۷۳۵۶۳۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

میناب، شهر صنایع دستی کشور می‌شود

استاندار هرمزگان گفت:شهرستان میناب به‌عنوان شهر صنایع‌دستی کشور معرفی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار هرمزگان گفت: جهت تأمین آب شرب روستاهای ساحلی میناب فاز نخست آب شیرین کن بندر کرگان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

«فریدون همتی» پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با مردم بندر کرگان به انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: طبق گزارش‌های رسیده ۹۹ درصد مردم ساحل‌نشین کرگان به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده و به دکتر روحانی رأی داده‌اند که بر خود لازم دانستم به پاس قدردانی به نمایندگی از دولت از شما سپاسگزاری کنم.

استاندار هرمزگان بازدید هفت ماه گذشته خود به میناب را یادآور شد و اظهار کرد: در بندر تیاب نسبت به بازدید قبل پیشرفت‌های بسیاری را مشاهده کردیم که امیدواریم کرگان نیز به همان سرعت رو به جلو پیش برود.

همتی سفر سال گذشته هیئت دولت که در رأس آن ریاست محترم جمهور بود را برای هرمزگان مایه خیر و برکت دانست و گفت: در آن سفر مشکلات شرق، غرب و مرکز استان را مطرح کردیم که در قدم اول اکنون شاهد آن هستیم که مرزهای استان به یک مرز کاملاً رسمی در حال تبدیل شدن هستند.

وی، تصریح کرد: به همت وزیر محترم کشور ۸ نقطه جدید در هرمزگان از جمله کرگان به‌عنوان مرز رسمی و بندر مشخص شد.

همتی، یکی از زمینه‌های اشتغال را قانونی و در چارچوب قرار دادن فعالیت‌های ملوانان برشمرد و گفت: در سطح استان بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ لنج مشغول به فعالیت تجاری هستند که به همت دولت محترم امیدواریم این تعداد به ۷۰۰ تا ۸۰۰ گروه صادرات و واردات در سطح استان تبدیل شوند.

استاندار هرمزگان احترام به قوانین و مقررات را سرلوحه امور دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع بیکاری در منطقه مجوز بندر رسمی کرگان گرفته شده که ملوانان می‌توانند از معافیت ۱۵ میلیون تومانی هزینه گمرکی بهره‌مند شوند.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان با بیان این‌که هیچ مرزی بین بومی و غیر بومی در سرمایه‌گذاری قائل نیستم، گفت: اگر یک فرد بومی و غیر بومی با شرایط مشخص خواهان اجرای یک طرح باشند اولویت با نیروی بومی است و این‌که سرمایه‌گذاران غیربومی کنار گذاشته شوند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی در خصوص واگذاری‌های اخیر به متقاضیان اجرای مزارع پرورش میگو در کرگان، گفت: متقاضیان اجرای این طرح باید توان مالی اجرای آن را داشته باشند.

استاندار هرمزگان، نوید بهره‌برداری از آب شیرین کن کرگان را در دهه فجر امسال داد و گفت: فاز نخست آب شیرین کن کرگان با بیش از ۳۰۰۰ متر مکعب بیش از ۱۰ روستا را از آب شرب بهره‌مند خواهد کرد.

وی از احداث و راه‌اندازی بیمارستان دوم میناب به عنوان اولویت اساسی دولت تدبیر و امید در این شهرستان خبر داد و گفت: بیمارستان دوم میناب نه تنها این شهرستان بلکه شرق هرمزگان را پوشش می‌دهد که باید در روند اجرای آن تسریع شود.

همتی خاطرنشان کرد: شهرستان میناب به‌عنوان شهر صنایع‌دستی کشور معرفی خواهد شد.

«فریدون همتی» استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران کل این استان از بنادر تیاب و کرگان میناب بازدید و از نزدیک مشکلات و موقعیت‌های این مناطق را رصد کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لباس اصیل زنان هرمز گان درعین پوشیده بودن آنقدر هنرمندانه از پارچه های حریرنازک خنک گل دوزی شده در طراحی و دوخت آن بکار برده اند که بنظرم می تواند به عنوان بهترین لباس تابستانه دختران و زنان ایران در تمام کشور اول معرفی و بعد استفاده شودبرای مبارزه با مدل بی عفت وازلحاظ علمی و پزشکی بسیار مضر پوشیدن ساپورت

    • یعقوب

      قابل توجه استاندا هرمزگان وعده سرخرمن نده ماحالا کمبود اب دا ریم بهمن فصل بارندگیه

    • یعقوب

      قابل توجه استاندا هرمزگان وعده سرخرمن نده ماحالا کمبود اب دا ریم بهمن فصل بارندگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج