۷۳۷۱۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاپلو: کریس تغییر کرده و بهترین مهاجم دنیاست

فابیو کاپلو همیشه روشن و بی‌تعارف صحبت می‌کند و از اظهار نظرهای او می‌توان درس‌های بزرگی گرفت.

خبرورزشی: فابیو کاپلو همیشه روشن و بی‌تعارف صحبت می‌کند و از اظهار نظرهای او می‌توان درس‌های بزرگی گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید این بار میهمان برنامه تیکی‌تاکا روسیه بود که از شبکه مدیاست ایتالیا پخش می شود. او دراین برنامه به مرور شرایط جام جهانی روسیه پرداخت و خیلی رک و صادقانه در مورد بازار نقل و انتقالات پیش رو اظهار نظر کرد.

*نیمار: به نظر من او یک بازیکن تمارض‌گر است. خیلی راحت به زمین می‌افتد و خودش را به زمین می‌اندازد. البته این مانع از آن نیست که او بازیکن بزرگی نباشد. نیمار یک ستاره است و نبوغی بیشتر از کریس رونالدو دارد ولی پتانسیلش از او کمتر است. بعد از برد برزیل مقابل کاستاریکا، نیمار گریه کرد. چون هنوز به خاطر جام جهانی ۲۰۱۴ احساس شرم می‌کند و حس می‌کند که بار سنگین رساندن تیمش تا مرحله فینال روی دوش‌هایش است و این بار روی دوشش سنگینی می‌کند.

*میلینکوویچ ساوویچ: یوونتوس با جانشین کردن او به جای پیانیچ بزرگی خواهد کرد. او بازیکن باکیفیتی است و قدرت فیزیکی بالایی دارد واین همان چیزی است که بینکونری در تیمش کم دارد. پیانیچ در بارسلونا؟ به نظرم بارسا در این پست نیاز پوششدهی خوبی دارد ولی اگر پیانیچ را یک خط جلوتر یا یک خط عقب‌تر استفاده کنند، می‌توان فضایی برای او در بارسلونا متصور شد، در پست بازیکنی مثل اینیستا.

*کریس رونالدو: در سالهای اخیر کریس تغییرات زیادی کرده و حالا بهترین مهاجم مرکزی دنیاست. او بازیکنی مهارنشدنی است. مقایسه او با مسی؟ این مقایسه ممکن نیست. چون این دو بازیکن نقش و وظایف متفاوتی دارند. هرچند که مسی در طراحی حرکات و خلاقیت بازیکن بهتری است.

*آرژانتین: کابایرو دروازه بان آرژانتین اشتباه سرنوشت‌سازی مرتکب شد. او بیش از حد اعتمادبه‌نفس داشت. آنها در خط حمله می‌توانند دیبالا، مسی و آگوئرو را در ترکیب اصلی قرار دهند. آگوئرو قوی‌تر از ایگواین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج