۷۳۵۶۹۸
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

امام جمعه بیرجند:

مذاکره با آمریکا، خیانت به انقلاب است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی جناح‌ها پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند، گفت: این اقدام ساده‌لوحی نیست بلکه خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی جناح‌ها پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند، گفت: این اقدام ساده‌لوحی نیست بلکه خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

حجت الاسلام «محمد مختاری» ظهر امروز (یکم تیر) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: فلسفه و ضرورت دین در زندگی به فعلیت رسیدن قابلیت انسانیت در وجود انسان‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های اصلی انسان در حد قابلیت است که باید آن‌ها را به فعلیت برسانیم و برای آسیب ندیدن در زندگی باید به حقایق عالم توجه کنیم‌.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: توجه به روح ملکوتی و اعمال و رفتار از نشانه‌های سنجش میزان بیداری عقل، فطرت و وجدان انسان است اما عقل و وجدان افراد جسم محور و مادی در خواب است.

مختاری ادامه داد: جریانات پول‌پرستی و فرهنگ مادی بر حسب زمان تغییر می‌کنند و باید هوشیار باشیم اما از ابتدا جبهه حق و باطل در مقابل هم بودند و امروز نیز جبهه کفر و نفاق با هم متحد شدند و در مقابل جبهه ناب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به این‌که با انقلاب اسلامی چنگال چدنی و چهره زشت فرهنگ مادی غرب آشکار شد، تصریح کرد: باید مردم و جوانان ماهیت آمریکای جهان‌خوار و فرهنگ مادی غرب را بشناسند، چون آنان به دنبال حقوق بشر نیستند بلکه به‌دنبال چپاول و سلطه‌گری بر جهان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که برخی جناح‌ها پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند، افزود: این اقدام ساده‌لوحی نیست بلکه خیانت به خون شهدا و انقلاب است.

مختاری ادامه داد: اروپا و آمریکا امروز در کنار عربستانی که هیچ دموکراسی در آنجا وجود ندارد قرار دارند و با هم علیه ملت مظلوم یمن متحد شد تا آنان را از پای درآورند.

وی از دولت و مسئولان خواست تا اوضاع کشور را سر و سامان دهند و ادامه داد: مشکلات ما در داخل قابل حل است و دولت باید امید خود از خارج را قطع و بر داخل کشور تکیه کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم پای انقلاب ایستادند و به هیچ دولت و جناح سیاسی چک سفید امضاء ندادند و امیدواریم دولت نیز تکلیف برجام و بخش‌های دیگر را هر چه سریع‌تر مشخص کند.

وی با بیان این‌که دفاتر تبلیغات اسلامی باید ساماندهی درست تبلیغی را انجام دهند، تصریح کرد: مهم‌ترین وظایف حوزه‌های علمیه تبلیغ عالمانه و به روز دین است تا معارف الهی را به مردم ابلاغ کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، اظهار کرد: شهید چمران افتخار جامعه دانشگاهی و کشور بود و با این‌که در آمریکا درس خواند اما در کوره انسان‌سوز آمریکایی خالص‌تر شد.

مختاری با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران مظلوم این شهید، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رکن قوه قضائیه عدالت‌خواهی و عدالت‌محوری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      هر کاری که باعث شود معیشت مردم بهترشود پاسداری از خون شهداست نه اینکه مردم ما روزی خود را در سطلهای آشغال بدست آورند

    • بدون نام

      با شیطان مزاکره هرگز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکره مجید جان... بعد اگر آمریکا شیطان است؛ پس شیطان چیست؟ از طرف دیگر دویست سیصد کشور در جهان دارند با آمریکا دارای روابط و تعاملات سیاسی اقتصادی هستند؛ آن وقت ما از بین همه شده ایم بچه مثبت داستان؟

    • بدون نام

      مذاکره با امریکا یعنی پیشرفت

    • وحید

      یکبار مذاکره کردیم بعد از چند سال هنوز سودی نبردیم و اخرش ضرر هم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون مذاکره قبلی برای مردم نبود برای مسئولین بود

    • وحید

      یکبار مذاکره کردیم بعد از چند سال هنوز سودی نبردیم و اخرش ضرر هم شد

    • بدون نام

      بچه های همین مسئولین دارن از آمریکا دیپورت میشن.

    • مهدی ظریف

      جدن

    • راد

      در صورت مذاکره نکردن با ابر قدرت جهان:
      پس بشینین و بشمارین حادثه ها رو.

    • بوسه بر خاک ايران

      عجبا ....البته نطر شخصي خودتون هست

    • بدون نام

      یا شعار زمان جنگ افتادم که
      هرکی دم از صلح بزنه یا جاهله یا مزدور.
      البته موافقم الان زمان مناسبی برای گفتگو با امریکا نیست زمان اوباما خوب بود که از دست رفت

    • نسل سوخته

      به هرچی اعتقاددارین بس کنین مردم ازفشاراقتصادی دارن خفه میشن.

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      هرکسی ازظن خودشدیارمن. من هم مخالف مذاکره باامریکاهستم امامخالف کسی هم هستم که سیرمی خورد وانچه دوست داردمی خورد هم وطنش توان نان خالی تهیه کردن هم ندارددم ازمخالفت بااین وان می زنداگرشماهمذشکم خودوزن وفرزندانت گرسنه بود ودم ازمخالفت باگفتگومی زدی خوب بودبایدازجنس اکثریت باشی انوقت حرفت راهمان اکثریت قبول میکنندوگرنه سبروگرسنه وسواره وپیاده ازهم خبرندارند

    • بدون نام

      مذاکره نکردن هم خیانت به کشور است

    • بدون نام

      چه خیانتی؟ مردم عذاب نکشن خیانته؟ خیانت اینه مه از جیب ملت دزدیهای موسسات مالی رفوکاری بشه. حاجی مسایل رو سروته تحلیل نکن بعد چهل سال جواب نمیده

    • نوید

      مذاکره نکردن هم چندان به نفع مردم و انقلاب نیست!!! بلکه در خطر هم هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج