جاباما
۷۳۸۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

توتال: اروپا به خط لوله گاز روسیه نیاز دارد

مدیرعامل توتال می‌گوید که استخراج گاز در اروپا، شامل انگلستان، نروژ و هلند، در حال افت است و در آینده اروپا به گاز آمریکا و روسیه نیازمند خواهد بود.

خبرگزاری مهر: پاتریک پویانه، مدیرعامل توتال می‌گوید که استخراج گاز در اروپا، شامل انگلستان، نروژ و هلند، در حال افت است و در آینده اروپا به گاز آمریکا و روسیه نیازمند خواهد بود.

پویانه در کنفرانس جهانی گاز واشنگتن گفت: به علت افزایش تقاضا در بازار، اروپا به گاز طبیعی مایع آمریکا و گاز لوله‌کشی شده از روسیه نیاز خواهد داشت. در واقع ما به ال‌ان‌جی آمریکا و پایانه‌های توزیع گاز نیاز داریم اما به علت کمبود عرضه گاز، به خط‌لوله روسیه که از سوی دیگر اروپا وارد می‌شود، هم نیازمندیم.

پس از این‌که آمریکا با توسعه بخش ال‌ان‌جی خود، برای اولین بار پس از ۶۰ سال به صادرکننده خالص گاز طبیعی تبدیل شد، واشنگتن روسیه را با تحریم‌هایی علیه پروژه خط‌لوله گاز نورداستریم۲، تهدید کرد. مقامات اروپایی و روسی چندین بار اعلام کردند که هدف آمریکا از این تحریم‌ها خارج کردن روسیه از بازار انرژی اروپا و پر کردن فضای خالی با عرضه ال‌ان‌جی است.

کمی قبل، رییس‌جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، گفت که روسیه از مشارکت شرکت‌های اروپایی در پروژه نورداستریم۲ استقبال می‌کند. او از توتال فرانسه به عنوان یک شریک احتمالی در این پروژه، نام برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه کارها برای روسیه دوسر برد داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج