۷۳۶۴۹۵
۲۵ نظر
۵۱۰۴
۲۵ نظر
۵۱۰۴
پ

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

نیاکیم گاتوچ مدل سودانی سیاه پوستی ست که این روزها بسیار مورد علاقه و دقت کمپانی هاي مدلینگ و لباس قرار گرفته است. مشکل اصلی او رنگ پوست اش بود. او به خاطر این موضوع حتی می خواست که چندین بار از آرزویش، که مدل شدن بودن، دست بکشد اما در نهایت تمام تلاش اش را کرد تا خودش را با هر رنگ پوستی که دارد، دوست داشته باشد. او با قدرتی که داشت، الگوی بسیاری از زنان دیگر شد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: نیاکیم گاتوچ مدل سودانی سیاه پوستی ست که این روزها بسیار مورد علاقه و دقت کمپانی هاي مدلینگ و لباس قرار گرفته است. در سن ۱۴ سالگی، او به عنوان پناهنده از افریقا به آمریکا آمد اما حتی این تغییر مکان نیز از مشکلات او ذره ای نکاست.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

مشکل اصلی او رنگ پوست اش بود. او به خاطر این موضوع حتی می خواست که چندین بار از آرزویش، که مدل شدن بودن، دست بکشد اما در نهایت تمام تلاش اش را کرد تا خودش را با هر رنگ پوستی که دارد، دوست داشته باشد. او با قدرتی که داشت، الگوی بسیاری از زنان دیگر شد.

رنگ سیاه پوست نیاکیم گاتوچ، باعث شد که او در میان دیگر مدل ها بدرخشد. او در سن 24 سالگی، به قدری محبوبیت به دست آورد که تعداد فالوورهای اینستاگرامش به 350K رسید. او با برندهای مشهوری چون کلوین کلاین، آلدو و فشن نوا... همکاری کرده است.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

نیاکیم گاتوچ دوران کودکی خود را در کمپینی در افریقا گذراند. مادر او، هنگام جنگ سودان، از کشورش خارج، خواهرش در جنگ کشته و برادرش زخمی شد. پس از آنکه آنها به آمریکا مهاجرت کردند، اگر چه در محیطی آرام و بدون جنگ بودند اما ذهن شان هنوز آرام و قرار نداشت.

هم کلاسی های او در مدرسه مدام رنگ پوست او را مسخره می کردند و می گفتند: «تو خیلی سیاهی»، «تو حمام نمی روی؟ شاید از کثیفی سیاه شده ای» یا این که «بخند تا ما بتوانیم تو را ببینیم»

او هر شب با گربه به خواب می رفت و حتی بارها، مانند دیگر زنان سودانی، به فکر تغییر رنگ پوست اش افتاد. خواهر او پوست اش را با عمل جراحی سفید کرد اما زمانی که او نیز تصمیم به این کار گرفت، خواهرش اجازه نداد و در جواب گفت: «تو باید به جای رنگ پوست ات، ذهن ات را رنگ کنی. من این کار را کردم و حال پشیمانم!»

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

اگر چه او سالیان سال خودش را زشت می دید و آرزوی مدل شدن را از سرش بیرون کرده بود اما در نهایت توانست دیدش را به خود و زندگی اطرافش تغییر و به آرزوهایش رنگ واقعیت دهد.

پس از این که او مدل مشهوری شد، پیشنهادهای زیادی در مورد تغییر رنگ پوست اش به او می دادند. به عنوان مثال فردی به او گفت: «اگر تو 10000 دلار بگیری، رنگ پوست ات را عوض می کنی؟ با روشن شدن رنگ پوست ات، پیشنهادهای کاری بیشتری خواهی گرفت، در روابط عاطفی بهتری خواهید بود و در کل زندگی ات از این رو به آن رو می شود» نیاکام نیز در جواب خندید و گفت: «من دوست ندارم که به بهای تغییر رنگ پوست تنم، زندگی راحت تری داشته باشم.»

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

در دنیای مد و فشن به او لقب «پادشاه تاریکی» را داده اند. او در این مورد گفت: «من از لقبم راضی هستم. مشکی رنگ تیرگی، غم، مرگ و شیطان نیست. من پادشاه تاریکی هستم که روشنی و عشق را به اطرافیانم می بخشم.»

نیاکیم گاتوچ الهام بخش بسیاری از زنان سیاه پوست شده است. با دیدن زندگی او ، آنها نیز خاص بودن خود را پذیرفته و با عشق و محبت به خود و زنان مشابه شان نگاه می کنند.

سیاه‎پوست‌ترین مدل جهان، جنجال به پا کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا الیگودرز

      منم به این نتیجه رسیدم که ذهن باید زیبا باشه تا اینکه بتونی روی اطراف و ادما تاثیر بزاری اما اگه فقط ظاهرت زیبا باشه ؛تنها دیگران روی تو تاثیر میزارند !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چی هست آزاده. نه مثل ما که از ننه بابا و جامعه و بالا و پایین جمع شدند تا از ساده ترین چیزهای زندگی هم محروم بشیم و پیرمون کردند .لعنت

    • بدون نام

      خوشگله

    • مینا

      چه رنگ پوست منحصر به فردی.........درود بر تو برای قدرتی که از خودت نشون دادی و به سمبلی برای بسیاری دیگر از زنان جهان تبدیل شدی. کاش ما زنان ایرانی هم قدرت بیشتری پیدا کنیم و دست از این همه عمل زیبایی برای رضایت جامعه مرد سالار دست برداریم و ارزش های درونی خودمون رو بیشتر بشناسیم.
      جامعه ای که جژء ذهن های بیمار جنسی....... کار دیگر برای زن جامعه انجام نمیده و هنوز درگیر چند تارمو هستش

      پاسخ ها

      • خخخ

        والا جامعه بیشتر زن سالاره تا مردسالار، جالبه الان غرب دارن بیشترین بهره رو از زن میبرن شدن آزاد و زن سالار!! بعدشم کسی ب زنا نگفته عمل کنید خودشون دوس دارن خیلی از مردا هم عمل زیبایی دارن یعنی ذهن زنا هم بیماره؟!

    • بدون نام

      واقعا رنگ پوستش خاصه والبته خودشم زیباست

    • مهتاب

      آفرین مینا خانم.نظرت خیلی قشنگ بود.ما باید بتونیم سواد اجتماعی و سیاسی و علمی خودمون رو با مطالعه بالا ببریم.دخترای امروز ما همش به فکر حجیم کردن لبها و گونه هاشون هستن.به فکر رنگ مو و آرایش هستن.فقط بخاطر اینکه توسط مردهای حریص پسندیده بشن.اگه ازشون بپرسی میگن برای دل خودمون میکنیم.چرا برای ذهن خودتون کتاب نمیخونید؟چرا دنیای افکارتون رو روشن نمیکنید.
      این خانم مدل هم واقعا زیبا بود.زیبایی منحصر به فردی داره

    • بدون نام

      همه تو ازادی رشد میکنن فرق نداره کی هستی یا چی داری

    • بدون نام

      امیدوارم خانومای ایرانی هم به این نتیجه برسن که قیافه طبیعی و معمولیشون خیلی بهتره و اعتماد به نفس داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر عمل دماغ

    • بدون نام

      چقدر خوشگله.‌.

    • بدون نام

      خیلی خوبه که

    • مستوره

      وای چقد عکس آخری خوش رنگ و لعابه.
      آفرین به اراده و ذهن زیبای این خانوم.
      ا

    • بدون نام

      کار خدا !!!!!!!

      سیاهپوستان در سرزمین های خشک و قحطی زده
      سفیدان اروپایی در قاره ی سبز رفاه زده ،از بس حالشون خوبه پشت سر هم اختراع می کنند و کشف می کنند اختیار دنیا رو دست گرفتن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با نظر شما موافق نيستم اينكه اونا قبلا تو قرون وسطي زندگي ميكردن و حالا اينطوري به شرايط ديگيري بستگي داره مثل استثمار نوين كشورها كه پول بيشتري رو روانه اين كشورها ميكنه وگرنه اگر تو اين كشورها زندگي كنيد ميفتميد اونطور هم نيست كه نشون ميدن.

    • بدون نام

      حالا از فردا زنان ما خودشون رو این رنگی می کنند. بابا خودتون باشید.

    • شهروند

      علیرغم رنگ پوستش بسیار زیباست.

    • شیما

      زیبایی رنگ پوست و نژاد نمیشناسع

    • بدون نام

      اگه تو ایران بود اینقدر مسخره اش می کردن و زجرش می دادن که اخرش خودکشی می کرد. یا خودکشی هم نمی کرد روحش پژمرده و افسرده و بیمار می شد. توی جامعه ما بدبختانه اذیت کردن دیگران تفریح خیلی هاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار متن رو کامل نخوندی ایشون هم تو مدرسه خیلی مسخره اش میکردن وحتی تصمیم به تغییررنگ پوست گرفته اما با وجود این خودکشی نکرده وفکرش رو تغییر داده وپاداش این صبر وعقلانیتش رو گرفته...شما هم بهتره از این فاز ضدایرانی خارج بشید وفکرتون رو اصلاح کنید شاید رستگارشوید..هه

      • خخخ

        اگه توجه کردی نوشته اذیت شده و خودش تحمل کرده و ب آرزوش رسیده ک البته آرزوی دنیوی و بدرد نخور و گذرا،،ربطی ب جامعه شمام نداره هجا همینه

      • عجب

        بابا اول متنو درست بخونید فقط منتظرن با پرخاش یچیزی بگن،،ایران فدانه ایران بهمانه ،انگار ده سال تو خارج بودن از همه چیش باخبرن

    • بانو

      چه راحت درباره جسم یک زن صحبت میکنند...
      از جسم زن به عنوان مدل برای فروش بیشتر لباس هاشون استفاده میکنند بعد به این زن میگویند آزاد و محبوب...

      پاسخ ها

      • دنیای عجیبیه

        آدم اونجا حرص میخوره ک چارتا بدبخت زیر همین پست ازش حمایتم کردن انگار خودشونم اسیر ظااهر شدن

    • بدون نام

      ازادی حق همه انسانهاست که از ما گرفتن بی خردان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج