۷۳۷۵۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

«فاکس ساکر»: رونالدو باید اخراج می‌شد

کارشناسان شبکه تلویزیونی «فاکس ساکر» آمریکا معتقدند که فوق‌ستاره پرتغال باید در بازی شب گذشته مقابل ایران اخراج می‌شده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی خود در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر سارانسک مقابل پرتغال تن به تساوی یک بر یک داد که داوری این بازی تا حدودی بحث‌برانگیر بود. در دقیقه ۸۱ این دیدار کریستیانو رونالدو خطایی روی مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد و با ضربه آرنج مدافع ایران را نقش بر زمین کرد. پس از این صحنه داور بازی با مرور تصاویر این صحنه، در دقیقه ۸۳ به فوق‌ستاره پرتغال که در این دیدار یک ضربه پنالتی را هم به هدر داد، یک کارت زرد نشان داد. کارشناسان شبکه تلویزیونی «فاکس ساکر» اما معتقدند که بهترین بازیکن جهان در این صحنه مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

مجری برنامه شبکه تلویزیونی «فاکس ساکر» آمریکا پس از پایان این بازی به همراه کارشناسان و میهمانان برنامه به تحلیل بازی پرداخت و از میهمانان و کارشناسان برنامه در مورد صحنه‌ای که کریستیانو رونالدو با آرنج ضربه‌ای به صورت مدافع ایران زد، پرسید که فرناندو فیوره، مجری سرشناس و کارشناس فوتبال آرژانتینی در این مورد اظهار داشت: «صحنه‌ای را که می‌بینید توپی در کار نیست و کریستیانو رونالدو ضربه‌ای به مدافع حریف می‌زند».

مجری بلافاصله می‌پرسد که «آیا اگر بازیکنی دیگر بود، داور به او کارت قرمز می‌داد؟» که کارشناسان برنامه بی‌درنگ به اتفاق جواب می‌دهند: «قطعاً، شک نکنید.»

«آیا رونالدو در این بازی نشان داد که از کمک‌داور ویدئویی بزرگتر است؟»، مجری برنامه در ادامه این پرسش را مطرح کرد.

فرناندو فیوره در پاسخ به این پرسش گفت: «داور می‌رود تصاویر ویدئویی را نگاه می‌کند و برمی‌گردد و یک کارت زرد به رونالدو نشان می‌دهد که او به داور می‌گوید "چرا به من کارت می‌دهی؟ تو نباید کارتی به من می‌دادی"، هِی مرد تو باید کارت قرمز می‌گرفتی! در حال حاضر رونالدو از VAR بزرگتر است. همین الان در شبکه‌های اجتماعی این موضوع مطرح است که وقتی VAR نمی‌تواند در چنین صحنه‌ای مشخص کند که این صحنه قطعاً کارت قرمز داشته یا خیر، پس به چه درد می‌خورد!»

فرناندو فیوره در ادامه کارت قرمزی از جیبش در آورد و گفت که «این کارت قرمز برای داور بازی است». گاس هیدینک هم که یکی از میهمانان و کارشناسان این برنامه بود به حالت شوخی به فیوره گفت «پس باید به کمک‌داور ویدئویی مراجعه کنیم که کارت قرمز شما درست است یا خیر!».

یکی دیگر از میهمانان برنامه نیز در ادامه اظهار داشت: «من طرفدار رونالدو هستم، اما نمی‌دانم چرا او این کار (زدن ضربه به صورت پورعلی‌گنجی) را انجام داد. نمی‌دانم چرا کریس دست به این کار کرد، اما وقتی شما کسانی را بیرون از زمین دارید که به شما (با VAR) کمک می‌کند که تصمیم‌گیری کنید، پس باید به آنها گوش کنید. به نظرم اگر قرار بود در آن صحنه کارتی داده شود، قطعاً باید کارت قرمز داده می‌شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من از صمیم قلبم استقلالی هستم
      و از صمیم قلبم درود میفرستم به شرف بیرانوند.

    • بدون نام

      من از صمیم قلبم استقلالی هستم
      و از صمیم قلبم درود میفرستم به شرف بیرانوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج