۷۴۰۴۴۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

۳ بازیکن پرسپولیس در آستانه خط خوردن از لیست

با حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات و جذب ۴ بازیکن در شرایط فعلی اکنون آنها در نیم فصل باید دو بازیکن را از لیست خارج کنند.

ورزش سه: پرسپولیس در نقل و انتقالات صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان را از لیست خود خارج کرد که از این جمع تنها محرمی در لیست زیر ۲۳ سال قرار داشت. این در حالی است که باشگاه به دنبال این است تا رضایت وحید امیری را نیز برای ادامه همکاری جلب کند.

با جذب مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و احتمالا سروش رفیعی اما لیست بزرگسالان این تیم با چالش بزرگی مواجه خواهد بود و برانکو باید در نیم فصل نام دو بازیکن تیمش را از لیست خط بزند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، گادوین منشا، علی علیپور، احسان علوان‌زاده، آدام همتی لیست ۲۱ نفره از بزرگسالان را تشکیل می‌دهند. ۱۶ بازیکن که از ابتدای فصل پرسپولیس را همراهی می‌کنند به علاوه محسن ربیع خواه، مهدی شیری، مهدی ترابی و مهدی شریفی و البته سروش رفیعی که باشگاه مدعی است توافق ابتدایی برای جذب وی صورت گرفته است.

با توجه به اینکه هر تیم می‌تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال در فهرست خود داشته باشد، برانکو در نقل و انتقالات نیم فصل باید عذر سه بازیکن را بخواهد و آنها را در اختیار تیم دیگری قرار بدهد. بازیکنانی که نام دو تا از آنها را همین حالا هم می‌توان حدس زد. آدام همتی و احسان علوان‌زاده. برای انتخاب سومین بازیکن، هم برانکو به اندازه کافی وقت دارد و هم باشگاه. آن هم به مدت حدود چهار ماه و ۱۵ هفته.

وضعیت وحید امیری هنوز مشخص نیست. او پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی دریافت کرده و البته پرسپولیس را هم خواهان خود می‌بیند؛ برای تمدید قرارداد و یک فصل بازی برای این تیم. اگر وحید امیری هم با پرسپولیس به توافق برسد، تعداد بازیکنان بزرگسال این تیم به ۱۷ نفر می‌رسد؛ (علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، آدام همتی، امید عالیشاه، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور، احسان علوان‌زاده) یعنی یک جای خالی که فقط می‌تواند نیم فصل پر شود. اما بازیکنانی که پرسپولیس برای نیم فصل جذب کرده و یا قصد استفاده از آنها را دارد تا این لحظه ۴ نفر می‌باشد.

سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری چهار بازیکنی هستند که با پرسپولیس به توافق رسیده‌اند. سروش هنوز قراردادی امضا نکرده اما بازگشت او به پرسپولیس را باید قطعی بدانیم. ترابی، شیری و شریفی نیز سه بازیکن دیگر هستند که البته شرایط متفاوتی نسبت به رفیعی دارند. این سه بازیکن قراردادشان را هم امضا کرده‌اند. شیری نیم فصل اول به پیکان می‌رود تا برای این تیم بازی کند و این وضعیت برای ترابی هم وجود دارد و او بعد از نیم فصل بازی در سایپا به پرسپولیس می‌پیوندد. شریفی اما فقط با پرسپولیس تمرین می‌کند تا بعد از پایان محرومیت، پیراهن این تیم را بپوشد. جذب این ۴ بازیکن یعنی پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل باید خانه تکانی کند، چند بازیکن را از فهرست خط بزند و بازیکنان جدید را جایگزین‌شان کند.

خط خوردن بوژیدار با اما و اگر

این تغییرات در خط دروازه بعید خواهد بود. علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ به عنوان دروازه‌بانان این تیم فعالیت خواهند داشت و جدایی و خط خوردن نام هر کدام از آنها امری بعید است. مگر اینکه جانشین بوژیدار گلری جوان و زیر ۲۳ سال مطرح شود و به این ترتیب یک سهمیه آنها اینچنین شکل گیرد. خصوصا اینکه با توجه به رشد نرخ ارز باشگاه به این ترتیب به دنبال کم کردن هزینه‌ها باشد که این مساله هم با اما و اگر زیادی همراه است و بعید است گلر کروات این تیم بدون دریافت حق و حقوق خود از این تیم جدا شود.

خط دفاعی پرسپولیس در آرامش

در خط دفاعی پرسپولیس با توجه به لیست فعلی سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح قرار دارند که محسن ربیع خواه نیز به این جمع می‌تواند اضافه شود. در حال حاضر نیز یک بازیکن در دفاع میانی خلا این تیم محسوب می‌شود و بعید است که برانکو برای خالی کردن لیست خود چشم به نفرات دفاعی‌ کم تعدادش بدوزد. خصوصا اینکه خط دفاعی این تیم طی دو فصل اخیر عملکرد فنی و آماری مناسبی نیز از آن خود کرده‌اند. به این جمع مهدی شیری هم در نیم فصل اضافه خواهد شد.

کمربند میانی و جنگ بزرگ

بزرگترین جنگ در خط میانی خواهد بود. جایی که سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، وحید امیری (در صورت تمدید)،بشار رسن، امید عالیشاه، احسان علوان زاده حضور دارند. نفراتی که باید بهترین عملکرد فنی را از خود به جا بگذارند تا از خطر حذف در نیم فصل با توجه به اضافه شدن مهدی ترابی و سروش رفیعی جلوگیری کنند.

همانطور که گفته شد احسان علوان زاده جدی ترین گزینه برای خروج از این لیست در نیم فصل محسوب می‌شود. کامیابی نیا قراردادش را به تازگی تمدید کرده و بعید است اتفاق دیگری برای او شکل گیرد. احمد نوراللهی و سیامک نعمتی نیز قرارداد خود را تمدید کرده‌اند. باشگاه به پاس عملکرد اخلاقی و فنی محسن ربیع خواه قرارداد این بازیکن را نیز تمدید کرده و در نیم فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد.

خط حمله و شرایط ویژه شریفی و منشا

در خط حمله پرسپولیس آنها در شرایط فعلی تنها علی علیپور و گادوین منشا را در اختیار دارند. آدام همتی نیز همچنان فرصت خوبی برای خودنمایی به دست نیاورده و مهدی شریفی نیز نیم فصل فرصت خواهد داشت تا خود را به برانکو اثبات کند. از این جمع هم آدام همتی بیشترین خطر را احساس می‌کند.

شرایط اگر همانند فصل گذشته برای منشا پیش برود او نیز شاید از مدار باشگاه خارج شود، هرچند طی تمرینات پیش فصل او با انگیزه مثالزدنی خود نشان داد تفاوت زیادی نسبت به لیگ هفدهم داشته است. مهدی شریفی نیز که بعنوان خرید جدید به این باشگاه پیوسته تا نیم فصل فرصت خواهد داشت تا برچسب بازیکن مازاد سپاهان را از خود دور کرده و نمایشی مدنظر برانکو را برای حضوری ثابت در ترکیب به دست بیاورد.

وحید امیری نیم فصل می‌رود؟

شاید دیگر شرایط برای خالی شدن لیست نیم فصل پرسپولیس جدایی وحید امیری در نیم فصل باشد. وینگر موفق و ملی پوش پرسپولیس که نمایش فوق العاده ای در جام جهانی داشت به دنبال این است تا فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند تا از حیث مالی شرایط مناسبی به دست بیاورد. باشگاه البته در حال حاضر به دنبال رضایت او برای حضور در این تیم تا نیم فصل است. اگر چنین شرایطی مورد موافقت طرفین قرار گیرد احتمالا سومین سهمیه خارج شده از این تیم این بازیکن خواهد بود که برای حضور در فوتبال اروپا یا حاشیه خلیج فارس جمع شاگردان برانکو را ترک کند.

خطر روی سه بازیکن

بازیکنان پرسپولیس اکنون نزدیک به ۱۸ بازی با احتساب لیگ قهرمانان آسیا فرصت خواهند داشت تا خود را از خطر حضور در لیست مازاد نیم فصل دور کنند. همانطور که گفته شد بیشترین خطر در حال حاضر متوجه آدام همتی و احسان علوان زاده است. سومین بازیکن نیز باید دید تحت چه شرایطی این باشگاه را ترک خواهد کرد. شاید بازیکنی به واسطه تنگ شدن جایگاهش شخصا خواهان جدایی شود یا اینکه وحید امیری بعد از توافق تا نیم فصل این تیم را ترک کند. در غیر اینصورت برانکو شاید حاشیه ساز و جنجالی‌ترین تصمیم را پیش روی خود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شجاع خلیل زاده رو خط بزنن بهتر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم بهترازشجاع۰پیدا نمیشه باغیرت و تعصب

    • علی جلیلی

      الو 125

    • بدون نام

      نویسنده کیسه کش اتیش گرفته❤❤❤❤❤❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج