جاباما
۷۴۱۰۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو فینالیست ایران در کشتی آزاد نوجوانان جهان

آزادکاران اوزان ۴۵ و ۹۲ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی کشتی آزاد نوجوانان جهان در کرواسی شدند اما سید عرفان جعفریان با شکست مقابل حریف آمریکایی به دیدار رده بندی رفت.

ایسنا: رقابت‌های مرحله نیمه نهایی ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد و ۳ نماینده ایران که راهی دیدار نیمه نهایی ۵ وزن دوم شده بودند به مصاف رقبایشان رفتند که در پایان رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۴۵ و علی عبداللهی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال رسیدند و سید عرفان جعفریان با شکست نزدیک ۲ بر ۲ مقابل حریف آمریکایی به دیدار رده‌بندی وزن ۵۱ کیلوگرم رسید.

همچنین در دیدار رده بندی وزن ۴۸ کیلوگرم ویسی مقابل حریف آلمانی شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

تا دقایقی دیگر در جریان دیدارهای رده بندی و فینال ۵ وزن اول محمدرضا قیاسی در وزن ۸۰ و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای روس و آمریکا می‌روند و محمد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از ارمنستان می‌رود.

دو فینالیست ایران در کشتی آزاد نوجوانان جهان

در وزن ۴۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا ۲۰۱۸ در دور اول به مصاف فیشر از سوئیس رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه یازده بر صفر به برتری رسید. خلیلی در دور دوم نیز سارانتویار از مغولستان را یازده بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. خلیلی برای رسیدن به فینال به مصاف احمت یوسل از ترکیه رفت و قاطعانه با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد و به فینال رسید. عموزاد برای کسب مدال طلای جهان فردا (چهارشنبه) به مصاف رافائل هاروتونیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، سید عرفان جعفریان دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۸ پس از استراحت در دور نخست مقابل اسراییل بایتازایف از روسیه مقتدرانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید .جعفریان در ادامه مقابل اشرف کریم زاد از آذربایجان قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید اما در دیدار ماقبل فینال در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل ماتئو راموس از آمریکا شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی اکبر فضلی خلیلی در دور نخست با نمایشی خوب برابر آلیبگوف کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین با نتیجه قاطع ۹ بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حمزه آلاکا از ترکیه ده بر صفر شکست خورد و با توجه به صعود رقیب ترک به فینال راهی گروه بازنده ها شد و باید فردا به مصاف مختارولی از قزاقستان برود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد نخودی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۷ و طلای آسیا ۲۰۱۸ پس از استراحت در دور اول به مصاف سواما از ژاپن رفت و در پایان با نمایشی ضعیف و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل حریف گرج، نخودی خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علیرضا عبداللهی دارنده مدال طلای آسیا در مبارزه نخست برابر غفوراف از قزاقستان قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد. عبداللهی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی نیز در یک‌مبارزه سخت برابر آلبرت جیمز فراری از آمریکا با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.وی سپس مقابل مونو داهیا از هند در مدت زمان ۳۰ ثانیه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. عبداللهی برای رسیدن به فینال نیز با نتیجه ۵ بر صفر از سد ژوهانس مایر از آلمان گذشت و فینالیست شد.وی برای کسب مدال طلا فردا (چهارشنبه) باید به مصاف عمر آکتاس از ترکیه برود.

همچنین از رقابت های ۵ وزن اول در وزن ۴۸ کیلوگرم مهدی ویسی در جدول شانس مجدد برابر کاسئی تانابه از ژاپن در حالیکه تا ثانیه های پایانی ۴ بر ۲ عقب بود ۲ امتیاز دیگر گرفت و با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد و به رده بندی رسید اما مقابل گگلاشویلی از گرجستان ۳ بر ۲ شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج