۷۳۵۹۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاوارس: ایرانی‌ها با جان و دل بازی می‌کنند

مربی پرتغالی دروازه بانان سپاهان اصفهان گفت: ایرانی ها اکنون در بازی آخر خودشان فرصت صعود به مرحله بعد را دارند اما آنها بیشتر از این ها را انتظار دارند.

خبرگزاری فارس: روی تاوارس مربی پرتغالی دروازه بان های کنونی باشگاه سپاهان و سابق ذوب آهن و تراکتورسازی در مصاحبه با روزنامه رکورد پرتغال به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و پرتغال را از این بازی برحذر داشت.

روزنامه پرتغالی نوشت: بعد از کارلوس کی روش، روی تاوارس مدت طولانی را در فوتبال ایران گذرانده است،او ۴ سال است که در لیگ ایران فعالیت دارد. مربی دروازه بان های پرتغالی خیلی خوب فوتبال ایران را می شناسد و دیدار دوشنبه پرتغال با ایران را سخت دانست و عنوان کرد که نمی توان ایران را تیم حذف شده دانست.

تاوارس در مصاحبه خود گفت: ایرانی ها اکنون در بازی آخر خودشان فرصت صعود به مرحله بعد را دارند اما آنها بیشتر از این ها را انتظار دارند. بازیکنان تیم ملی ایران مردم خودشان و جایگاه تیم ملی را در میان آنها را می دانند. می دانم که بازیکنان ایران در داخل زمین با جان و دل بازی می کنند.

مربی پرتغالی به تمجید از کی روش پرداخت و گفت: ایران بسیار ساده و بی تکلف بازی می کند و این به ۶ سال کار کی روش در تیم ملی ایران برمی گردد.

مربی دروازه بان های سپاهان درباره بازیکنان ایران گفت: بهترین تجربه بازیکنان ایران این است که برخی از آنها تجربه بازی در اروپا را دارند و بقیه نیز در لیگ های دیگر حضور دارند که این باعث می شود تا انگیزه زیادی داشته باشند تا خودشان را در جام جهانی نشان دهند.

مربی پرتغالی ادامه داد: رویارویی ایران با قدرت های بزرگ فوتبال می تواند بزرگترین چالش باشد چون ایرانی ها می خواهند به دنیا نشان دهند که می توانند در کنارهم با بهترین تیم ها رقابت کنند و از محدودیت های سیاسی و اقتصادی که بر آنها تحمیل شده، گذر کنند. همچنان که آخرین تحریم اقتصادی علیه تیم ملی ایران از سوی شرکت نایک بود. این میل و این اراده برای تیمی باتجربه و خوب مثل پرتغال می تواند خوب باشد و از این بازی لذت ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج