۷۳۵۱۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سریال کاپیتانی ایران به قسمت پنجم رسید

دو بازی و پنج کاپیتان باعث شد تا جام ۲۰۱۸ در پایان روز دوم مرحله گروهی رکورد کاپیتانی ایران را بشکند.

ورزش سه: قبل از آغاز جام در اردوی تیم ملی کاپیتان های اول تا پنجم ایران به این ترتیب انتخاب و معرفی شدند:« مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و پژمان منتظری». پنج بازیکنی که نه تنها از سبقه و آمار فوق العاده در تیم ملی برخوردار بودند بلکه از دید کی روش هم بهترین گزینه ها برای رهبری تیم در داخل مستطیل سبز قلمداد شده بودند.

مسعود شجاعی در بازی نخست مقابل مراکش با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد اما در اواسط نیمه دوم تعویض شد تا احسان حاج صفی این وظیفه را بر عهده بگیرد. دو بازیکنی که در سوپرلیگ یونان بازی می کنند و هر دو نفر از قدیمی ترین ملی پوشان ایران نیز هستند. شجاعی سومین جام جهانی خود را تجربه کرد ضمن این که احسان هم در دومین جام جهانی به بازیکنی تبدیل شد که بیش از یک دهه است حضور متوالی در تیم ملی داشت.

برای بازی دوم کی روش ترجیح داد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را روی نیمکت بنشاند تا به این ترتیب احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. اتفاقی که بزرگ ترین افتخار ممکن برای چپ پای اصفهانی فوتبال ایران را رقم زد تا جلوتر از سایر بازیکنان ایران در مصاف با لاروخا وارد زمین شود. آسیب دیدگی اما اجازه نداد احسان تا پایان بازی در زمین بماند تا جای خود را به میلاد محمدی بدهد، اتفاقی که بازوبند را به کریم انصاری فرد هم تیمی او در المپیاکوس رساند.

مهاجم ۲۸ ساله و اردبیلی فوتبال ایران سومین کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود که رکورد کم سن و سال ترین کاپیتان ایران در ادوار جام جهانی را نیز برای دقایقی به خود اختصاص داد غافل از این که تعویضی دیگر در راه است که می تواند این رکورد را از دست او بعد از تنها چند دقیقه خارج کند چون ملی پوشی جوان تر وارد زمین می شد که زودتر از حد تصور صاحب بازوبند ارزشمند کاپیتانی ایران شد.

انصاری فرد در دقایق پایانی بازی با اسپانیا جای خود را به علیرضا جهانبخش داد تا آقای گل ۲۴ ساله آردیویسه هلند نه تنها جوان ترین کاپیتان ایران در ادوار جام جهانی شود بلکه رکورد پنج کاپیتان در دو بازی ابتدایی جام را برای تیم ملی ثبت کند. جهانبخش در شرایطی بازوبند را به دست بست که هیچ یک از کاپیتان های اول تا پنجم ایران در زمین حضور نداشتند به همین خاطر کریم بازوبند را روی بازوی علیرضا جهانبخش بست تا دو رکورد ویژه به نام ایران و آقای گل هلند در روسیه ثبت شود.

قسمت جالب سریال بازوبند کاپیتانی ایران در روسیه ۲۰۱۸ به عدم حضور اشکان دژاگه در دو بازی اول تیم ملی بر می گشت تا این ستاره دو ملیتی برخلاف جام جهانی ۲۰۱۴ این بار طرفدارانش را در حسرت نمایش خود در رهبری میانه میدان تیم ملی بگذارد. بازیکنی که انتظار می رود در مصاف با پرتغال به ترکیب اصلی بازگردد تا ششمین کاپیتان ایران در پنجمین جام جهانی لقب بگیرد تا رکورد کاپیتان های ایران در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا جاودانه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج