۷۳۵۲۱۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مجلس، قوانین مبارزه با پولشویی را تصویب کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: چه لزومی دارد کشور ما وارد معاهداتی شود که عمده آن زیان و ضرر است، بهترین راه حل همین است که مجلس خودمان قوانین داخلی مبارزه با پولشویی و تروریسم را تصویب و آنها را اجرا کند.

خبرگزاری فارس: محمد سلیمانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، درمورد سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس که تاکید کردند «ضرورتی ندارد به کنوانسیون‌های مشکل‌دار بپیوندیم و خودمان مستقل درباره مبارزه با تروریسم و پولشویی قانون‌گذاری کنیم»، گفت: این صحبت‌های رهبری حکیمانه و راه حل حیاتی است.

وی ادامه داد: موضوعی که مقام معظم رهبری فرمودند برای کشورهایی چون ایران و همچنین کشورهایی که عضو بلوک غرب هستند یک راه حل حیاتی است.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: مبارزه با فساد و اقدامات تروریستی یک ضرورت و واقعیت است اما از آن طرف باید شفافیت در سیستم مالی و بانکی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مشکل این است که سازمان‌های بین‌المللی عمدتا در اختیار آمریکا است و آمریکا در آنها نفوذ دستوری دارد. سازمان‌های بین‌المللی امیال و دستورات غرب و بخصوص امریکا را اجرا می‌کنند و دستورالعمل‌هایی که صددرصد به نفع خودشان باشد را تنظیم می‌کنند و بعد آن را به سازمان‌های بین‌المللی می‌آورند و تصویب می‌کنند.

سلیمانی اضافه کرد: شرایط به گونه‌ای است که در توافقنامه‌های بین‌المللی آمریکا هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد و هر اشکال و خطایی از سمت آمریکا باشد همین سازمان‌های بین‌المللی به آن نمی‌پردازند. در حوزه حقوق بشر، پولشویی و حمایت آمریکا از داعش، القاعده و جنایات یمن همینگونه است اینها همه خطاهایی است که سازمان‌های بین‌المللی به نقش آ‌مریکا در آن نمی‌پردازند.

وی در این باره ادامه داد: چه لزومی دارد کشور ما وارد همچنین معاهداتی شود که عمده آن زیان و ضرر است و آن قسمتی که هم منافع در آن وجود دارد شامل منافع چشم‌‌گیری نمی‌شود بهترین راه حل همین است که مجلس خودمان قوانین داخلی مبارزه با پولشویی و تروریسم را تصویب و آنها را اجرا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی

      فعلا د رحال حاضر پول شویی به چی میگن اگر اینم تصویب بشه دیگه کلاه مابرمیدارن فعلا ماداریم ضرر میکنیم درمسایل بانکی

    • سعید

      کدوم مجلس

    • بدون نام

      امر دیگه ای ندارین؟
      ..

    • بدون نام

      سوال اصلی اینجا است که چگونه قوانین مربوط به پولشویی , تروریسم و مواد مخدر. و از طرفی افزایش یهویی ثروت برخی از مسئولین تا کنون تصویب نشده ؟؟؟؟؟؟؟

    • اکبری

      خائنین این مملکت یواش یواش خود را لو میدهند

    • بدون نام

      اخ

    • علی

      یه چند نفر بیشتر نموندن بذارین اوناهم بگیرن بعد قانون تصویب کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج