۷۳۵۷۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایمانی: از آبادان به تیم ملی برمی‌گردم

هافبک صنعت نفت می گوید هدفش از حضورش در آبادان بازی در یک تیم پرهوادار و رسیدن به پیراهن تیم ملی است.

ورزش سه: اکبر ایمانی هافبک فصل قبل ذوب آهن که برای حضور در لیگ هجدهم صنعت نفت آبادان را انتخاب کرده در مورد پیوستنش به این تیم به خبرنگار ما گفت: لیگ هفدهم برای من پرفراز و نشیب بود. خب لیگ را با پدیده آغاز کردم و در نیم فصل به ذوب آهن رفتم. من از پدیده به تیم ملی رسیدم و با توجه به حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال فرصت بیشتری برای دیده شدن بودم اما به آن چیزی که می خواستم نرسیدم. با آقای قلعه نوعی در مورد حضورم در ذوب آهن خیلی صحبت کردم، برای ذوب آهن هم بد کار نکردم ولی بعد از اتمام لیگ و کسب عنوان نایب قهرمانی هیچ تماسی با من نگرفتند و من هم تصمیم گرفتم شرایطم را تغییر دهم.

او ادامه داد: برای این فصل مهمترین معیار و ملاکم برای ادامه فوتبال، رفتن به تیمی بود که پرهوادار باشد. فوتبال بدون هوادار معنایی ندارد و به نظرم صنعت نفت آبادان بهترین گزینه بود. وقتی نتایج صنعت در فصل قبل را می بینیم متوجه می شویم آنها در دیدارهای خانگی یکی از بهترین تیم ها بودند و این موفقیت حاصل نمی شد مگر با حمایت هوادارن.

ایمانی درباره پیش بینی اش از نتایج صنعت نفت در فصل آینده گفت: این تیم فصل قبل به لیگ برتر آمد و با کسب نتایج خوب توانست موقعیت خود را تثبیت کند. با توجه به پتانسیلی که از این تیم سراغ دارم مطمئن هستم می توانیم با حمایت هواداران به فکر کسب سهمیه هم باشیم. این مهم دور از دسترس نیست.

هافبک صنعت نفت با ابراز خوشحالی از حضورش در آبادان خاطرنشان کرد: سبک فوتبالی آبادان و نوع بازی من قطعاً این فرصت را برایم مهیا خواهد کرد که بار دیگر با درخشش در لیگ برتر به تیم ملی برگردم. می خواهم در جام ملت های آُسیا نماینده فوتبال آبادان در تیم ملی باشم. این روزها در اردبیل هستم و امتحانات پایان ترم را پشت سر می گذارم. من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته حسابداری هستم و به محض اتمام امتحاناتم به آبادان می روم تا کارم را با این تیم آغاز کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج