۷۳۷۰۴۳
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

سرقت منازل همزمان با حضور صاحبخانه در منزل

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری گروهی از سارقین حرفه‌ای خبر داد که با وجود حضور اعضای خانواده، در ساعت‌های اولیه بامداد اقدام به سرقت منازل در مناطق مختلف شهر تهران می‌کردند.

خبرگزاری میزان: رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری گروهی از سارقین حرفه‌ای خبر داد که با وجود حضور اعضای خانواده، در ساعت‌های اولیه بامداد اقدام به سرقت منازل در مناطق مختلف شهر تهران می‌کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ۲۴ اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که سارقین علیرغم حضور صاحب خانه وارد منزل شده و اقدام به سرقت چهار تخته فرش ابریشم کرده بودند.

سرقت منازل همزمان با حضور صاحبخانه در منزل

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح دستگیری این گروه از سارقین حرفه‌ای و اعترافات آن‌ها به سرقت‌های مشابه عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته در محل سرقت، سه نفر از سارقین حرفه‌ای سرقت منزل مورد شناسایی قرار گرفتند. در ادامه مخفیگاه دو نفر از اعضای این گروه از سارقین به نام‌های "دانیال" و "رامین" شناسایی، این دو نفر طی دو عملیات جداگانه دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرقت از منزل شاکی پرونده و همچنین انجام سرقت‌های سرقت مشابه دیگر منازل اعتراف کردند.

با تحقیقات از متهمین دستگیرشده، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که سومین متهم پرونده نیز توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی و به اتهام عضویت در گروه دیگری از سارقین منزل دستگیر و در اختیار این پایگاه قرار دارد؛ لذا طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهم جهت ادامه تحقیقات در خصوص سرقت هایش به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و پس از اطلاع از اعتراف صریح همدستانش صراحتا به فعالیت در دو گروه از سارقین حرفه‌ای منزل و انجام سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در جردن، پاسداران، قلهک و ... اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی با اعلام ارزش میلیاردی این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمین به سرقت اموال باارزش از منازل شهر تهران بویژه در مناطق شمال شهر، تحقیقات از متهمین جهت شناسایی محل‌های سرقت آغاز؛ تعدادی از محل‌های سرقت شناسایی و اقدامات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نفهمیدم الان یعنی صاحب خونه نشسته داشته تلویزیون میدیده اینا اومدن فرشو از پاش کشیدن بردن؟

      پاسخ ها

      • سعید

        نه عزیزم طرف خواب بوده یارو اومده دزدی

      • بدون نام

        آی کیو بالاست

    • ناشناس

      باید این حیوونارو اعدام کنند.

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر سعید، بطور کل تیتر و داستان اشتباه است بیشتر پیش میاد مثلا در یکی از خبرها بود که خدمتکار مدرسه ای به دختر هشت نه ساله ای تجاوز کرد، مردم آن شهر حمله کردن و به اماکن عمومی هم خسارت وارد شد و از دویست نفر چهل نفر را گرفتند بازداشت کردند، در پایان قضیه تجاوز لوث میشود و فراموش، در این خبر هم چون اشاره کرده باید می نوشت چطوری!! و الا دزد خوب مفهوم و صفت مشخصی است که مال دیگری را بدون ثمن و بدون اجازه صاحب مال می برد، خدا نگهدار

    • بدون نام

      کم کم این فقر و گرسنگی و بیکاری، کار مردمو به جایی می کشه که همین امنیتی که داشتیم هم از بین بره

    • بدون نام

      4تخته فرش, فقط بخاطراین 4 تخته فرش عکس این بدبختهاروزدیدوابروشونوبردید؟ په چرا عکس اون دزدهای چندهزارمیلیاردی روپخش نمیکنید؟ اینا ازمردم دزدیدن اوناهم ازمردم دزدیدن, فرقشون اینه که اینا دزدیشون ناچیز اونادزدیشون سربه فلک کشیده, اینا به بالایی ها وصل نیستن که حمایتشون کنن اما اونا به بالاوصلن, هم کاسه ان وحمایتشون میکنن, حتی تشویقشون هم میکنن ومیگن سرمایه کشوربحساب میان این اقایون, واقعا متاسفم .....

    • حسین

      خیلی خیلی وضع خرابه.بدتر از این هم میشه

    • بدون نام

      من موندم چرا اون کسایی که میلیاردی از مردم توی روز روشن و اینکه علنی هم میکنن و دستگیر نمیکنن و مثل اینا عکسشونو نمیزنن ؟ جواب : چون اینا دزدی کوچولو میکنن اگر دزدیشون بزرگ بود حفظ آبروشون مهم بود

    • روشی که سارقین منزل و محل کار را بیچاره میکند

      روشی که سارقین منزل و محل کار را بیچاره میکند
      برای پیشگیری از ورود سارقین به داخل خانه های ویلایی یا مجتمعهای آپارتمانی، اصلا مهم نیست درب مشاع ساختمان از چه نوعی و مجهز به چه قفلی است چون به هر حال سارقین از جایی مثل دیوار یا تحت عنوان پیک، مامور پست، آب، برق و ...وارد خواهند شد، پس غیر قابل نفوذ بودن درب واحد تنها نکته مهم در موضوع پیشگیری از سرقت منزل است و در این راستا اصلا مهم نیست درب واحد مسکونی، فولادی باشه یا چوبی، چون برای سارقین فقط قفلهای روی درب مهم هستند که بتونن از طریق یکی از روشهای مجرمانه مثل شاه کلید، هک، توپی زنی با پیچگوشتی یا انبر قفلی و همچنین دیلم زنی باز یا تخریبش کنند، پس اگر روی درب واحد، قفل ضد دیلم که غیر قابل بازکردن با شاه کلید، هک، توپی زنی و دیلم زنی است نصب کنیم سارقین را بیچاره خواهیم کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنونیم از توصیه های مفید شما

      • دروغگو

        کاربر عزیز و آشنا با روش مفتوح نمودن قفل ها بدون کلید، باید بگم گفته ها و دانش شما عزیز در اینخصوص تمام و کمال است اما وقتی همه به طریق مختلف دزدی می کنیم از کارگر عمله مثل من تا رده بالای اجتماعی از طریق کم کاری، کم فروشی، یا اختلاس و طرق دیگر، چرا بایستی کار این عزیزان دزد را سخت کنیم اگر امکان دارد جهت رفاه این عزیزان دزد و سارق از قفل، درب سخت و محکم استفاده نکنیم تا زود و سریع کار خود را انجام دهد ماها که چیزی نداریم اون هایی که اینگونه فرش یا طلا و جواهر و پول و دو لار یا سه لار دارند هم این رقمی نیست برای آنها یا هنگام فروش گیر میکنند چون دزدها هم زحمت میکشند اون هم در تاریکی شب و خواب را برخود حرام می کنند، در کمک اینان کوتاهی نکنیم، بهتر است

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه خونه دخترمن هم ساعت ۹شب رفتن خودش خونه بود ولی شوهرش خونه نبود اونها هم سه نفر بودن یکی از بالن اومده بود تویکی داشت می اومد بالا یکی هم هنوز تو حیاط بود دخترم سگ داشریه سگ کوچک تریرحیوون زبون بسته جلوشون در اومده بود ماهیچه پا دزده رو گاز گرفته بود دخترم هم از همسایه کمک خواسته بود بالگرد زده بودین رو ولی سگه ولش نکرده بود همسایه روبروشون میادتوبالکن اون هم دادمیزنه دزددزد اون یکی میپره توحیاط این هم فرار اونکه تو خونه بوده هم بالگرد ازدست سگه درمیره فرار می‌کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج