۷۳۷۳۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

آرژانتین فردا در یک بازی مرگ و زندگی باید به مصاف نیجریه برود و برای صعود، نیاز حتمی به پیروزی دارد.

ورزش سه: آرژانتین فردا در یک بازی مرگ و زندگی باید به مصاف نیجریه برود و برای صعود، نیاز حتمی به پیروزی دارد.

آلبی سلسته در روزهای اخیر و پس از شکست سنگین مقابل کرواسی، روزهای سخت و پرتلاطمی را سپری کرده است. از اردوی این تیم اخبار و شایعات عجیبی منتشر شده اما سامپائولی، سرمربی آرژانتین، به بازی فردا خوشبین است.

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

او در نشست خبری بازی با نیجریه گفت: « بازی حساس و تعیین کننده ای پیش رو داریم چرا که سرنوشت صعود ما را مشخص خواهد کرد. بازی برای هر دو تیم جذاب است.

هفته دشواری را پس از شکست برابر کرواسی پشت سر گذاشتم. شکست، ضربه سختی برای ما بود چرا که در ابتدا، سرنوشت ما به بازی نیجریه و ایسلند بستگی داشت. خوشبختانه نیجریه پیروز شد و حالا ما هم شانس تقریبا خوبی برای صعود داریم. نمی توانم روزها و ساعاتی که بر من گذشت را توصیف کنم. از همان روز شکست برابر کرواسی به بازی با نیجریه فکر می کنم و روش های مختلف رویارویی با این تیم را برنامه ریزی کرده ام.»

ترکیب اصلی :« می دانم که چه ترکیبی را باید به زمین بفرستم ولی ابتدا باید آن را به بازیکنانم بگویم. روش های مختلفی را در تمرین پیاده کردیم. می توانم این را به شما بگویم که فردا آرژانتین، زندگی جدیدی را در جام جهانی شروع خواهد کرد.»

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

نیجریه: « آنها تیم کامل و بسیار خوبی هستند. کار را با ۲-۴-۴ شروع کردند و الان ۲-۳-۵ بازی می کنند. قدرت بدنی بالای نیجریه، در برخی مقاطع بازی تفاوت ها را رقم می زند. ما باید بازی را کاملا تحت کنترل خودمان بگیریم. نیجریه بازیکنان با تجربه و چند پسته ای مثل موزس دارد و باید مراقب باشیم.»

مسی: « بازی با کرواسی برای مسی بد تمام شد. پاس زیادی از سوی هافبک ها به وی نرسید و در چنین شرایطی او نیمی از کارایی خود را از دست می دهد. واضح است که اگر به مسی توپ بیشتری برسد، موقعیت های بیشتری نصیب مان می شود. به شما قول می دهم که فردا مسی متفاوتی خواهید دید و تیم بیشتر از همیشه در خدمت او خواهد بود.»

سامپائولی: فردا مسی دیگری را خواهید دید

صحبت با بازیکنان :« من در هر تیمی که بوده ام، خودم را با بازیکنان نزدیک دیده ام. همیشه با آنها در ارتباط مستقیم بوده ام و هیچوقت تنها به تئوری ها بسنده نکرده ام. می دانم که بین مربی و بازیکن باید ارتباط دوستانه برقرار باشد. در چند روز اخیر با کل تیم صحبت کرده ام ولی هرگز محتوای حرف هایمان را فاش نخواهم کرد.»

سبک بازی: « فردا باید با قلب مان بازی کنیم. تیم از همان ابتدا باید مصمم وارد زمین شود و کار را محکم شروع کند. باید هر کاری برای پیروزی انجام دهیم.

اطمینان دارم که فردا بازی متفاوتی از ما خواهید دید. در بازی قبلی بدشانس هم بودیم. تا قبل از گل کرواسی روی اشتباه کابایرو، بازی متعادل دنبال می شد. فردا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و جام جهانی تازه برای ما شروع می شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مختار

      اخه احمق مسی باید در خدمت تیم باشه یا تیم در خدمت مسی

    • مختار

      اخه احمق مسی باید در خدمت تیم باشه یا تیم در خدمت مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج