۷۳۹۳۲۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

چند خط برای «سرداری» که باید بزرگ شود

آزمون به شدت روحیه‌ای بچه‌گانه دارد و در مواجه با مشکلات و سختی‌ها به جای مبارزه کردن یا گریه می‌کند یا فرار رو به جلو.

خبرگزاری میزان: داستان سردار آزمون و تیم ملی، داستان جالبی است. از همان روزهای ابتدایی که نام سردار آزمون سر زبان‌ها افتاد می‌شد پیش‌بینی کرد فوتبال ایران صاحب یک مهاجم درجه یک شده است. قد و قواره استاندارد، شم گلزنی بالا، هوش فوق‌العاده و البته استعداد فراوان دلایلی بود که به قول معروف با دیدن «آزمون» قند در دلمان آب شود.

همان زمانی که کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۴ روی نام سردار جوان خط کشید می‌شد پیش‌بینی کرد آینده برای این بازیکن جوان است. آمار فوق‌العاده آزمون در تیم ملی و درخشش ادامه‌دارش در ۴ سال گذشته خیالمان را بابت جام جهانی و داشتن یک مهاجم شش دانگ راحت کرده بود اما دنیا به کام سردار و ما نشد.

وظایف دفاعی که کی‌روش به عهده سردار گذاشته بود و موقعیت سوزی‌های این بازیکن جوان در بازی‌ اول مقابل مراکش و عملکرد نه چندان درخشان آزمون در فاز هجومی در بازی‌های بعدی باعث شد خیلی از فوتبالدوستان به شیوه خودشان! از خجالت آزمون دربیایند تا مهاجم جوان و خام تیم ملی هم از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

بعد از بازی ایران و اسپانیا و در میکسدزون ورزشگاه، سردار آزمون در مواجه با خبرنگاران ایرانی در اقدامی عجیب به خاطر انتقاداتی که در فضای مجازی از او شده بود شروع به گریه کردن کرد و اعلام کرد از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کند!

این حرکت آزمون آنقدر ناپخته و بچه‌گانه بود که مورد انتقاد همه اهالی فوتبال قرار گرفت. نکته قابل تامل در مورد سردار آزمون این است که این بازیکن حرفه‌ای و ملی‌پوش به شدت روحیه‌ای بچه‌گانه دارد و در مواجه با مشکلات و سختی‌ها به جای مبارزه کردن یا گریه می‌کند یا فرار رو به جلو!

وقتش است تا چند بزرگتر پا به میدان بگذارند و اجازه ندهند آزمون با ندانم کاری‌ها و تصمیمات بچه‌گانه به آینده فوتبال خود و تیم ملی آسیب بزند. آزمون با این سن و سال باید در بهترین فرم باشد و در بهترین تیم‌ها بازی کند نه اینکه فقط در حاشیه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن رسول نژاد

      سردار فوتبال ما معرفت رو ثابت کرده،،تو خوب بودنش شکی نیست، اما وقتی یه بازیکنی تو جام جهانی دچار کمی افت میشه وظیفه مربی تیم است که نجاتش بده،،شاید اگه کیروش لجاجت نمی کرد و کسی دیگه ای یک نیمه جای سردار بازی میکرد الان سردار جوان ما این داستانش نبود،،،کیروش قهرمانی که هرگز قهرمان نشده

      پاسخ ها

      • ارس

        کاربرمحترم ارس
        همین روسیه جنگ زده وقتی ب ایران عزیزم گل زد میدونی چ اتفاقی افتاد میدونی چ توهین هایی کردن ب ملت ایران یکم ب حافظه ات فشاربیاری یادت میفته چ اتفاقایی افتاد رختکن ورابرگشت کشورب اصطلاح جنگ زده

    • ارس

      این بازیکن فاقد روحیه جوانمردی و منش ایرانیه... ما تختی‌ها رو به دنیا عرضه کردیم که هنوز در کشورهایی عکس این بزرگمرد روی دیوار نصبه.. در عوض این ادم ناپخته وقتی به تیم جنگ زده سوریه‌گل زد با نخوت و غرور بدی بالا و پایین میپرید انگار به اسپانیا یا برزیل گل زده.. من ازون صحنه به اینطرف ازین ادم حس انزجار پیدا کردم و در این جام هم دیدیم که حتی نمیتونست توپ رو بسمت درست شوت کنه و کاملا فلج تشریف داشت یکی دوبارم جلو دروازه خودمون توپ رو تقدیم مهاجمان کرد و راست میگرفت و چپ میزد! کلا ادم بی شخصیت و فاقد روحیه انسانیه...

    • بدون نام

      سردارتو برو اينا لياقت تو رو ندارن....ياشا سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج