۷۳۵۷۲۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

یک دقیقه سکوت آرژانتینی‌ها به خاطر شکست!

در یکی از ویژه‌ برنامه‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تلوزیون آرژانتین، مجریان این برنامه پس از شکست تحقیر آمیز و ۳ بر صفر آلبی‌سلسته مقابل کرواسی، یک دقیقه سکوت کردند.

ایسنا: در یکی از ویژه‌ برنامه‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تلوزیون آرژانتین، مجریان این برنامه پس از شکست تحقیر آمیز و ۳ بر صفر آلبی‌سلسته مقابل کرواسی، یک دقیقه سکوت کردند.

فوتبال آرژانتین دیشب (پنج‌شنبه) یکی از دردناک‌ترین و تحقیرآمیزترین شب‌هایش را تجربه کرد. آن‌ها در دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیجه عجیب ۳ بر صفر مغلوب کرواسی شدند تا با توجه به تساوی مقابل ایسلند در دیدار نخست، امیدشان برای صعود به اما و اگر بکشد؛ اما و اگری که حتی باعث شد طرفداران فوتبال آرژانتین بنری را در بازی نیجریه و ایسلند به ورزشگاه محل برگزاری این دیدار ببرند و با نوشته "نیجریه به خاطر مسی برنده شو!" از تیم آفریقایی تقاضای برد مقابل ایسلند کنند تا امیدهای آلبی‌سلسته برای آخرین بازی مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی افزایش پیدا کند.

شکست آرژانتین مقابل کرواسی به حدی برای مردم آرژانتین دردناک و تحقیرآمیز بود که حتی مجریان تلوزیونی هم نتوانستند این حس تحقیر را در برنامه زنده کتمان کنند. در یکی از ویژه‌ برنامه‌های جام‌جهانی که در تلوزیون TyC Sports آرژانتین اجرا می‌شود، پس از پایان بازی آرژانتین و کرواسی، مجریان و کارشناسان برنامه در اقدامی عجیب، ایستادند و به مدت یک دقیقه برای شکست بد مقابل کرواسی سکوت کردند. معمولا این اقدام را برای بزرگداشت تازه درگذشتگان استفاده می‌کنند، به همین دلیل این اقدام مجریان تلوزیون آرژانتین به نوعی نشان می‌داد که طرفداران آرژانتین، شکست مقابل کرواسی با خوردن سه گل و احتمال حذف از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در همان مرحله گروهی را تیر خلاصی بر پیکره آلبی‌سلسته می‌دانند.

در ادامه ویدئوی یک دقیقه سکوت در ویژه برنامه جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تلوزیون کشور آرژانتین را مشاهده می‌کنید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

یک دقیقه سکوت آرژانتینی‌ها به خاطر شکست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج