۷۳۵۲۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گاتزتا دلو اسپورت: طارمی همه‌کاره ایران

روزنامه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی را بهترین بازیکنان تیم ایران مقابل اسپانیا معرفی کرد.

ورزش سه: روزنامه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی را بهترین بازیکنان تیم ایران مقابل اسپانیا معرفی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران دیشب در مقابل اسپانیا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ یک نمایش فوق العاده ارائه کرد و به سختی مغلوب تیم قدرتمند فرناندو هیرو شد. پس از این دیدار، سایت ها و نشریات معتبر دنیا ضمن پرداختن به ناتوانی اسپانیا در گشودن دروازه ایران، از عملکرد شاگردان کارلوس کی روش تمجید کردند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پس از این دیدار مهم و به یاد ماندنی نمرات بازیکنان دو تیم را منتشر کرده است. مطلبی که گاتزتا درباره بازی دیشب کار کرده، با تیتر «کاستا و شانس، دیوار ایران را شکستند» کاملا نشان می دهد که ایتالیایی ها هم از نمایش فوق العاده تیم ایران و زمین گیر شدن اسپانیا شگفت زده شده اند.

- بهترین های زمین؛ ایران 2 - اسپانیا 1

در بین نمراتی که این روزنامه به بازیکنان داده، سه نفر در عدد ۷ با هم برابر هستند و بهترین بازیکنان زمین لقب گرفته اند. نکته جالب این است که این امتیاز ۷ را در تیم ایران دو نفر و در تیم اسپانیا هم دو نفر از آن خود کرده اند. مهدی طارمی و سعید عزت اللهی در تیم ایران بهترین ها بوده اند و از گاتزتا نمره ۷ گرفتند. در کنار آنها، داوید سیلوا و ایسکو بازیکنانی از اسپانیا بود که این نمره را کسب کردند.

- 6.5، پرتکرار ترین نمره

بیشتر بازیکنان زمین در بازی دیشب از نظر گاتزتا دلو اسپورت نمره ۶.۵ گرفته اند. پیکه، راموس، بوسکتس، اینیستا و کاستا در تیم اسپانیا موفق به کسب این نمره شده اند و در سمت مقابل، بیرانوند، پورعلی گنجی، حسینی و امیری این نمره قابل توجه را به دست آورده اند.

گاتزتا دلو اسپورت: طارمی همه‌کاره ایران

- ۶؛ کمترین نمره شجاعان لشکر ایران

در تیم ملی ایران هیچ بازیکنی کمتر از 6 نگرفته و این پایین ترین نمره یک ملی پوش ایران در سخت ترین بازی تاریخ جام های جهانی بوده است. رضاییان، حاج صفی، محمدی، ابراهیمی، انصاری فرد، آزمون و جهانبخش در تیم کارلوس کی روش نمره 6 گرفتند و پرونده نمرات ملی پوشان ایرانی با این میانگین فوق العاده از سوی گاتزتا بسته شده است.

در تیم اسپانیا دخه آ، کارواخال و کوکه نمره 6 گرفته اند و البته نفراتی هم بوده اند که ضعیف تر از تمام ایرانی ها در ترکیب لاروخا بازی کردند.

- ضعیف ترین ها؛ ستاره های رئال و بارسا!

در حالی که کمترین نمره برای بازیکنان ایران عدد 6 بود، در ترکیب تیم ملی اسپانیا دو بازیکن نمره های پایین تر گرفتند. لوکاس وازکز، ستاره جوان رئال مادرید که به نوعی سورپرایز هیرو در ترکیب اصلی بود، در این بازی نمره 5.5 گرفت و جوردی آلبا، مدافع سرعتی اسپانیا که به عقیده بسیاری کارشناسان می توانست برتری اسپانیا بر ایران را با نفوذهای خود رقم بزند، نمره ضعیف 5 را از آن خود کرد.

- نمره تیمی؛ یوزها شانه به شانه قهرمان جهان

گاتزتا دلو اسپورت در ذیل نمراتی که به بازیکنان دو تیم داده، هر تیم را به صورت کلی هم ارزیابی کرده است. در این بررسی، کارلوس کی روش و فرناندو هیرو برابر ارزیابی شده اند و هر دو با تیم هایشان نمره 6 را کسب کرده اند.

- القاب جالب به بازیکنان ایران

این روزنامه ایتالیایی در حاشیه نمره هایی که به بازیکنان داده، به شرح کوتاهی از عملکرد آنها در بازی پرداخته است. در این بین برخی از بازیکنان القاب جالبی از سوی این روزنامه دریافت کرده اند. در بین این نفرات، مهدی طارمی لقب همه کاره و بازی وحید امیری لقب قهرمانانه گرفتند. در بین اسپانیایی ها نیز اینیستا و ایسکو به عنوان مبتکر و آلبا با لقب بازیکن پر ریسک نامیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nasim

      طارمی امیری بیرانوند رضاییان همه پرچمشون بالاست دمشون گرم

      پاسخ ها

      • ❤❤۹یـــه پــرســپــولــیســے هـــزار آتــــیـــشــه❤❤

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج