جاباما
۷۳۹۳۷۶
۲ نظر
۵۲۷۵
۲ نظر
۵۲۷۵
پ

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

نگاهی به بازار خودرو‌های دسته دوم نشان می‌دهد وقتی قیمت یک لیفان ۸۲۰ به بیش از ۱۵۵ میلیون تومان می‌رسد بهتر است برویم سراغ محصولات کره‌ای و ژاپنی دو نسل قبل مثل کمری ۲۰۰۷ که همچنان سطح کیفیت بالایی داشته و ارزش خرید دارند.

روزنامه هفت صبح: نگاهی به بازار خودروهای دسته دوم نشان می‌دهد وقتی قیمت یک لیفان ۸۲۰ به بیش از ۱۵۵ میلیون تومان می‌رسد بهتر است برویم سراغ محصولات کره‌ای و ژاپنی دو نسل قبل مثل کمری ۲۰۰۷ که همچنان سطح کیفیت بالایی داشته و ارزش خرید دارند.

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

این دیگر شوخی است! مگر می‌شود یک سدان درجه چندم چینی که مارک جیلی دارد نه چانگان نه وولینگ بتواند در ایران قیمتی ۱۶۰ میلیون تومانی به خود بگیرد. لیفان ۸۲۰ که قبل از این آشوب‌ها بهایی ۸۸ میلیونی داشته و حتی با افت قیمت هم در نمونه صفر، در بازار خریداری نداشت حالا به بهای بیش از ۱۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود غافل از اینکه نه کیفیت ساخت بالایی دارد، نه طراحی چشمگیر و نه موتوری قدرتمند.

به مدد سیاستگذاری های غلط وزارت صنعت اما خودروهای چینی در حال بازی با روان و روح مردمی هستند که هر روز خود را از انتخاب‌های قبلی دورتر و دورتر می‌بینند. با این حال نباید غصه خورد. ایران هنوز هم به مدد دو دروه رونق گسترده بازار اتومبیل در بخش وارداتی و مونتاژی مملو از گزینه‌هایی است که می توانند به راحتی جای سدان‌های متوسط شهری را برای خانواده‌های بزرگ آن هم با پرداخت کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان بگیرند.

اینجا در ۷ صبح ما یک گزارش میدانی داریم از آنچه می‌توان در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. هزینه نگهداری اغلب خودروهای دسته دوم ترس بزرگ خریداران اتومبیل است ولی همه این شش گزینه از انواع شرقی بوده که به کارایی، دوام و استهلاک پایین مشهورند. ببینید خریداران لیفان ۸۲۰ چه اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوند و به جای خرید یکی از از این محصولات پیشنهادی هفت صبح، سراغ اتومبیلی گمنام و پرایراد با بهای کاملا غیرمنصفانه می روند. گزارش را بخوانید حرف مارا می‌فهمید.

کیا اوپتیما ۲۰۰۹

  • نمره کیفی از۵: ۴.۲
    کارکرد : ۱۴۵ هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : ۸تا۱۰میلیون تومان
    قیمت : ۱۱۰ میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : هنوز هم با آن ظاهر محافظه‌کارانه و شق و رق، بیشتر ما را یاد محصولات آلمانی می اندازد. خطوط بدنه‌اش ساده و دلنشین هستند ضمن اینکه سواری نرمی داشته و اغلب خریدارانش هماهنگی خوب موتور و گیربکس خودرو را بسیار ستایش می کنند. ایراد اصلی اوپتیما به ضعف آپشن و اندکی مصرف سوخت بالاتر از معیارهای این کلاس برمی‌گردد ولی این مورد ابدا به معنی آزاردهنده بودن اوپتیما نیست. موتور ۱۹۰اسبی خودرو شتاب بالایی را بهتر از میانگین گروه به راننده ارائه می کند که این نکته مهمی است. ضمنا جای صندوق بار و فضای اتاق هم بهتر از خودرویی همچون لیفان ۸۲۰ است.

هیوندای سوناتا۲۰۰۹

  • نمره کیفی از۵: ۴/۴
    کارکرد : ۱۵۱هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : ۸تا۱۰میلیون تومان
    قیمت : ۱۱۵ میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : نمونه فیس‌لیفت سوناتا ۲۰۰۹ را می توان با بهایی کمتر از ۱۲۰میلیون تومان با کارکرد ۱۵۰هزارتایی در بازار یافت و واقعا از کیفیت ساخت بالا، موتور ۱۶۴ اسبی قدرتمند و ۲۴۰۰سی‌سی در کنار انبوهی از امکانات و یک اتاق راحت لذت برد. طراحی خودرو یکی از بهترین‌ها در کلاس خود در زمان معرفی بود و هنوز هم یم‌تواند جلب توجه کند. صندوق بار بزرگ، ۶کیسه هوای ایمنی، گنجایش کافی برای ۵سرنشین به همراه استهلاک پایین از جمله ویژگی‌های سوناتا ۲۰۰۹ نیوفیس است. راستی سوناتا یکی از خوش‌دست‌ترین ماشین های این گروه هم هست.

نیسان ماکسیما ۹۰

  • نمره کیفی از۵: ۴.۱
    کارکرد : ۱۰۱هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : ۵/۷تا۹میلیون تومان
    قیمت : ۱۲۰میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : خب ماکسیما همچنان غول کش‌ است و حتی می‌تواند تالیسمان ۲۰۱۸ را در شتاب و سرعت به چالش بکشد. اتاق بزرگ، مصرف نسبتا بالای سوخت، استهلاک نسبتا پایین در کنار صندوق بار حجیم، اتاق بسیار راحت و ظاهر مجلل از جمله ویژگی‌های ماکسیما هستند. ضمنا به واسطه تولید این خودرو در یک دوره زمانی گسترده در کشور، قطعات ماکسیما به وفور یافت شده و شبکه خدمات پس از فروش پارس خودرو نیز این محصول را به خوبی حمایت می‌کنند که به همین دلیل خریدارانش را با دردسر کمتری مواجه می‌کند که این مورد یک مزیت واقعی است.

تویوتا کمری SE 2007

  • نمره کیفی از۵: ۴.۷۵
    میزان کارکرد : ۱۴۰هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : حدود ۹میلیون تومان
    قیمت : ۱۴۵ میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : یک محصول واقعا شگفت‌انگیز که در نمونه اس‌ای هیچوقت زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. کیفیت مثال‌زدنی تویوتا باعث شده با گذشت ۱۰ سال از آغاز به کار این خودرو، بدنه کمری همچنان مستحکم و کابین به شدت زیبا به نظر برسد. کمری اس‌ای۲۰۰۷ با داشت مانیتور و سیستم پخش مدرن، سانروف، کروز کنترل، صندلی‌های تمام چرم، فرمان و صندلی و آینه برقی، موتور ۶سیلندر ۵/۳لیتری اسبی به همراه جعبه دنده اتوماتیک خودرویی است که یک سروگردن از نمونه‌های چینی برتر و بالاتر بوده علاوه بر اینکه سواری بسیار باکیفیتی داشته، اتاق آرامی دارد و هندلینگش در مقایسه با رقبا مثال زدنی است.

نیسان تیانا

  • نمره کیفی از ۵: ۴.۵
    میزان کارکرد : ۱۰۵هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان
    قیمت : ۱۷۵ میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : این سدان فول‌سایز ژاپنی ممکن است در نمونه‌های سالم به سختی قابل پیدا کردن باشد چرا که معمولا کسی که محصولات ساخت نیسان را خریداری می‌کند آنها را برای یک بازه زمانی بلندمدت در نظر گرفته و کمتر هوس تغییر آن را دارد. تیانا که محصولی به شدت آپشنال و باکیفیت است که یک سروگردن از باقی رقبایش در بخش قدرت، راحتی و عملکرد بالاتر بوده و به لطف استفاده از سیستم‌هایی مثل گرم کن و سرد کن صندلی ها، کروز کنترل، کلید اکونومی و اسپرت رانندگی، سانروف، سنسور نور و باران و مانیتور لمسی تقریبا هیچ کم و کسری نسبت به یک اتومبیل مدرن ۲۰۱۸ ندارد.

هوندا آکورد ۲۰۱۳

  • نمره کیفی از۵: ۴.۹
    میزان کارکرد : ۱۱۵هزار کیلومتر
    هزینه نگهداری سالانه : ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان
    قیمت : ۲۰۰میلیون تومان

۶ پیشنهاد خرید به جای لیفان ۸۲۰ که انقدر گران شده

ارزش خرید : می‌رسیم به آقای گروه! هوندا آکورد هیچ جایی برای یحث ندارد و اگر بتوانید یک نمونه کارکرده‌اش را که سالم و سرحال است پیدا کنید، برای یک دوره ۵ساله از شر خرید خودرو خلاص می‌شوید. با داشتن بالاترین سطح کیفیت و رضایتمندی مشتریان از سوی چندین و چند موسسه معتبر مثل جی دی پاور و آمار فروش بسیار بالا، این یکی از بهترین خودروهای ساخت دست بشر برای خانواده‌های بزرگ، استفاده‌های مدیریتی و خاص مردان محافظه‌کار است. به غیر از ظاهر نسبتا شرقی خنثی، لیست کامل امکانات، سطح سواری و کیفیت ساختش هیچ ایرادی نداشته و مثل یک اتومبیل روز قابل استفاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیفان ۸۲۰شده ۱۶۰ ههههههه

    • بدون نام

      تمام این خودروها چه ژاپنی و چه چینی قیمت واقعی شون زیر 50 میلیون باید باشه با این قیمتهای مزخرف همون بهتر که با اتوبوس تردد کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج