۷۳۵۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آزمون دستورات کی‌روش را به خوبی اجرا کرد

پیشکسوت فوتبال کشورگفت: به نظرم سردار وظایفی که کی‌روش به او سپرده بود را به خوبی انجام داد و نباید روحیه‌اش را با این حرف‌ها از دست بدهد.

خبرگزاری میزان: مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: در این بازی بچه‌ها بهتر از بازی با مراکش ظاهر شدند و این امری طبیعی بود، چون در این بازی فشار روانی کمتری نسبت به بازی اول روی بچه‌ها بود.

وی افزود: دفاع تیم ما برابر مراکش فوق‌العاده عمل کرد و به نظر من در این بازی خط دفاعی عامل موفقیت تیم ما در این بازی بود.

پیکشسوت فوتبال ایران درمورد عملکرد خط دفاعی تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: خط دفاع تیم ملی به صورت تیمی کار می‌کند و با اینکه جای جلال حسینی در تیم به عنوان یک مدافع با تجربه خالی است ما در کار دفاعی نمره قبولی را گرفتیم.

کرمانی‌مقدم درباره سردار آزمون وانتقاداتی که از او می‌شود گفت: به نظرم سردار وظایفی که کی‌روش به او سپرده بود را به خوبی انجام داد و نباید روحیه خودش را با این حرف‌ها از دست بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن بازی با اسپانیا چه کسی بود تصریح کرد: به نظرم پورعلی‌گنجی در پست خودش فوق العاده بازی کرد و او بهترین بازیکن ایران مقابل اسپانیا بود.

پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال گفت: شک نکنید که ما در این بازی موفق خواهیم شد، پرتغال در ۲ بازی گذشته نشان داده که به جز خلاقیت فردی رونالدو امتیاز مثبتی ندارد و ما می‌توانیم در این بازی به فکر صعود از گروهمان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      سطحی نگری محضه اگر کسی فکر کنه سردار آزمون وظایف محوله رو بنحو احسن انجام نداده. چون تو دو بازی قبلی قرار شد کل تیم دفاع کنند حتی سردار مامور مهار یکی از بازیکنان اسپانیا بود و تا آخر بازی سایه به سایه باهاش حرکت میکرد و اتفاقا خوب هم مهارش کرد. باید به این نتیجه رسیده باشیم که کی روش کسی رو بی دلیل تو زمین نگه نمیداره.

    • sana

      سردارآزمون بازیش عالیه
      وقتی که اقای کی روش دفاعی بازی میکنه سردار آزمون چی کار میتونه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج