۷۳۹۷۸۹
۱۱۱ نظر
۵۳۰۲
۱۱۱ نظر
۵۳۰۲
پ

مردها آرزوی چه همسری را دارند؟

آرزوهایمان آنقدر با مشغله‌های جورواجور پُر شده که عجیب نیست مایل نباشیم به لیست کارهایمان، چیز‌هایی اضافه کنیم، مخصوصا اگر مربوط به خوشنود کردن همسرمان و رسیدگی به نیاز‌های او باشد! ممکن است بپرسید، مگر او همه‌ی نیاز‌های من را برآورده می‌کند؟ هرچند باید به نیاز‌ها و خواسته‌های خودمان اهمیت بدهیم، اما توجه به زندگی مشترک و نیاز‌های همسر نیز همان اندازه مهم است.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: آرزوهایمان آنقدر با مشغله‌های جورواجور پُر شده که عجیب نیست مایل نباشیم به لیست کارهایمان، چیزهایی اضافه کنیم، مخصوصا اگر مربوط به خوشنود کردن همسرمان و رسیدگی به نیازهای او باشد! ممکن است بپرسید، مگر او همه‌ی نیازهای من را برآورده می‌کند؟ هرچند باید به نیازها و خواسته‌های خودمان اهمیت بدهیم، اما توجه به زندگی مشترک و نیازهای همسر نیز همان اندازه مهم است.

مردها آرزوی چه همسری را دارند؟

نمی‌خواهیم نصیحت‌تان کنیم که چطور همسرتان را راضی نگه دارید، بلکه می‌خواهیم توصیه کنیم که چگونه در نوع خودتان بهترین باشید و در عین حال به نیازهای همسرتان هم توجه کنید..

منتظر نمانید تا همسرتان تغییر را شروع کند، شما نفر اولی باشید که جرقه‌ی تغییر را می‌زند. حالا در این مسیر چیزهایی وجود دارد که همسرتان آرزو می‌کند بیشتر انجامشان دهید.

سخت نگیرید و کمی خوش بگذرانید

در دنیای امروز زندگی گاهی چنان پر ازشتاب و جنجال می‌شود که ممکن است چیزهای مهم و با ارزش را به راحتی فراموش کنیم. ما اغلب مجبوریم همزمان چندین کار انجام دهیم تا از قافله عقب نمانیم و اصرار داریم طبق روتین و برنامه‌ی همیشگی‌مان پیش برویم اما واقعا چه اشکالی دارد بعضی وقتها هم بدون ترس و نگرانی، برنامه‌ای را کنسل کنیم و کمی هم خوش بگذرانیم یا کاری عجیب و غریب انجام دهیم؟!

اگر کمی هم سخت گیری را کنار بگذارید و برای یک تغییر هر چند کوچک، انعطاف نشان دهید شوهرتان حتما مشتاقانه آن را دوست خواهد داشت. شاید اولش سخت باشد که بخواهید در برابر عادتهای‌تان مقاومت کنید اما نهایتا با احساس شادابی و رضایتی که هر دو به آن خواهید رسید، خوشنودتر خواهید بود.

خودتان باشید

وقتی پای ظاهر به میان می‌آید باید همان کاری را انجام دهید که راحتید و شادتان می‌کند. اگر دوست دارید هر روز صبح آرایش کنید چون حس خوبی به شما می‌دهد، خب این کار را بکنید؛ همه‌ی ما باید نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشیم. اما موضوع اینجاست که علی رغم چیزی که امروزه هجوم تبلیغاتها و بزرگنمایی‌هایی شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، مردها واقعا ترجیح می‌دهند زنها آرایش کمتری داشته باشند و ظاهر حقیقی خود را پشت لایه‌های مصنوعی آرایش پنهان نکنند.

خونسرد باشید و آرام

اگر همسرتان دچار اشتباهی شود یا لازم باشد نکته‌ای را به او یادآوری کنید، خیلی وسوسه انگیز است که مدام این کار را تکرار کنید و نسبت به اشتباه او سخت گیری کنید. یا ممکن است همکار، دوست و یا همسایه‌ی شما خطایی کرده باشد که بخواهید مدام و پشت سر هم شکایت‌تان را بروز دهید و درموردش پیش همسرتان حرف بزنید. البته بدون تردید باید با همسرتان گفتگو کنید و راه ارتباط را همیشه باز نگه دارید، این حق شماست که بخواهید عیب او برطرف شود تا او را همچنان مقتدر ببینید اما باور کنید بعد از یک بار گوشزد کردن، دیگر نیازی نیست بارها تکرارش کنید و خون‌تان همچنان بجوشد! به همسرتان زمان بدهید، بله این بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. این بار اگر خودتان را در حال عصبانیت و تکرار دیدید، یک لحظه مکث کنید و نفس عمیق بکشید و حتما به خودتان یادآوری کنید که دیگر کافیست.

گاهی هم شما پیشقدم شوید

همه‌ی ما زنها طبیعتا دوست داریم طرف مقابلمان پیش قدم شود، یعنی در جایگاه ناز باشیم و او در جایگاه نیاز! مردها هم ذاتا ترجیح می‌دهند قدم اول را بردارند، اما در اعماق وجودشان میلی وجود دارد که دوست دارند گاهی هم شما پیشقدم شوید، در رابطه‌ی جنسی، در هدیه دادن، در ابراز عشق، در غافلگیر کردن و ... . اگر تا به حال این کار را نکرده‌اید دست به کار شوید، این یک سورپرایز بزرگ برای همسرتان خواهد بود!

در روابط جنسی کمی بی‌پرواتر باشید

خیلی از زنها نسبت به بدن و احساسات درونی‌شان، راحت نیستند یا خجالت می‌کشند که می‌تواند تاثیر منفی بر روابط زناشویی بگذارد. تحقیقات نشان می‌دهد زنان در رابطه‌ی جنسی، نسبت به مردان خیلی کمتر به ارگاسم می‌رسند که کاملا غیرمنصفانه است. شوهر شما حتما دوست دارد شما هم به اندازه‌ی او از رابطه‌تان لذت ببرید و این توانایی را دارد که لذتهای زیادی را به شما بچشاند، فقط نیاز دارد خجالت را کنار بگذارید و کمی راهنمایی‌اش کنید!
گوشی همراهتان را کنار بگذارید

صحبت با کسی که مدام سرش را در گوشی‌اش فرو می‌‌برد واقعا فرسوده کننده است. همه‌ی ما تجربه‌ای اینچنینی داریم و آزرده شده‌ایم اما ممکن است خودمان در مقابل دیگران این کار را بارها تکرار کنیم! شوهر شما دوست دارد وقتی پیش هم هستید، توجه‌تان به او باشد، اصلا شاید دوست دارد فقط او را تماشا کنید!

مردها آرزوی چه همسری را دارند؟

به زبان بیاورید که دوستش دارید و محبوب شماست

گاهی ممکن است یک جروبحث، یک اختلاف و یا یادآوری شدن خاطره‌ای از عشق قبلی باعث شود حس ناامنی بوجود بیاید. در چنین مواقعی کمی اطمینان خاطر دادن و به زبان آوردن چند کلمه‌ی محبت آمیز می‌تواند اعتماد و امنیت خدشه دار شده را ترمیم کند، به همین سادگی! بگذارید همسرتان بداند که جایگاهش در قلب شما محفوظ است.

اجازه دهید بیشتر کمک‌تان کند

همه‌ی ما دوست داریم کارهایی را به شیوه‌ی خاص خودمان انجام دهیم. ممکن است کاری را به همسرتان واگذار کرده باشید و او نتوانسته باشد مانند شما کاملش کند. واقعیت این است که بعضی از کارها آنقدر بزرگ و مهم نیستند که اگر کامل یا طبق سلیقه‌ی ما انجام نشدند، مشکلی ایجاد کنند. چه ایرادی دارد اگر همسرتان میز شام را به سرویس قرمز چیده است نه سرویس سفید؟! قبل از اینکه از کارش ایراد بگیرید از خودتان بپرسید واقعا ارزشش را دارد؟ مطمئن باشید مشابه این شرایط زیاد برای‌تان پیش می‌آید، فقط کمی مکث کنید و ارزیابی کنید.

ماجراجویی‌تان را بیشتر کنید

برایتان سخت است از منطقه‌ی امن‌تان فراتر بروید؟ اگر اینطور است بدانید که تنها نیستید. پایبند ماندن به عادتها و انجام کارهای تکراری بسیار ساده‌تر از درگیر شدن با تجربیات جدید و ماجراجویی است. اما شوهر شما دوست دارد گاهی هم ماجراجویی کنید و وارد حوزه‌های مورد علاقه‌ی او شوید. اگر یک آخر هفته، همسرتان پیشنهاد یک تفریح جدید را مطرح کرد، بهانه نیاورید و همراهی‌اش کنید، هم او عاشق این کارتان است و هم شما با تجربه‌ای جدید، قوی‌تر خواهید شد.

تلاش‌هایش را ببینید

همه‌ی ما دوست داریم وقتی تلاشی می‌کنیم دیگران ببینند. علاوه بر این، تشویق و قدردانی کردن، بهترین انگیزه برای ادامه‌ی تلاش است. بیشتر اوقات در زندگی مشترک، کارهای همدیگر را نادیده می‌گیریم. به تلاش‌هایی که همسرتان برای خوشحالی شما انجام می‌دهد توجه کنید و بگذارید بداند چقدر تحسینش می‌کنید و قدردانش هستید. می‌توانید یادداشت‌های کوچکی در جاهایی از خانه بگذارید و همسرتان را غافلگیر کنید. هر دوی شما از انرژی مثبت این کار بهره مند خواهید شد.

توقعات غیر واقعی نداشته باشید

جامعه باورهای اشتباه زیادی در مورد ویژگیهای یک رابطه‌ی زناشویی خوب به ما القا می‌کند. حتی فیلمهایی که برای کودکان ساخته می‌شود، شخصیت مرد را جوری جلوه می‌دهد که انگار کامل است، هیجانات ایده‌آلی دارد و بااراده و محکم است. اگر همسرتان برایتان گل نمی‌آورد اما در عوض همیشه باک اتومبیل‌تان را برای‌تان پُر نگه می‌دارد، دستمال توالت را عوض می‌کند و تعویض لامپ‌ها همیشه به عهده‌ی اوست چه ایرادی دارد؟ همسر شما، شیوه‌ی خودش را برای ابراز علاقه به شما دارد و نباید حتما رمانتیک و با توانمندیهای خارق العاده باشد تا مطمئن شوید عاشق شماست. موقعیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که همسرتان شما را به خودش ترجیح می‌دهد، فقط کافیست دقیق‌تر نگاه کنید و ژست‌ها و رفتارهای هرچند کوچکش را درک کنید.

تلاش و توجه واگیر دارد

اگر تمام تلاش خود را می‌کنید تا به خواسته‌های همسرتان توجه کنید اما او قدمی برنمی‌دارد و این شما را خسته و ناامید کرده است، خوب است به خاطر داشته باشید که با الویت دادن به او و رسیدگی به نیازهایش، احتمال اینکه او هم تغییراتی در رفتارش ایجاد کند را بیشتر می‌کند و تشویق می‌شود برای جبران تلاش‌ها و توجهات شما بیکار ننشیند، ضمنا شما هم در نوع خودتان همسری عالی خواهید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      كو شوهر؟:))))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز یه پسر اومد از سر خود شیفتگی همچین کامنت گذاشت آره شوهر نیست آخه پسرها هم از سر بی عرضه گی دارن دنبال شوهر میگردد که رندگیشون بچرخونه وگرنه نر که زیاد ریخته

      • بدون نام

        لایک داری خوب جوابشو دادی

      • بدون نام

        کاربر ۱۱:۰۹ بی عرضه خودتی حرف دهنتو بفهم

      • بدون نام

        شوهر کجا بود خاک ب سر

      • بدون نام

        شما از شرایط شوهر بودن چیزیشو داری و زن نگرفتی؟!صددرصد نه شارژ گوشیتم بابات میده چهل سالتم هست سربار خانوادتم هستی حالا تو مجازی خوشمزگی میکنی بگی شماها دوست نداشتین لابد ازدواج کنین!

      • بدون نام

        بگو کو مرد
        مذکر که ریخته
        مگه دخترا مغز خر خوردن زن هر الدنگی بشن

      • بدون نام

        بی عرضه اکثر پسر های امروزی هستن که دست شون تو جیب باباست و دنبال یک زن سن بالا میگردن تا هم سرویس بگیرن و جیب خرج

      • بدون نام

        علتش دختراي زياده خواه هستند

      • حسن66

        متاسفانه بنیان خانواده در ایران در سالهای اخیر دچار تهدید شده است آمار طلاق بالا رفته است آمار خیانت های زوجین بالا رفته آمار ازدواج سفید بالا رفته آمار جشن طلاق زیاد شده (اسلام این حلال را جزء مکروه ترین ها شمرده است) اونوقت

        عد ه ای برای دهن کجی جشن طلاق می گیرند

        همه مصلحان اجتماعی تمام تلاششان را برای
        حفظ خانواده به کار گیرند جامعه ای که در آن خانواده سقوط کند آن جامعه نابود شده است

    • بدون نام

      نگرديد همچين زني پيدا نميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دقیقا نمونه یک همچین زنی هستم.تو گشتی و پیدا نشده؟والا

      • بدون نام

        کاربر ۱۳:۳۳ خالی نبند

      • بدون نام

        آقای 1011 میشه رو کنید و از خودتون بگید که چه لعبتی هستید که همچین زنی هم میخواید؟

      • بدون نام

        کاربر ۱۴:۴۶ تو منفی باف و بدبین نباش و باور کن همچین زنهایی هستن شاید تو ندیدی بخاطر همین ذهنیت منفیت

      • بدون نام

        بنده يك جوان خوشتيپ تكنسين با حقوق و مزاي و يك خانه معمولي و يك خودروي 60 مليوني والا سراغ هر كي رفتيم ميگه خونت بايد بقل خونه مامانم باشه فلان خيابون

      • بدون نام

        مردها دنبال زني هستند كه نجيب و پاك دامن و با حيل باشه و با نا محرم بگو بخند و خوش و بش نكنه حتي بي دين ها هم آخوششن نمياد زنشون سبك و جلف باشه...ببخشيدا حتي حيوانات راضي نميشن جفتشون با نر هاي ديگه بپرن

      • بدون نام

        شاید شما مردی نبودی که لایق همچین زنی باشی شبیه شبیهشو جذب میکنه

    • V

      چرا پيدا ميشه:))))

    • بدون نام

      زن بدون ايراد وجود خارجي ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد مرد بدون ایراد وجود خارجی داره؟!هیچ انسان کاملی وجود نداره

      • بدون نام

        فعلا مرد با ایراد و بی ایراد کلا وجود خارجی نداره
        نسلش منقرض شده

      • بدون نام

        لابد شما بی ایرادی؟از همین جملت هزار تا ایرادت ریخت بیرون که؟

    • بدون نام

      پسرها الان خودشون دنبال شوهر کردن هستند که یکی پیدا بشه دختر پولدار که به اینا خونه زندگی بده یه بی عرضه که بیست و هفت هشت سالشه هیچ پ..ی نشده نه خونهای نه شغلی نه درآمد درستی همون اول هم چشمش تو حقوق درآمد طرف مقابل هستش آره خوب الدنگ زیاده چیزی که ازش شوهر در بیاد کمه
      برا اون پسر کامنت اول ۱۰:۰۰ نوشتم خودشیفته ای یا زخم خورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا چیو میخای ثابت کنی. اره. ما بدبختیم. بی عرضه ایم. هیچی نداریم. خیالت راحت شد. طرف یه دو کلمه نوشته کو شوهر و شما سه تا نظر و شیش تا پاراگراف نوشتی عقده گشایی کنی اینجا. اگه مشکلاتتون با این حرفا حل میشه ادامه بدین ببینین به کجا میرسین

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        خیلی از دختراهم منتظر یه پسر پولدار هستن که عقده هایی که تو خونه باباشون داشتنو خالی کنن

      • Ali

        بخوره تو سرتون اون پول و درآمدتون. پول زن در خانواده جز منت و هزار و یک سرزنش عایدی نداره واسه کسی

      • بدون نام

        قرار نیست چیزی رو ثابت کنیم داریم زندگی مونو می کنیم درس تحصیل کار و درآمد و زندگی مستقل
        حالا شما ها بشینید در حسرت زن گرفتن و برای خوشمزگی بگید شوهر پیدا نمیشه
        واقعاً خودتون خسته نشدین از این حرفهای مضحک و خنده دار

      • درخت بی برگ

        کابر ۱۱:۱۶
        برو ببین چن تا تحصیل کرده ی بیکار داریم
        ببین اصلا چقدر شاغل هست که حقوقشون کفاف خرجیشونم نمیده
        ببین چن تا کارگر زحمت کش آرزو به دلشون هس یه مسافرت ساده با خونوادشون برن
        شاید به قول شما یه عده تنبل باشن اما همه اینجور نیستن

      • بدون نام

        دوست عزيز شما به دختر و پسرهاي خارج از ايران نگاه كن ببين هر دوشون هيچي ندارند ولي پا به پاي هم كار ميكنند و يك زندگي رو تشكيل و اداره ميكنند ديگه زمان صد اسلام نيست كه وظيفه مرد باشه خرجي بده تا وقتي اين توهمات و تو مغز شما كردن اوضات همينه

      • بدون نام

        ۲۳:۲۶
        اگر از زندگیت راضی بودی هیچ وقت این طور با عقده و نفرت نظر نمی دادی عزیز من. شما با این افکارت همون ازدواج نکنی و درستو ادامه بدی و مستقل باشی بهتره. یکی دیگه رو بدبخت نکن روانه زندان و مهریه بشه آمار طلاقو میبری بالا.با شماها تصور یک ثانیه زندگی زیر یک سقف غیر ممکن هست

    • بدون نام

      مردای ایرانی دنبال پلنگن اکثرا کجا میگن آرایش نکن

    • بدون نام

      من همه این کارو را خواهم کرد ولی کو شوهر با مرام و با معرفت پیدا کردید سلام مرا هم بهش برسونید

      پاسخ ها

      • س،ف

        هستن زیاد هم هستن که واقعا به معنای درست کلمه مرد هستن شما ندیدین

      • بدون نام

        خدا بیامرزه مرام و معرفت مرد

      • بدون نام

        افرين فقط نميدونم چطوري پيدات كنم

      • بدون نام

        تا زمانی که هر دو جنس اینقدر نگاه کینه توزانه و جنسیتی به هم دارن نه شوهر خوب پیدا میشه نه زن خوب چون هر دو دنبال اثبات برتری خودشونن و این اصلا تو زندگی مشترک معنا نمیده هر وقت یاد گرفتیم همه به هم احترام بذاریم و پذیرفتیم که هر کدوممون فارغ از جنسیت و به عنوان یک انسان ویژگی هایی داریم که بعضیاش مثبت و بعضیاش منفی هستن و همه رو خودمون متمرکز شدیم برای بهتر بودن اونموقع میبینیم که هم زن خوب پیدا میشه هم شوهر خوب

    • نوکر ولایت

      این چه عکس هاییست که می گذارید !
      کمی رعایت شعونات را کنید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شئونات متظورته؟ واقعا كه سوادت در حد يه نوكرم نيست

      • pari

        شما هر چه سریع تر خودتو به روانشناس نشون بده....ادمی که با این عکسا مشکل داشته باشه و با دیدنشون افکار پلید بیاد تو ذهنش قطعا مریضه...

      • بدون نام

        نوکر ولایت سرتو بنداز پایین برو سمت ولایتتون


        واقعا خدایی فازت چیه نکنه با ماشین زمان از سال ۹۰۰ اومدی

        عجب پدیده ای شگفت انگیزی هستی. حتماً باید به موزه ولایتتون هدایت بشی......

      • بدون نام

        نوکررررررررررر این قضولیا به شما نیومده

    • بدون نام

      قشنگ بود ، اگه همچین کسی رو دیدید سلام مارو هم بهش برسونید...

    • بدون نام

      مطلبتان خوب و کاربردی و عالی بود..سپاس

    • ..

      همه شون برن بمیرن مردای بی خاصیت

      پاسخ ها

      • امین

        حالا نه این که شما خیلی خاصیت دارین.مثل طبل توخالی هستین همتون.

      • بدون نام

        زن هم زن های قدیم زن های امروزی همشون دنبال خوش گذرونی و تفریح هستن و به همسراشون ذره ای توجه ندارن. مرد صبح تا شپ سگ دو میزنه برای یه لقمه نون حلال زن چیکار می کنه اونوقت ؟

      • بدون نام

        مرد هم مردای قدیم شما ها چیتون شبیه قدیمی هاست؟

      • بدون نام

        برو بابا ترشیده..بیچاره شوهرت

    • Hunter

      پاسخ به کاربر 11:16
      خانم محترم سلام. شما لطفا بگو خودت چه هنر و مهارتی دارید که از شوهرتان انتظار مسکن (احتمال زیاد در بهترین نقطه)، شغل (با درآمد عالی)، اتوموبیل (احتمال زیاد شاسی بلند) و سایر اماکنات را دارید؟ سه نمونه از فعالیت های منحصر به فردی که سرکارعالی در زمینه وظایف خودتان در ازدواج دارید را لیست کن ببینیم. یا فقط غر زدن و انتظار داشتن کار شماست. ضمنا مشکلات اقتصادی و نداشتن شغل، بلایی است که مسوولان بی لیاقت کشور بر سر جوانان آورده اند و صرفا بی عرضگی پسران جامعه ات نیست. کاری به غیر از دزدی و غارت اموال مردم و دلالی سراغ داری که با درآمد آن بتوان چرخه زندگی را چرخاند به ما معرفی کن تا برویم. می توانی خانه ای 50 متری اجاره کنی؟ یه سر به مشاور املاک سر کوچتون بزن ببین خونه متری چند شده. رهن چقدر شده. اونوقت نمیشینی زیر کولر، آب پرتغالتو بخوری و نظریه بدی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب هانتر اگر مرد کار وجود داشته باشه کار هست
        این اوضاع برای خیلی ها بهانه ای شده برای غر زدن و طلبکار بودن

      • علی

        اقا ممنون از جوابت. بعضی خانم ها یه طوری میگن پسرها بی عرضه هستند انگار که ما داریم تو انگلستان یا نروژ زندگی می کنیم و هزار تا فرصت شغلی برامون فراهم شده. انگاری از وضع اقتصادی و تورم و تحریم و هزار تا مشکل دیگه خبر ندارند.

      • علی

        درود بر شما واقعا گل گفتی

      • Hunter

        پاسخ به 23:32
        سلام. من هنوز منتظر شنیدن مهارت ها و هنرهای شما در مورد زندگی زناشویی و ازدواج هستم.. لطفا لیست کن . طوری هم لیست کن که با نظرات خودتان هم همخوانی داشته باشد. متشکرم.

      • حمید

        سرکار خانم که می فرمایید اگر مرد عرضه داشته باشه کار هست خدمت شما عرض می کنم که بله کار هست هم برای ادم با عرضه هم برای بی عرضه حتما کار هست اما درامد این کار اون قدر نیست که بشه با اون خانه و ماشین آن چنانی و لباس و طلای گران قیمت و زندگی لوکس فراهم کرد.

      • بدون نام

        میخوام چند نمونه از مهارتهامو بگم محض اطلاع بنده ارشد معماری دارم و کارم طراح دکوراسیونم و خداروشکر هم درآمد خوب دارم و هم خانواده خوب و نوازنده تار هستم و نقاشی و موسیقی هم تدریس میکنم و مسلط به زبان انگلیسی هستم و چندین ساله ایروبیک کارم و ظاهر خیلی خوبیم دارم البته بدون عمل زیبایی و میتونم برات هزار نمونه از دخترای دیگرو هم بگم که این مشخصاتو دارن کشور ما پر ازین دخترهاست امثال تو با بغض و کینه و فکرایی ازین دست علیه دختران بزرگ شدین و همرو بی هنر میدونید خب حالا ارزش همجین دخترایی تو و امثال تو و شرایط آبکیتونه؟خب شما که شرایط خاصی نداری لااقل روی اخلاق و ادبت کار کن شاید کسی جذبت بشه

    • بدون نام

      کاربر ۱۴:۴۹همه دخترا مث هم نیستن یا زنا پنج انگشت که مث هم نیستن باهم فرق دارن الکی هم نیا نظر بده چیش

    • soheyla

      به نظر من در زندگی مشترک با از خود گذشتگی ، ایثار و فداکاری و البته تلاش و کوشش فراوان و موثر و صرفه جویی و پرهیز از تجمل گرایی و مقایسه خود با دیگران ،می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد و صفا و صمیمیت و دوستی را برای خود و اطرافیانمان هدیه دهیم،
      من اگر روزی قرار به ازدواج خواهم داشت معیار اولم داشتن حجب و حیا و چشم و دل پاکی طرف مقابل و داشتن روحیه همکاری و همدلی و همراهی و همیاری است،،نه صرف اینکه ایشان از همان ابتدا همه چیز از جمله خانه ماشین کار پر درآمد داشته باشد چرا که معتقدم اگر ایشان با اخلاق باشند ، با تلاش و کوشش و همفکری و صبر به هر آنچه که از مال دنیا میخواهیم(البته به صورت پاک و مشروع) خواهیم رسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مثل شما فكر نميكنند الان بيشتر دخترا دنباله زندگي اماده خونه عالي ماشين عالي هستند

    • س.ف

      مردها اگر از زنشون رابطه گرم ببینن هر دقیقه غرولند و جنگ اعصاب سر چیزای پوچ نداشته باشن زنشون همه دار و ندارشون میشه براش میجنگن کار و تلاش میکنن زندگیشون میسازن ولی الان دوره برعکسه زن با همه بگو و بخند داره الا شوهر خودش تمام اخم و پق کردنش برای مرد بیچارست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره دقیقنم از همون بار اول که یه دخترو میبینن میخوان گرم بودنو رابطه جنسیشونو ببینن دیگه به ازدواج نمیرسن که بخوان براش جون بدن همشون هولن میرن خواستگاریم میخوان طرفو لخت کنن ببینن تا وقتی رفتارتون اینه دخترا حق دارن بد باهاتون رفتار کنن حالم ازین اصطلاح گرم بودنتون به هم میخکره همتونم ادعا دارین

    • م

      مرد هم مردهاي قديم . مرد خوب پيدا نميشه .پسراي امروزي دنبال شوهر كردن هستن . دنبال كسي ميگردن كه زير سايه اش باشن .از زنها رفتارشون زنونه تره .
      حالم از اينطور آدما بهم ميخوره

    • بدون نام

      پسرا گناه دارن !!!

      من از وقتی مادر شدم اینو می فهمم ،واقعا وقتی تو کشوری کار نیست چه میشه کرد ،نمی شه راحت به پسرا گفت بی عرضه ،هر چند بی عرضگی پسرا به تربیت خانوادگی هم بستگی داره ،اما فعلا که با عرضه هاش هم فکر نکنم جز با پارتی کار پیدا کنن .

      نوه ی عمو ام پسر با حیا و متدین و زحمت کش ،به زور براش یه کار پیدا شد ،خیلی هم مسؤولیت پذیره ولی دختری که براش گرفتن توقع اش از حقوق شوهرش بیشتره پدر طفلی رو درآورده ،جلو همه جوابشو میده ،خیط اش می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما مادر بزرگوار كه واقع بيني من خودم پسرم تحصيل كرده و شاغل ولي هر چي پول جمع ميكنم با توجه به اين اين كشور اخر سال ارزشش نصف ميشه پس اندازم فقط كفاف اجاره خونه رو ميده خوب يه ماشين هم دارم ولي همين چند روز پيش با دختر خانم مهندس جهت ازدواج صحبت كردم شرطش داشتن خونه نزديك خونه مادرش بود اخه ما پسرا چيكار كنيم از همه طرف داريم ضربه ميخوريم از دولت بخاطر تورم از توقعات دخترا تازه من خوبش هستم هم كار دارم هم تحصيلات هم سالمم والا چيكار كنيم بخدا خوب شما دخترا هم يكم جربزه داشته بايد دنباله يه زندگي حاظر و اماده نباشيد كمك كنيد تا همسرتون بسازيدش

      • بدون نام

        شماها هم که فقط بلدین برای پسراتون مادری کنید

    • بدون نام

      بچه ها دعوا نكنين من خودم دخترم:)))(هموني كه گفت كو شوهر؟) مخض آزار برترين ها با اين مقالات آبكي ش اون حرفو زدم شماها حرص نخورين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ها ها ايول

    • بدون نام

      ای بابا نوکر ولایت راست میگه چرا همچین عکسایی گذاشتین نمیگین ممکن ایشون به گناه کشیده بشه با دو تا عکس

    • بی تفاوت

      یجوری میگین پسرا بی عرضه هستن انگار دخترا از وقتی متولد میشن تخم طلا میذارن خرجشونو درمیارن خرج شمارم پدرتون که یه مرده میده میفهمی که مرد همون پسره که زن گرفته پس بی عرضه نیست . خدا لعنت کنه مسوولا رو بی کاری اگه نبود همیچین عجوزه هایی نمیومدن پدر و بردار هاشونو زخم زبون بزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرين عين واقعيت و گفتي متاسفانه دختراي ايران همه چيز و حاظر و اماده ميخوان و هنوز مثل دخترهاي اروپايي ياد نگرفتند كه روي پاي خودشون باشن

      • hassan66

        دخترهای اروپائی؟!؟
        اینجا ایرانه دادش
        قرار نیست دختراش مثل دخترای اروپا باشن بله تامین معیشت وظیفه مرد هست
        در خصوص اشتغال هم دوستان درسته بیکاری هست
        ولی فرهنگ اشتغال در ایران ایراد مهمی دارد
        همه فارغ التحصیلان انتظار دارن بعد از فراغت از تحصیل پشت میز بشینن
        چنین امکانی فراهم نیست اکراه از پوشیدن لباس کار (هر نوع کاری) یک عیب فوق العاده بزرگ و یک مانع جدی در پیشرفت مثبت جامعه است

      • بدون نام

        ببند بابا الان شما پسرا هم آویزون پدرتونین پکل کرایه و توجیبی و بنزینو نونتونم بابا میده زنم بگیرید بابا باید جمعتون کنه قیف نیا

    • بدون نام

      بیخود گول این حرفارو نخورید دوستان. تمام این آرزوها سراب هست. گاهی در خواب شاید دید.

    • بدون نام

      ﻭاﻗﻌﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﻳﻪ ﺳﺮﻱ اﺯ ﺟﻤﻼﺗﻲ ﻛﻪ اﻧﻲ ﺑﻪﺯﺑﻮﻥ ﻃﺮﻑ ﻣﻴﺎﺩ و اﺑﺮاﺯﺵ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻣﺜﻞ ﻛﻮ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺪﻳﻤﻲ و ﻧﺦ ﻧﻤﺎ ﺷﺪﻩ و ﻧﺸﻮﻧﻪ ي ﻛﻢ ﻋﻤﻖ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩﺗﻪﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﺼﻒ اﻓﺮاﺩ ﺟﺎﻣﻌﺖ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﻣﻴﻜﻨﻲ

    • بدون نام

      اقا من پسرم تكنسين با حقوق و شغل سراغ هر دختري رفتم خونه بقل خونه مامانش ميخواد اونم نه اجاره ميگه ماله خودمون باشه ...!!!!
      خدايي دخترا يكم شعور داشته باشيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته؟من آرزومه ازدواج کردم برم یه جای دیگه دور از خانوادم زندگی کنم حتی شاید سال به سالم دیدنشون نرم هر شهر و استانی که آب و هواش بهتره و خلوت تره میرم

    • بدون نام

      تا موقعي كه خانواده ها اين طرز تفكر و كردن تو مخ دخترا اوضا همينه كه وظيفه مرده تمام مخارج و بده بابا زمانه عوض شده اين ماله زمان 100 ساله پيشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تربیت هر دو طرف کوتاهی میشه بله باید به دختر یاد داد که از نظر مالی وابسته نباشه اما آیا به پسرامونم کار خونه یاد میدیم شما چند تا خونواده رو میشناسی که دختر و پسر مجردشون با هم تو کارای خونه مشارکت میکنن چند بار دیدی بعد از مهمونی پسرشون بره ظرفا رو بشوره و دخترشون بشینه با مهمونا گپ بزنه باید آموزش داده بشه اما به هر دو طرف اگه خانمی تو مسائل مالی شریک میشه شوهرشم باید تو کارای خونه شریک باشه نه این که هر دو تا بیفته رو دوش خانم و اگه آقا یه کاری هم کرد وظیفه ندونه و فکر کنه که داره به عنوان یه لطف داره به خانمش کمک میکنه

      • بدون نام

        شماها خیال میکنید زن کارمند و پول درار خیلی خوبه و زندگیتون خیلی لاکچری میشه؟سخت در اشتباهید.زن کارمند بگیرید تا ببینید زنی که حقوق دارنواصلا شوهرشو آدم حساب نمیکنه انقدر تحقیرتون میکنه با یه قرون دوزارش که به طلاق میرسه زن کارمند و پول درار عین مردا میشه رفتارش شاید خودشم خبر نداشته باشه و اکثرا تو خونه هم خسته س و حوصله نداره.من تجربه داشتم و دور و اطرافمم خیلی دیدم.الانم که یاد گرفتن درآمد داشته باشن فکر نکن میان میریزن تو زندگی پولشونو نه ازین خبرا نیست فقط ادعا و توقعشون صدبرابر میشه تا حایی که بتونن هم بچه آوردن رو عقب میندازن و علاقه ای در واقع به تشکیل خانواده و همسر و بچه ندارن دیدم دارم میگم

    • بدون نام

      متاسفانه اين سيستم و دولت و اقتصاد پسرها را بي پول و ندار كرده حتي اونهاي هم كه شغل دارند از طرفي هم توقعات دخترا را بالا برده به نظر من مشكل نه دخترا هستند نه پسرا مشكل اصلي سيستم كشورمون هست ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسرای ما بی جنبه هستن اگه پول داشتنم اونموقع دیگه خدا رو بنده نبودن چه برسه برن مثل آدم ازدواج کنن

    • بدون نام

      من پسري كه 15 سال كار كردم هم تحصيلات داشتم هم شغل و پس انداز كردم كه خانه بخرم و ازدواج كنم ناگهاني يك شبه حاصل 15 سال تلاشم ارزشش نصف شد و الان پول وديه مسكنم نميشه چه خاكي تو سرم بريزم شما دختر خوب اگه جاي من بودي چيكار ميكردي ؟!!
      شما دخترا سر كار ميريد و تمام درامدتون و خرج مسافرت و پوست و زيباي و تفريحتون ميكنيد چرا بايد اينقدر توقع از يك پسر داشته باشيد مگه شما تو فضا زندگي ميكنيد چرا اين مسايل و درك نميكنيد
      من حتي 1 ريال هم خرج تفريحات خودم نكردم فقط و فقط جمع كردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندگی سخته داداش :( ماهم ژن خوب نبودیم کسی دلش واسمون غش و ضعف بره

      • بدون نام

        دقیقا منم پس از انداز چند ساله ام نصف شده. میخواستم ی کار دوم راه بندازم که با این شرایط واقعا به مشکل برخوردم. ازدواج کردن چیزی نیست که واسه یک پسر( حداقل خودمو میگم) یک آرزو باشه. تو زندگی هدف های مهمتری هست که
        آدم باید تلاش کنه به اونا برسه. متاسفانه بخاطر محدودیت های زیادی که داریم فک میکنیم همه ی زندگی به ازدواج ختم میشه

      • بدون نام

        آخی گناه داشتی

      • بدون نام

        عزیزم من بودم باهات ازدواج می کردم.چون راستش را گفتی

    • بدون نام

      تو اين مملكت چه خوشمون بياد چه خوشمون نياد دخترا بايد مجرد بمونن و پسرا هم بايد مجرد بمونند نهايت ميتونند بدون قيد و بند زندگي كنند كه اينم خلاف قوانين هست و مشكلات خودش و داره

    • بدون نام

      دخترا خونه پدرشون نشستن حقوقشون هم خرج پوست و مو جراحي پلاستيك و مسافرته خارجه ميكنند يعني ياد نگرفتيد كه استقلال اقتصادي داشته باشيد
      بعد دنباله يه مرد ميگردن كه بعد از خونه بابايي خرج و مخارج و امكانات و محيا كنه ؟!

      اين دوره گذشته
      الان دختر و پسر بايد مثل سگ كار كنند تا از پس مخارج زندگي بر بيان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا از غارت بیا بیرون یه نگاهی به اطرافت بنداز

    • بدون نام

      من ترجيح ميدم نر باشم و خوش بگذرونم تا اينكه بخام مرد باشم و با زن گرفتن دهنم سرويس بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غلط میکنی اینطور ترجیح میدی....

      • بدون نام

        دقیقا نرهای دیگه هم همین تصمیمو برای خواهر و مادر بقیه دارن خوش .گذرونی هه

    • بدون نام

      من قبول دارم بخاطر سيستم اقتصادي كشور پسران جوان ما حتي اونهاي كه هم تحصيل كرده اند و هم شاغل بسيار بي پول و بي چيز هستند و درامدشون كفاف زندگي خودشون هم نميدهد
      ولي دخترها هم با اين شرايط موجود نميسازند و خواسته هاي فرا تر از شرايط موجود و دارند خانه خوب ماشين خوب ...!!!!
      درصد كمي از پسرها داراي اين امكانات هستند به همين دليل اكثر دخترها و پسرها مجرد هستند
      مقصر اصلي هم سيستم اقتصادي و توزيع ثروت كشور است

    • جهاندوست

      خیانت به همسر فقط جسمی و جنسی نیست، بدگویی کردن از همسر به دیگران، پشت همسر را خالی کردن، روراست نبودن، صادق نبودن، مخفی کاری کردن، بدرفتاری کردن، اینها همه خیانت به همسر میباشد.

    • Happy

      دوستان عزیز لطفا کمی به روحیات خانم ها هم توجه کنید. نگید بیشوهری وجود داره. خب معلومه میخوره تو ذوقشون. بگین نر زیاده ولی ماده هامون خیلی خیلی نادر هستند و موافقت نمیکنن. یعنی ناز میکنن. بگید در ایران روزانه ۵۰۰ عدد نر پشت درب منزل یک ماده صف کشیده اند تا ایشان بنا به سلیقه بهترینتان را انتخاب کنند یا ممکن هست هیچکدام را اصلا انتخاب نکنن. در واقع یه جور حق انتخاب واسشون بزارین. اینطوری به نظرم قسمت عظیمی از مشکلات روحی روانیشان مرتفع میشه. ازدواج نمیکنی حداقل این نکته رو رعایت کن برادر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما حتی اگر ازدواج هم کنی مطمئنا در هفته اول کارت به جدایی میکشه هیچ زنی نمیتونه تحملت کنه ..میدونی چرا ؟ چون شدیدا عقده ای هست وبی ادب

      • Happy

        بد زدم تو هدف حرصت دراومد :))
        بی ادب و عقده ای خودتی. نر و ماده رو خودتون راه انداختین دیگه. ما که اول به شما میگفتیم خانم. ضمنا شما منو نمیشناسی بیخود راجع به زندگی من قضاوت نکن. .

    • دختر

      چرا زناي ايراني همشون انتظار دارن شوهرشون پول در بياره؟؟ چرا خودشون پا به پاي مردا سعي نميكنن كم هم باشه كار كنن پول در بيارن، من تمام دوستام بيكارن و دنبال شوهر پولدار، ماشالله همه هم انتظارات بالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا الان اگر یک دوری تو خانواده ها بزنی میبینی که زنان بار مالی خانواده را بیشتر بدوش میکشن تا مردها ...اقایون فقط هارت وپورشون زباده

    • مریم

      اون اقایونی که دستشون به دهنشون میرسه دنبال پلنگ هستن و هرکی میگه از ارایش زیاد و عمل های زیبایی خوشش نمیاد دروغه چون خیلی هم دنبال اینجور دختران
      اونایی که درامد ندارن دنبال یه دختر کارمند
      کسی دنبال این حرفا و اخلاقیات نیست و همش ادعاست
      نمونش داداش خودم که شرایط کامل ازدواج داره ولی فقط به خاطر قد و هیکل یا دماغ و چشم عیب میذاره رو دخترا وگرنه کلی دختر با کمالات براش پیدا کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

    • بدون نام

      خونه نزدیک خونه مادر دیگه چی بود !!!!!!!!!!!!

      وقتی نزدیک خونه مامانم باشم و شوهر بیکار چه فایده !!

      من سالهاست بسیار دور از خانواده زندگی می کنم ،در جنوب کشور ،علاوه بر دوری خانواده گرمای هوا هم آزار دهنده است ،اما خدا رو شکر نیازمند کسی نیستیم .

      این حتما شرط دخترای تهرانه !!!!!

    • من از خونمون

      اقایونی که میگن دخترا منتظرن یک خواستگار بیاد عقده های خونه باباشون رو اینجا خالی کنن اول از همه چیز دخترا تو خونه باباشون راحت میخرن میپوشن اصلا نباید بگن پول داریم نداریم مثل خونه شوهر .اگه منظورتون با شوهر این دخترنما های تو خیابونه که اینا شوهر نیستن کسی که با شلوار قد نود ابرو برداشته میاد بیرون مرد نیست مردنما هستن .من عقده ای نیستم چون هم پول دارم هم خونه هم کار چون پزشکم ولی اقا پسرا کار هست شما باید بگردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره فقط تو کشورهای عقب افتاده و جهان سوم از جمله ایران درامد شما پزشکای خرخون صدبرابر مهندسان باهوش (ریاضی فیزیکه) دوتا مساله ریاضی نمی تونید حل کنید با خرخونی و دانشگاه ازاد شدی پزشک عمومی از نابودی صنعت ایران ی شبه میلیاردر میشید بخواب بابا با اون پولت . اره صبح تا شب جون بکن واسه ماهی سه چهارتومن بعد امثال تو با زیرمیزی و قیمتهای دولا پهنا روزی 50 میلیون بزنی به جیب.

    • بدون نام

      ببخشیدلطفا ملایمت تر باهم حرف بزنید هم آقایون با عرضه هستند هم خانم ها

    • بدون نام

      همش تقصیر ترامپه خخخخ

    • لیلا مشهد

      دفتر امور ازدواج های خیالی باز کردین ،
      مرد خوب پیدا میشه و خانم خوب هم همچنین اما رابطه خوب وجود نداره !!

    • لیلا مشهد

      یکم فکر کنید چیزی که خیلی مهمه اول انتخاب درست دوم اعتماد سوم علاقه هست . من این روند و پیش گرفتم و خوشبخت شدم .

    • قزوینی

      سلام.متولد 53 ام امروزه همه پر توقعه شدن.من با همسرم در بهترین.وبدترین شرایط بودیم .به باریکی مو شدیم اما پاره نشدیم.
      از لحاظ اقتصادی.در ضمن یاد اور بشم که میگن اب میچرخه گودال
      رو پیدا میکنه.اقایون کسی رو انتخاب کنید .تا اخر یا علی بگید

      پاسخ ها

      • توکلی

        کاش ارام زنم بود. دیوانه وار دوسش داشتم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج