جاباما
۷۳۷۱۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خاویر دولان نقش محوری در «IT» بازی می‌کند

اندی موچیتی (Andy Muchietti) گروهی از ستاره‌ها را برای بازی در نقش‌های بزرگسالی گروه بازنده‌های فصل دوم IT در اختیار گرفته، اما هنوز انتخاب بازیگران او به پایان نرسیده است.

سینما گیمفا: اندی موچیتی (Andy Muchietti) گروهی از ستاره‌ها را برای بازی در نقش‌های بزرگسالی گروه بازنده‌های فصل دوم IT در اختیار گرفته اما هنوز انتخاب بازیگران او به پایان نرسیده است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم سال گذشته است که دو بازیگر برای نقش‌آفرینی در دو نقش مکمل اما حیاتی اخیرا به آن پیوسته‌اند: فیلم‌ساز و بازیگر برجسته، خاویر دولان (Xavier Dolan) که شخصیت منفی را در یک صحنه‌ ظالمانه بازی می‌کند.

خاویر دولان نقش محوری در «IT» بازی می‌کند

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین؛ دولان، کارگردان و ستاره فیلم‌های Mommy و Tom at the Farm و بیل بینبرینک (Will Beinbrink) به جمع بازیگران فصل دوم IT پیوسته‌اند که در حال حاضر آماده‌ی تولید می‌شود. بینبرینک نقش تام روگان، همسر بورلی را بازی می‌کند. اما بازی دولان جالب‌ترین خبر است چون با اینکه نقش کوتاهی دارد اما نقش مهم آدرین ملان را ایفا می‌کند.

رمان اصلی استیون کینگ با مرگ ملان، جوانی که در Derry در دهه ۸۰ زندگی می‌کرده، آغاز می‌شود. ملان در این کتاب توسط گروهی از مردانی که به او و دوستش اهانت می‌کنند، مورد حمله واقع می‌شود و از پل پرت شده و به داخل کانال می‌افتد. او از این حمله نجات پیدا می‌کند و با پنی‌وایز روبرو می‌شود که ملان را به قتل می‌رساند و به دِرِی برمی‌گردد.

در حالی که فیلم موچیتی دهه ۸۰ را نشان می‌دهد، صحنه مربوط به ملان در عصر حاضر رخ می‌دهد، این یعنی زمان فیلم به سال ۲۰۱۸ نیز برمی‌گردد.

با توجه به سابقه هالیوود در استفاده از شخصیت‌های LGBTQ فیلم‌های اصلی، این خبر کمی عجیب است، هرچند این سکانس به دور از شادی است اما هنوز سورپریز خوبی است چون مانند تمامی صحنه‌های رمان کینگ است. اما این صحنه مهمی است؛ نه چون بازگشت پنی‌وایز را نشان می‌دهد چون این ایده را بازگو می‌کند که شیطان و اهریمن مانند یک ویروس خصوصا در شهر کوچکی مانند Derry، جایی که اساس خشونت متناوب شده، منتشر می‌شود. به همین دلیل است که پنی‌وایز دائما باز می‌گردد.

بازی دولان غیر منتظره نیست: او فصل دوم The Death and Life of John F. Donovan را با بازی جسیکا چستین کارگردانی کرده است. و بعد از اکران سری اول IT، دولان این فیلم را "فیلم مورد علاقه قرن" نامید.

ستاره‌های فصل دوم IT عبارتند از: جسیکا چستین در نقش بورلی مارش، جیمز مک‌آوی در نقش بیل دنبرو، بیل هیدر در نقش ریچی توزیر، جیمز رنسون در نقش ادی کسبرک، جی رایان در نقش بت هنسکام، اندی بین در نقش استنلی یوریس، اشعیا مصطفی در نقش مایک هانلون و بیل اسکارشگورد در نقش پنی‌وایز. این دنباله ۶ نوامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج