۷۳۵۴۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خرمگاه: بازی آزمون غرق در تاکتیک کی‌روش شده بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی آزمون در تاکتیک کی‌روش غرق شده بود و چون بازیکنی سرزن و فیزیکی است مجبور بود در کار‌های دفاعی به تیم کمک کند.

خبرگزاری میزان: محمد خرمگاه درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا گفت: اسپانیا تیمی با بازیکنان درجه یک و در تراز اول فوتبال جهان است. در این بازی مشخص بود که کی‌روش با ترکیبی دفاعی تیم را به میدان خواهد فرستاد و در نهایت هم به اسپانیا اجازه حمله نداد.

وی افزود: در این بازی به دلیل اینکه بچه‌ها استرس کمتری داشتند توانستند موفق‌تر از بازی مقابل مراکش عمل کنند و به خود باوری برسند. در این بازی مالکیت توپ برای اسپانیا بود اما ما منطقی بازی کردیم و حتی می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

پیشکسوت فوتبال کشور درمورد عملکرد خط دفاع تیم ملی، تصریح کرد: دفاع تیم ملی به خط دفاعی و ۴ نفر محدود نمی‌شود دفاع تیم ایران یک دفاع ۱۱ نفره است که از نوک حمله تا خط دفاع در این موفقیت سهیم هستند.

خرمگاه ادامه داد: فقط یک انتقاد از بازی با اسپانیا دارم آن هم فشاری است که هواداران به سردار آزمون آوردند، بازی آزمون در تاکتیک کی‌روش غرق شده بود و چون بازیکنی سرزن و فیزیکی است مجبور بود در کار‌های دفاعی به تیم کمک کند.

وی در خصوص بازی مقابل پرتغال تصریح کرد: ما تیم آماده‌ای داریم، اما بیشترین نگرانی من از این است که فشار روحی در کیفیت بازی تیم تاثیری بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج