۷۳۶۳۴۰
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ذوالقدر: حضور در استادیوم آزادی، لذت‌بخش بود

عضو فراکسیون زنان مجلس درباره تجربه حضورش در ورزشگاه آزادی می‌گوید: دیدیم که با وجود برگزاری بازی در ساعت‌ پایانی شب، خانواده‌های زیادی به استادیوم آمدند، زنان تنهای زیادی هم بودند اما هیچ مشکلی پیش نیامد بلکه یک خاطره بسیار عالی از شور و نشاط برای همه رقم خورد.

اعتمادآنلاین: فاطمه ذوالقدر، یکی از نماینده‌های مجلس بود که برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به همراه هزاران زن دیگر به استادیوم آزادی رفت تا برای اولین بار بعد از انقلاب در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی به روی زنان باز شود. او درباره این تجربه به اعتمادآنلاین می‌گوید: «واقعاً شب خوبی بود و از حضور در میان مردم و تماشای بازی فوق‌العاده بازیکنان تیم ملی لذت بردم. تجربه این شادی و نشاط حق همه است.»

او ادامه می‌دهد: «دیدیم که با وجود برگزاری بازی در ساعت‌های پایانی شب، خانواده‌های زیادی به استادیوم آمدند، زنان تنهای زیادی هم بودند اما هیچ مشکلی پیش نیامد بلکه یک خاطره بسیار عالی از شور و نشاط برای همه رقم خورد. مردم ما واقعاً به این اتفاقات نیاز دارند.»

ذوالقدر در پاسخ به این سؤال که وضعیت زیر ساخت‌های وزرشگاه برای حضور زنان چطور بود، می‌گوید: «به هر حال کمبودهایی وجود دارد. زیرساخت‌هایی که فقط مخصوص زنان نیست. یعنی ورزشگاه آزادی باید از نظر امکانات تقویت شود اما هیچ مشکل خاصی که ناشی از حضور خانواده‌ها و زنان باشد دیده نشد. نه هنگام ورود،‌ نه حین پخش بازی و نه هنگام خروج.»

او می‌گوید: «اتفاقاً حضور زنان در ورزشگاه فضای تماشای بازی را به شدت سالم کرده بود. زنان و مردان در ورزشگاه مانند بقیه ساحت‌های اجتماعی حاضر بودند و در کنار هم یک تجربه شیرین را رقم زدند. بسیاری از زنان که اولین بار بود که داخل ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌دیدند واقعاً هیجان‌زده شده بودند. خیلی از مردان هم برای اولین بار بود که به ورزشگاه می‌آمدند چون می‌خواستند همراه خانواده‌شان از این فرصت استفاده کنند.»

ذوالقدر در جواب اینکه آیا می‌توان تجربه حضور زنان را هنگام پخش بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی، مقدمه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه هنگام برگزاری مسابقات مختلف دانست، می‌گوید: «چرا که نه. اگر بتوانیم با استفاده از تجربه این بازی به مرور فضا را برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه فراهم کنیم اتفاق بسیار خوبی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت بیچاره ملت ایران که هیچ مشکلی ندارند الا همین یکی

    • بدون نام

      حل مشکلات مردم لذت بخشتر است..

    • الف

      ضمن تبریک به پایان ۴دهه انتظار ورود زنان شجاع سرزمین ایران زمین به مجموعه ورزشی ازادی،امیدواریم این مهرپایانی باشد برهرانچه بنام محدودیت برای زنان ایرانیست؟واقیعت امر ورود زنان همراه خانواده به مجموعه ورزشی تفریحی ازادی همراه خانواده جهت تماشای انواع بازی های ورزشی بعنوان یک تفریح حق مسلم وقطعی زنان وخانوادهست

    • بدون نام

      شب پرستان ریاکارازاینگونه همبستگی وشادی مردم وحشت دارند، چونکه میدانندروزبروزبه حاشیه رانده میشوند..

    • بدون نام

      معلومه با اون همه فحش در بازی های لیگ حضور زنان لذت بخش تر هم میشه.شما فوتبال زنان هم میبینید.

    • بدون نام

      حق زنان است که به استادیوم برون و کسی حق ندارد که آنان را از این حق محروم کند خدا به کسی اجازه نداده که در باره دیگران تصمیم کند مگه مشکل کشور ما حضور بانوان در ورزشگاه است به نظر من اگر مشکلت کشور را درجه بندی کنن حضور خانمها و موی جوانان در مرحله آخر قرار بگیرد

    • بدون نام

      متاسفم برای نماینده مردمی که تماشای فوتبال براش از مشکلات اقتصادی مردم بیشتر ارزش داره

    • بدون نام

      عقده ای ها

    • بدون نام

      ... ازبی عرضه ای مردم ایران است، که بی دردان خوش نشین خارج نشین ازآنهادفاع می کنند..

    • رضا

      دمتون گرم روحانی
      تا صبح خستگیم در اومد
      درود بر روحانی

    • بدون نام

      کار کردن برای ملت لذت بخشه رفع اینگرونی لذت بخشه نه رفتن به استادیوم

    • بدون نام

      آخه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج