۷۳۷۰۹۱
۲ نظر
۵۱۱۶
۲ نظر
۵۱۱۶
پ

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

این روز‌ها هزار و یک گوشی هوشمند خوش آب و رنگ را در بازار شاهد هستیم که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های مختلفی دارند. اما علی‌رغم توجه سلاطین موبایل به حفظ دوام گوشی‌ها باز هم گوشی‌های هوشمند نازک و نارنجی طراحی می‌شوند و در مقابل ضربه و آسیب به راحتی صدمه می‌بینند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: این روزها هزار و یک گوشی هوشمند خوش‌ آب و رنگ را در بازار شاهد هستیم که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های مختلفی دارند. اما علی‌رغم توجه سلاطین موبایل به حفظ دوام گوشی‌ها باز هم گوشی‌های هوشمند نازک و نارنجی‌ طراحی می‌شوند و در مقابل ضربه و آسیب به راحتی صدمه می‌بینند.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

به همین دلیل گوشی‌های هوشمندی تولید می‌شود که برای شاغلین حرفه‌های سنگین طراحی شده است و به راحتی در برابر آسیب‌های محیطی خم به ابرو نمی‌آورند. در ادامه با هم نگاهی به فهرست گوشی‌های هوشمندی جان‌سختی خواهیم داشت که در شرایط سخت، دوام قابل‌قبولی دارند.

گوشی Unihertz Atom

ابعاد بزرگ گوشی‌های هوشمند امروزی گاهی اوقات کار دست صاحب این گوشی‌ها می‌دهد و به راحتی از دست می‌افتند، خوشبختانه در گوشی Unihertz Atom با گوشی جمع‌و‌جوری طرف هستیم که به راحتی در دست قرار می‌گیرد. ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی تنها ۲.۴ اینچ است و حاشیه کنار آن به‌خوبی از پنل صفحه‌نمایش گوشی محافظت می‌کند.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

گوشی Unihertz Atom برخلاف ابعاد کوچک خود به امکانات سخت‌افزاری چشم‌گیری مجهز است که در این زمینه می‌توان به پردازنده هشت‌هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی اشاره کرد. در کنار این موارد این گوشی از مادهای مختلف نیز پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی به ماد‌ تشخیص اثر انگشت یا چهره مجهز می‌شود.

انصافاً باید اعتراف کرد در گوشی Unihertz Atom با دوربین قدرتمندی طرف نیستیم اما این گوشی به لحاظ ظرفیت باتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در صورت افتادن در آب با هیچ مشکلی ربرو نمی‌شود. این موارد باعث شده تا گوشی Unihertz Atom برای مهندسین و کارگران ساختمانی، ورزشکاران و دوچرخه‌سواران گزینه مناسبی به نظر برسد.

گوشی LG X Venture

ال‌جی در ساخت گوشی X Venture سعی داشته تا این گوشی در کنار امکانات قابل‌قبول قیمت رقابتی داشته باشد. بدنه گوشی X Venture به‌گونه‌ای طراحی شده که به این راحتی‌ها از دست سُر نمی‌خورد و پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ و استاندارد نظامی MIL-STD۸۱۰G این گوشی را در برابر آب و گرد و غبار کاملاً مقاوم کرده است.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

این گوشی جان‌سخت ال‌جی از دوربین باکیفیتی بهره می‌برد و یک باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپری را در دل خود جای داده است. در این بین به لحاظ سرعت، گوشی X Venture عمل‌کرد خوبی ندارد و از اندروید نسبتاً قدیمی ۷.۰ نوقا بهره گرفته است. با این حساب می‌توان گفت افرادی که دوام باتری برای آن‌ها اهمیت دارد و به‌دنبال یک گوشی جان‌سخت‌ می‌گردند، گوشی X Venture انتخاب خوبی خواهد بود.

گوشی Cat S۶۰

برند کاترپیلار ید طولایی در ساخت گوشی‌های بادوام و جان‌ساخت دارد و گوشی Cat S60 در کنار امکاناتی که بیشتر گوشی‌های هوشمند دارند به ویژگی‌های جالبی مجهز است. در گوشی Cat S60 با یک دوربین تشخیص گرما از نوع FLIR طرف هستیم که حرارت را شناسایی و به‌تصویر می‌کشد.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

روکشی از شیشه مستحکم گوریلا گلس صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی این گوشی را حفاظت می‌کند، این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر با ۷۲۰p دارد و به لطف استاندارد IP۶۸ با خیال راحت می‌توانید این گوشی را به مدت یک ساعت تمام در عمق ۵ متری در زیر آب نگه دارید.

گوشی جان‌سخت Cat S۶۰ به راحتی تا میزان ۵۴ درجه سانتی‌گراد حرارت را تحمل می‌کند، این گوشی به لحاظ امکانات سخت‌افزاری نیز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز است. با این حساب می‌‌توان گوشی Cat S۶۰ را گزینه‌ای مناسب برای کارگران صنایع فولاد و معادن به‌حساب آورد.

گوشی Blackview BV8000 Pro

شرکت Blackview در‌واقع یک شرکت چینی است که گوشی‌های بادوام خوبی تولید می‌کند. بدنه گوشی Blackview BV۸۰۰۰ Pro از فلز ساخته شده و محیط این بدنه را لایه‌ای لاستیکی فرا گرفته تا گوشی به این راحتی‌ها از دست سُر نخورد. این گوشی از استاندارد مقاومت IP۶۸ برخوردار است و صفحه‌نمایش ۵ اینچی از نوع LCD IPS با رزولوشن فول اچ‌دی را در این محصول شاهد هستیم.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

بلک‌ویو برای این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده که دیافراگمی معادل f/2.0 دارد. باتری۴۱۸۰ میلی‌آمپری در کنار ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را می‌توان از ویژگی‌های اصلی سخت‌افزاری گوشی Blackview BV8000 Pro ذکر کرد. این گوشی با توجه به مشخصات سخت‌افزار چشمگیر و مقاومت بالا، برای مهندسانی که در شرایط سخت‌ کار می‌کنند انتخاب خوبی خواهد بود.

گوشی Kyocera XV Plus

همان‌گونه که حتماً به خوبی می‌دانید دوران گوشی‌های تاشو گذشته است اما در Kyocera XV Plus با یک گوشی جان‌سخت و مقاوم تاشو طرف هستیم که از قابلیت مسیریابی به لطف GPS بهره می‌برد.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

بر خلاف سایر گوشی‌هایی که در این فهرست به آن‌ها اشاره کردیم در این گوشی خبری از صفحه‌نمایش لمسی نیست اما حضور استاندارد IPX۶۸ خاطر شما را از افتادن گوشی در عمیق‌ترین آب‌ها جمع می‌کند.

این گوشی شوک‌ و لرزش‌های شدید، طوفان، حرارت بسیار زیاد و گرد و غبار را به‌ راحتی تحمل می‌کند و برای افرادی که نیاز به یک گوشی بسیار مقاوم دارند ساخته شده‌ است.

گلکسی S8 Active

سامسونگ برند نام‌ آشنایی در ایران است و احتمال زیادی وجود دارد که این مطلب را بر روی صفحه‌نمایش یکی از گلکسی‌های سامسونگ مطالعه کنید. در این بین جالب است بدانید سامسونگ به فکر افرادی که نیاز به گوشی‌های مقاوم دارند نیز بوده‌ است و سری گوشی‌های S Active را مدتی است که راهی بازار می‌کند.

۶ گوشی هوشمند ضد ضربه و جان سخت!

جدیدترین نسخه این گوشی‌ها نیز گلکسی S8 Active است که با پشتیبانی از استاندارد IP68 در مقابل آب و گرد و خاک خم به ابرو نمی‌آورد. به لطف این استاندارد، گلکسی S8 Active را با خیال راحت در عمق ۱.۵ متری در زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه می‌توانید رها کنید.

گلکسی S8 Active در کنار دوام و استحکام به لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵، به همراه ۴ گیگابایت رم را در این گوشی شاهد هستیم. این گوشی به لحاظ دوربین نیز یکی از بهترین گوشی‌های مقاوم بازار است و از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری‌های ویژه بهره می‌برد.

گلکسی S8 Active برای آن دسته از شاغلین مشاغل سخت طراحی شده که در کنار مقاومت به دنبال امکانات سخت‌افزاری پیشرفته نیز هستند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به گوشی‌های جان‌سخت و مقاوم علاقه دارید و گوشی به‌خصوصی را می‌شناسید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را از نام و مشخصات این گوشی مطلع سازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      سلام
      به نظرم s8 اکتیو ، اونقدر هم مقاوم نیست برای مشاغل سخت و پرخطر

      تشکر

      پاسخ ها

      • شقایق

        سلام
        من بابام ی گوشی کت خرید 2سال پیش چون گفتن گوشی مقاومی هست و اینکه برای کارگرای معدنه اما بنظرمن انقدراهم مقاوم نیست خوبه ولی وقتی تماس میگیره صداش درست نمیاد1کلمه شو میشنویم ده تاشو نمیفهمیم چی میگه گوشی ک دربرابر ضربه مقاومه نباید اینطوربشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج