۷۴۰۲۹۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

از خرمشهر غفلت کردیم، وگرنه باید سرآمد می‌شد

عباسعلی منصوری آرانی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر ما از روزي كه خرمشهر آزاد شد در ابعاد مختلف اين منطقه را بازسازي و روزآمد مي‌كرديم امروز خرمشهر با شهرهاي بزرگ دنيا برابري مي‌كرد.

عباسعلي منصوري آراني در روزنامه اعتماد نوشت: اگر ما از روزي كه خرمشهر آزاد شد در ابعاد مختلف اين منطقه را بازسازي و روزآمد مي‌كرديم امروز خرمشهر با شهرهاي بزرگ دنيا برابري مي‌كرد. اگر اين اتفاق رخ نداده ثمره غفلت همگان است كه امروز شاهد آثار اين غفلت هستيم.

همانطور كه دشمنان در بعد نظامي تلاش در تجاوز به خرمشهر داشتند، امروز آن دشمنان تلاش دارند نوارهاي استقامت را پاره كنند و وحدت ملي را نشانه گرفته‌اند. همه مسوولان و دست‌اندركاران حاكميت بايد به اين مهم توجه داشته و از تبديل شدن موضوعات كوچك به يك بحران توسط دشمنان اين مرز و بوم جلوگيري كنند.

رفاه نسبي حق تمام مردم از جمله ساكنين خرمشهر است اما در مقابل مردم نيز بايد توجه داشته باشند كه اينگونه اشكالات از مجراي قانوني بايد بيان شود. دولتمردان نيز بايد به خواسته‌هاي قانوني مردم بيشتر توجه كنند. آنچه در خرمشهر مي‌گذرد آميخته‌اي از حقوق مردم و توطئه‌هاي بين‌المللي است. تمييز دادن اين دو موضوع بسيار مهم است به نحوي كه مسوولان از حقوق حقه مردم پاسداري كنند و مردم نيز در برابر توطئه‌هاي از پيش طراحي شده دشمن مقاومت كنند تا روياي بدخواهان اين خاك تعبير نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      کجای ایران راغفلت نکردید بجز تهران تبزیز اصفهان مشهد بقیه ایران ...

    • محمد

      دیگه حالم از این جمله کلیشه ای " مشکلات و اعتراصات باید از مجرای قانونی حل بشه" بهم میخوره که همیشه بعد از تجمع و اعتراضات مردمی بدسیله مسئولین گفته میشه!
      از مجرای قانونی؟!!!!
      ...

    • بدون نام

      دورود برخرمشهر وخرمشهری ها

    • بدون نام

      از یک جا که غفلت نکردیم برای نمونه بگوئید ،تالابها را که خشکاندیم نسل جنگلها را با بهره برداری از بین بردیم ،ابهای زیر زمینی را خشکاندیم ،در جنگلهای شمال بغیر از خوک و تعداد اندکی خرس جانوری باقی نمانده،دیگه از بم وجاهای دیگه بگذریم.

    • علی

      کجای ایران راغفلت نکردید ... ....

    • بهرام

      شما بگویید مسئولین از کجای این سرزمین غفلت نکرده اند؟دریاچه ارومیه با اون عظمتش خشک شد در حالیکه کمتر از یک ساعت فاصله با دریاچه وان ترکیه فاصله دارد که یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری ترکیه به حساب می آید‌.زاینده رود با آنهمه زیبایی و جاذبه اش خشک شد تالاب انزلی و هورالعظیم و ...خشک شد.بیشتر آثار تاریخی این مرز و بوم در اثر بی توجهی در معرض خطر هستند.استخراج بی رویه معادن در اکثر نقاط کشور ضربه جبران ناپذیری بر محیط زیست وارد کرده که هزاران سال دیگر جبران نمیشود.کاش بعضیها درک میکردند که ویران کردن آسان و آباد کردن مشکل است.

    • بدون نام

      تنها خرمشهرنیست هزاران شهروروستااینجورین

      پاسخ ها

      • بینام

        اولئک هم الغافلون!!!!!!

    • یعقوب

      اگر این همه به قم ومشهد میرسید یک هشتم ان به خرمشهر میرسیدید اینطور نمیشد هنوزم دیر نشده البته زمان میبرد که خیلی دیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج