جاباما
۷۳۹۸۸۵
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت گوشت به ۵۱ هزار تومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش یک‌هزار تومانی نرخ گوشت ناشی از صادرات رسمی و غیر رسمی دام زنده از مرزهای کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوشت گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان به مغازه‌دار و ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی خروج غیرمجاز دام از مرزهای کشور را دلیل اصلی نوسان قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: دام زنده از مناطق غرب و جنوب به تعداد بالا در حال خروج از مرزهای کشور است که با توجه به نزدیکی عید قربان و نوسان نرخ ارز هشدارهای لازم به مسئولان وزارت جهاد و استانداری داده شده است.

ملکی با بیان اینکه دام زنده از استان کرمانشاه به طور کامل در حال خروج از مرزهای کشور است، گفت: هم اکنون دامی از این استان به تهران عرضه نمی‌شود به گونه ای که میادین با کمبود عرضه دام زنده روبه‌رو هستند و در صورت افزایش تقاضا، قیمت دام زنده و به تبع آن گوشت به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ هر کیلو دام زنده را ۲۱ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به آنکه در آستانه عید قربان قرار داریم، اگر تمهیدات جدی برای جلوگیری از صادرات دام اندیشیده نشود، مطمئنا قیمت دام در روزهای آتی دستخوش تغییر و تحولاتی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، صادرات رسمی دام و داشتن مجوز در دست برخی افراد در کنار پدیده قاچاق دام از مرزهای کشور عامل اصلی آشفتگی مجدد بازار گوشت گوسفندی به شمار می رود.

ملکی در پایان سخنان خود با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار حاکم است، تصریح کرد: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار، بازار گوشتگوسفندی همانند سایر صنوف در رکود به سر می‌برد که گرمای هوا و کاهش مصرف پروتئین در این فصل رکود این بازار را تشدید کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      به ابراهیم ادهم گفتند:
      گوشت گران است!
      گفت:تا ارزان کنیم.
      گفتند: چگونه؟
      گفت: نخریم و نخوریم!

    • بدون نام

      دیگه هیچ گرونی عجیب نیست
      به بدبختی عادت کردیم

    • بدون نام

      اعلا برکت الله خخخخخخخ

    • حمید وفا

      توطعه ی امریکا و اسراییله !!!!اصلا فکر نکنید به بی کفایتی و حماقت خارق العاده ی مسعولین ربط دارها نداره باور کنید !!!!

    • ع

      قربا ن انسانیت بنازم که همه چی رافراموش کردین اخه غیر مجازچیه دیگه اگه به ما باشه نباید بخریم اصلاباید روز قربانم هیچکی نگیره رحم به هیچ کی نمیکنن حالا قربان نه روز معمولی واقعا به کجا سیر میکنید

    • بدون نام

      گل و بلبله لامسسسسسسسسسسسسسسسب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هر کی میاد یه نرخی میده دگه خر تو خریه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • حسین

      بفرمایید چگونه مرزها کنترل می شود که دام زنده از مرزها قاچاق میشود از مرزها افغانی ها وارد میشوند وتا پایتخت می آیند کسی مانع نمی شود از مرزها دام به کشور های منطقه قاچاق می شود کسی مانع نمی شود بفر مابید مرزبانان چه می کنند اگر دشمن وارد شد چه خواهیم کرد یا این قاچاق ها سازمان یافته است

    • ناشناس

      الی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم اورجینالش علی برکت الله باشه

    • بدون نام

      کاشکی همه افزایش ها همینقد بود برید ببینید بقیه کالاها چی شده . پوششششششششک یه شبه 8 9 تومن اومد روش

    • بدون نام

      اگرراست میگی گه دروغه شایدسیرنزولی گرفته باشه خداکند

    • ابوالفضل

      خلاصه رسی
      دیم بجایی که نونم زورمون نمیرسه بخریم آقا یان دولت مرد خدا از تون نمیگذر

    • یاس

      اخه خدا الهی لعنتتون کنه یعنی یه ادم درست تواین مملکت نیست ؟هرچی نگاه میکنی یکی یه جا درحال ضربه زدنه قربونش برم دولتم که انگار نه انگار بازرسانمون که همشون رشوه بگیرن...

    • بدون نام

      شما اینقدر با این گرانی ها پدر ما رو در آوردین که برامون عادی شده....باید دست به دامان بزرگان بشیم و بگیم خدا وکیلی گوشت سگ و گربه رو حلال کنین تا تو این مملکت از گرسنگی نمردیم ....خجالت داره ...

    • بدون نام

      ااین است حقوق مردم همیشه درصحنه...واقعا خجالت اوره... لعنت برمتخلفین

    • بینام ایرانی

      کار آمریکا اسرائل انگلیس کل قاره آسیا اروپا آمریکا آفریقا و اقیانوسیه است کار موجودات فضایی است اثلا ربطی به مسئولین نداره همساایه ها یاری کنین مسئولین کشور داری کنن

    • بدون نام

      گوشت ميخريم کيلوي 75000
      اين گوشتي که ميگند 51000 حتما گوشت الاغ ياگوشت سگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج