۷۳۶۸۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، شاد و پر انرژی، متواضع، با صداقت، اجتماعی و خونگرم و صلح جو هستید، اما بی حوصلگی و منفی نگری ذاتیتان باعث می شوند که گاهی این ویژگی های مثبت شخصیتی شما از دید دیگران مخفی بمانند. شما امسال از سلامت بسیار بالایی برخوردار خواهید بود، اما نباید نسبت به حفظ این سلامتی بی تفاوت باشید. به ویژه باید به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه ویژه ای داشته باشید. امسال میزان درآمد شما بد نخواهد بود، شاید حتی بیشتر از حد انتظارتان هم باشد، اما با توجه به مخارج زیادی که در انتظارتان هستند قادر نخواهید بود چیز زیادی پس انداز کنید. اگر قصد شروع کسب و کارهای تازه را داشته باشید امسال فرصت خوبی می تواند باشد، اما به این شرط که شراکت جدیدی را آغاز نکنید. در زمینه ی حرفه ای هم اوضاع بد نیست، اما شاید احساس کنید که کارتان بیش از حد یکنواخت و خسته کننده شده است. لزومی ندارد حتما شغلتان را تغییر دهید، شما می توانید با ایده های خلاقانه ای که دارید حال و هوای تازه ای به شغل خود بخشیده و بااین کار زمینه ی پیشرفت خودتان را هم فراهم کنید. خوشبختانه از لحاظ عاطفی سال بسیار خوبی را در پیش دارید و بیشتر روزهای سال را غرق در عشق و محبت خواهید بود. تیر، مرداد، آذر و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز خبر تأیید موفقیت خود در یک زمینه ی کاری و حرفه ای را دریافت خواهید کرد و این موضوع به شما انرژی و انگیزه ی بسیار زیادی خواهد داد تا راهتان را حتی بهتر از قبل ادامه بدهید. با این حال این احساس نیز برایتان آزار دهنده خواهد بود که با زیادتر شدن مسئولیت هایتان وقت کمتری برای خودتان، عزیزانتان و کارهایی که دوست دارید باقی می ماند. شما حتی احساس خواهید کرد که دوری از دوستانتان به خاطر مسائل کاری باعث شده است که آنها شما را فراموش کنند. خبر خوشحال کننده این است که آنها شما را فراموش نکرده اند، اما خبر ناراحت کننده هم این است که به خاطر این بی توجهی ها از دستتان ناراحت هستند!

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

موفقیت در تمام سطوح و زمینه های مختلف باعث شده است که امروز احساس فوق العاده ای داشته باشید، اما از طرفی هم شما را به این فکر انداخته است که نکند دارید بیش از اندازه برای کارتان وقت می گذارید. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما نباید برای هیچ چیزی بیش از اندازه وقت و انرژی صرف کنید. این کار می تواند باعث شود با فشار و استرس بیش از اندازه ای که به خود وارد می کنید در دراز مدت توانتان تحلیل برود و نتوانید به راحتی اوضاع را به حالت فعلی باز گردانید. تنها چیزهایی که هر چقدر وقت برایشان بگذارید زیاده روی نکرده اید و ضرر نمی کنید خودتان و خانواده تان هستید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

شما امروز دارید نتیجه ی سخت کوشی، اشتیاق و پشتکار خود را در زمینه ی مسائل مالی می بینید. فرصت های جدیدی دارند برای شما فراهم می شوند تا از استعدادهای هنری خود استفاده کرده و در کنار لذت بردن و روحیه گرفتن از انجام این کارها از لحاظ مادی هم سود ببرید. جنبه ی منفی این موقعیت این است که احتمال دارد شما خودتان را بیش از اندازه خسته کنید و با وجود این که خلاقیتتان در سطح بالایی قرار دارد نتوانید از آن بهره مند شوید. کمی وقت گذاشته و یک بار دیگر برنامه ی امروزتان را از نظر بگذرانید تا تغییرات لازم را به گونه ای اعمال کنید که در کمترین زمان بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

دوستان و نزدیکانتان کمی نگران حال و روز شما هستند. کار بیش از حد و وقت گذاشتن برای دیگران باعث شده است با خود همیشگیتان فرق داشته باشید و کمی بی حال و حوصله یا حتی تا حدودی بیمار و تبدار باشید. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفته اید از امروز بهره برده و کمی به خودتان استراحت بدهید، پس اگر برایتان امکان دارد در خانه مانده و استراحت کنید. نگران این که تغییری در روند موفقیت هایتان ایجاد شود نباشید، شما همچنان موفق باقی خواهید ماند و یک روز استراحت برایتان هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. نگران متوقف شدن روند موفقیت هایتان هم نباشید، همین که امروز کمی استراحت کنید حالتان بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

همه چیز در زندگی شخصی و حرفه ای شما دارد خوب پیش می رود. شما بسیار قوی و سر حال شده اید، اما امروز کمی گیج و سر در گم هستید. ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند و خیلی زود حواستان پرت می شود و نمی توانید روی انجام هچ کاری تمرکز کنید، به همین دلیل هم امروز روز خوبی برای شروع پروژه های جدید نیست. بهتر است سعی کنید روی کارهای نیمه تمامی که از قبل باقی مانده اند تمرکز کنید و از فرصتی که دست داده برای سر و سامان دادن به اوضاع بهره ببرید. کنار آمدن عشقتان با سخت گیری ها و حسادت های شما نشانه ی عشق او به شماست، اما بهتر است امروز کمی از این فشار کم کنید تا با واکنش منفی از جانب او مواجه نشوید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

شادی و انرژی زیادی که به خاطر موفقیت های اخیرتان در خود احساس می کنید ممکن است باعث شود به فکر خرید وسایل لوکس و گران قیمتی بیفتید که پیش از این فکر می کرده اید غیر ضروری هستند. اشکالی ندارد اگر کمی ولخرجی کنید، اما به این شرط که بدون فکر کردن خرید نکنید. شما می توانید از موفقیت هایتان لذت ببرید، اما نباید عقل و منطقتان را کنار بگذارید. امروز روز خوبی برای زیاده روی در خوردن نیست، زیرا معده تان خیلی زود واکنش نشان می دهد و نه تنها لذتی نخواهید برد، بلکه پشیمان هم خواهید شد. بدون شک با کمی فکر کردن راه های بهتری برای جشن گرفتن موفقیت هایتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز موفقیت خودتان و یا یکی از اعضای خانواده تان شما را به شدت خوشحال و هیجان زده خواهد کرد. این خوشحالی باعث شده است ذهنتان به طرز فوق العاده ای به کار افتاده و ایده های بسیار زیادی برای آینده تان تولید کند که برخی از آنها اصلا عملی نیستند. با این حال بهتر است جلوی قدرت تخیل خود را نگیرید و ذهنتان را باز بگذارید. بالاخره از این دریای ایده های مختلف یک چیزی پیدا خواهد شد که واقعا به دردتان بخورد و موفقیت های بعدیتان را تضمین کند. البته امروز فقط باید تا مرحله ی ایده پردازی پیش بروید. تصمیم گیری را برای فردا بگذارید تا عقل و منطقتان هم سر جایش باز گردد و عاقلانه انتخاب کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز یکی از پر فعالیت ترین روزهای این چند وقت اخیر خواهد بود. سرتان آنقدر شلوغ شده است که خودتان هم یادتان نمی آید آخرین بار کی در چنین وضعیتی قرار گرفته بودید. خوشبختانه این فعالیت ها در جهت مثبت هستند و امیدی که به بهتر کردن زندگی خودتان و اطرافیانتان دارید به شما انگیزه داده است تا تلاش و فعالیت خود را دو برابر کنید. برای عملی کردن ایده هایی که در سر دارید مجبور خواهید بود با چند جا تماس گرفته و ایمیل بفرستید و یا حتی به صورت حضوری به چند جا سر بزنید. اگر نتوانستید برخی از افرادی که با آنها کار دارید را پیدا کنید نا امید نشوید. آنقدر سراغشان را بگیرید تا بالاخره موفق شوید!

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

موفقیت در زمینه ی مسائل تجاری و مالی باعث شده است که امروز احساس خوشحالی و رضایت کنید. شما با اشتیاق تمام قصد دارید مسیر خود را با قدرت و انگیزه ای حتی بیش از قبل ادامه دهید. جنبه ی منفی این دوره ی پرتکاپویی که در پیش دارید این است که برخی افرادی که چندان قابل اعتماد نیستند قصد در جذب کردن شما به خود و همراه کردنتان برای رسیدن به اهداف شخصی خود خواهند بود. در انتخاب کردن همراهان خود بسیار احتیاط کنید و حتی مهمتر از آن، به هیچ کس پولی قرض ندهید! در اعتماد کردن به اطرافیان خود و به ویژه آنهایی که تازه شناخته اید کمی حساسیت به خرج بدهید. همه به خوبی شما نیستند!

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

شما دارید به اهداف حرفه ای خود نزدیک و نزدیکتر می شوید و حتی شاید تا همین الان به بخش مهمی از آنها دست یافته باشید، اما این وضعیت یک جنبه ی منفی هم برای شما به همراه خواهد داشت. اول از همه این که مسئولیت های جدیدی به عهده ی شما گذاشته شده اند که در توانایی خود برای انجام آنها تا حدودی تردید دارید. دوم این که خودتان را به یکباره درگیر سیاست ها و بازی هایی خواهید یافت که برایتان اصلا خوشایند نیستند. اجازه ندهید این مسائل شور و هیجان شما را از بین ببرند. شما تمام توانایی های لازم برای موفقیت در کارتان را دارید و خیلی خوب با استفاده از آگاهی خود خواهید توانست از این سیاست ها و بازی های کثیف دور بمانید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز شما در ابتدای روز این طور احساس می کنید که روابطتان با دیگران خیلی خوب دارند پیش می روند و هیچ چیز پیچیده ای در کار نیست، اما هر چه می گذرد بیشتر به این که در اشتباه بوده اید پیش خواهید برد و شاید حتی به این فکر بیفتید که در انتخاب دوستان و اطرافیانتان اشتباه کرده اید. شاید به این فکر بیفتید که از همه فاصله گرفته و در پیله ی تنهایی خود فرو بروید، اما این اشتباه را نکنید. شما با حفظ ارتباط خود با اطرافیانتان می توانید شناخت بیشتری در مود آنها یافته و به اشتباه ها و یا قضاوت های منفی خود پی ببرید. یادتان باشد که واقعیت از نظر هرکسی ممکن است با دیگری فرق داشته باشد، پس نظرات خود را به دیگران تحمیل نکنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

شما به بسیاری از اهداف شخصی خود دست یافته اید و یا در قدمی دست یابی به آنها قرار گرفته اید و این موضوع باعث شده است که بسیار خوشحال و هیجان زده باشید، حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که اهداف جدیدی را برای خود تعیین کرده و در جهت رسیدن به آنها تلاش کنید. امروز افراد زیادی دستشان را به سوی شما دراز خواهند کرد، از آشنایانی که روی محبت شما حساب باز کرده اند گرفته تا موسسات خیریه ای که حتی نامشان را هم نشنیده اید. شما همیشه از کمک کردن به دیگران لذت می برید، اما امروز به شما توصیه می شود که چشم هایتان را خوب باز کرده و از این که به شخص درستی کمک می کنید اطمینان حاصل کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۴/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج