۷۳۵۶۸۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

با دانه درشت‌ها در گران فروشی برخورد شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشند.

آیت الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: دولت نیز در مواردی مانند افزایش نرخ دلار باید با عاملان اصلی و دانه درشت‌ها برخورد کند تا نرخ‌ها شکسته شود و مردم در تنگنا و سختی نباشند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: هجوم مردم برای خرید به بازارها و به‌دنبال آن انبار کردن کالاها توسط اصناف و بازاریان از علل اصلی گرانی و بی‌ثباتی بازار است.

وی افزود: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید آیت الله «محمد بهشتی»(هفت تیر) و هفته قوه قضاییه(هفته اول تیرماه) تصریح کرد: قوه قضاییه در نظام اسلامی، پاک‌ترین نهاد است.

نعیم‌آبادی ادامه داد: هدف بیگانگان، ناامن کردن ایران اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است، اما با تلاش شبانه‌روزی و به برکت وجود دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد.

وی با اشاره به جایگاه روحانیت و عالمان دینی در نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: طبق روایت منابع شیعه و اهل سنت، اهانت و شکست روحانیت و عالمان دینی، شکست اسلام را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: حفظ اسلام، در گروی حفظ روحانیت است و اگر ارتباط مردم با علما حفظ شود، دشمنان و در رأس آن آمریکا دیگر نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و جامعه از خطر مصون است.

نعیم‌آبادی با اشاره به این‌که برخی بیان می‌کنند که مراجع تقلید حساب میلیاردی دارند، یادآور شد: پولی که در حساب مراجع تقلید است به‌عنوان شهریه به طلبه‌ها پرداخت می‌شود و هیچ مرجعی پولی که در حسابش است، از آن خودش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      نه بابا تازه یادتون اومد

    • بدون نام

      والا ماهم میدونیم دلایل گرونی رو٬ولی اون دونه درشتایی که شما میفرمایید قطعا یه سرشون به اون بالاها وصله که دارن باخیال راحت گرونفروشی و احتکار میکنن٬اراده لازم برای مبارزه با فساد وجود نداره چون دست اندر کاران خودشون دستشون توکاره

    • بدون نام

      تا وقتی هر جناحی بگه فقط من و اتحادی بینشون برای پیشبرد اهداف ملی نباشه در همه زمینه ها بلاخص مسایل اقتصادی و همه دارن بر ضد دیگری عمل میکنن مملکت درست بشو نیست مشکل ما برادر امریکا و برجام یه طرف قضیه اند مشکل ما نبود اتحاد و انسجام حضراته

    • کامبیر

      اینهایا آقازاده هاهستند

    • بدون نام

      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج