ها شدند. چه بسا موقعیت‌های کل ما به مراتب خطرناک‌تر از اسپانیا بود. آنها شانس آوردند و بردند اما اگر دوباره فیلم بازی را ببینند متوجه می‌شوند که اشتباه می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمتون گرم خسته نباشید عالی بودید ماکه دیشب تیم اسپانیارو خیلی در برابر ایران حقیر دیدیم فقط از حقارتشونه که این چرندیاتو میگن
      بهتون افتخار میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج