۷۳۵۶۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

الهام کی‌روش از مرد پرافتخار NBA

سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پس از بازی اسپانیا با یک جمله جالب توجه از اتحاد بازیکنانش تمجید کرد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی جام جهانی خود در برابر اسپانیا، عملکرد فوق العاده ای داشت و تحسین کارشناسان مختلفی را علی رغم شکست خفیف مقابل این تیم برانگیخت. پس از پایان بازی کارلوس کی روش در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. صحبت های این مرد پرتغالی مثل همیشه نکاتی را در بر داشت که چندان به بازی انجام شده مربوط نبود اما از اهمیت خاصی برخوردار بود.

کی روش در پاسخ به سوال یک خبرنگار پیرامون عملکرد سردار آزمون و اینکه او در ورزشگاه خانگی تیم باشگاهی خود زیاد درخشان ظاهر نشد، اینگونه جواب داد: در تیم من هیچوقت انگشت اتهام به سمت یک نفر نشانه نمی رود. من درباره یک بازیکن خاص صحبت نمی کنم و سردار هم از این قاعده مستثنی نیست. همه در این مجموعه آماده اند که برای تیم و پیراهن قربانی شوند.

کی روش در حین اینکه با همین شکل در حال دفاع از عملکرد تیمش و سردار آزمون بود، از یک جمله جالب استفاده کرد. او گفت در تیم من خودخواهی یک نفر، باعث شکست ما و کل تیم می شود. این مفهوم از سوی کی روش با یک عبارت مشهور گفته شد. سرمربی تیم ایران با عبارت خاطره انگیز «The disease of me, leads to the defeat of us» یادی از جمله سرمربی سابق تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز کرد.

الهام کی‌روش از مرد پرافتخار NBA

پت رایلی، رئیس تیم بسکتبال میامی هیت، که یکی از مردان پرافتخار NBA به حساب می آید و در سمت های مختلف 9 بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را تجربه کرده، در کتابی که با عنوان «برنده ی درون» نوشته، از خطرات خودخواهی گفته و درباره آن هشدار داده است.

رایلی با تیم لیکرز در سال 1980 قهرمان NBA شد و یک سال بعد در آستانه تکرار این عنوان بود اما جو تیمش سرشار از خشم و اختلاف نظر شد. در نتیجه این اتفاق، بازیکنان لیکرز به دنبال جلب توجه فردی رفتند و کار تیمی را رها کردند. این مسئله باعث باخت لس آنجلس در مرحله اول پلی آف شد. او در کتاب خود این تجربه تلخ را با جمله «The disease of me, leads to the defeat of us» تعبیر کرد و بدین ترتیب جمله او ماندگار شد.

الهام کی‌روش از مرد پرافتخار NBA

حالا یکی از بهترین فلش بک هایی که در ورزش به جمله پت رایلی زده شده، مربوط به سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۸ و پس از بازی نفس گیر مقابل اسپانیا است. کی روش که در تیمش اتحاد و همدلی موج می زند، به خوبی در جواب یک خبرنگار از این جمله استفاده کرد و اعتبار مجموعه تحت هدایتش را در این میتینگ رسانه ای مهم و مورد توجه، به اندازه قابل توجهی بالا برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج