۷۴۱۰۶۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

قطعی برق در بخش خانگی باید آخرین گزینه باشد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از مصرف کنندگان برق کشور ۷۰ درصد برق تولیدی را مصرف‌ می‌کنند، تعرفه‌ها را باید برای آن‌ حوزه‌هایی که پرمصرف هستند تعریف کنیم.

خبرگزاری ایلنا: حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی که با حضور رضا اردکانیان تشکیل شده بود، گفت: کلیات مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون در ارتباط با بحث مشکل کم‌آبی و مشکلاتی در حوزه برق تولیدی کشور بود.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون انرژی بر ایجاد توازن بین تولید و مصرف تاکید شد، گفت: ما سال گذشته ۹ هزار مگاوات برق به وسیله آب و سدها تولید می‌کردیم که امسال حدود ۴ هزار مگاوات کمتر تولید می‌شود. درنتیجه برای ایجاد توازن در بخش‌های مختلف خانگی، صنعت، کشاورزی و... ساز و کارهایی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما تاکید کردیم که برای قطعی برق، بخش خانگی باید آخرین بخش باشد ما باید برق حوزه‌هایی که پرمصرف هستند را قطع کنیم و هزینه آنان را افزایش دهیم چرا که در حال حاضر ۳۰ درصد از مصرف کنندگان برق کشور ۷۰ درصد برق تولیدی را مصرف‌ می‌کنند، تعرفه‌ها را باید برای آن‌ حوزه‌هایی که پرمصرف هستند، تعریف کنیم.

وی با اشاره به مساله کم آبی در کشور گفت: موضوع کم آبی مخصوصا در استان خوزستان از دیگر محورهای مورد بحث در جلسه امروز کمیسیون بود که بنا به گفته مسئولان مشکل آب در خرمشهر تا پایان هفته به طور کامل برطرف خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکته داریم خداوکیلی. هرروز از ترسم برق نره عصر با آسانسور نمیرم بالا و 5 طبقه از راه پله میرم

    • کارمند

      چرا برق شرکت ها و ادارات و موسسات و دولتی و خصوصی را که داخل هر اتاق چندتا کولر گازی دانم روشن هست و داخل بعضی اتاق ها هیچ کس نیست و جلو مغازه ها و پاساژها هزار ان لامپ بيخودي روشن هست را خاموش نمیکنید فقط برق منازل مسکونی را شاید بیماری یا کودک و یا سالمندی وجود داشته باشد را قطع می کنید بخدا مردم چوب سو مدیریت شماها را میخورند ننگ بر شما

    • بدون نام

      سلام برق مغازه ها تو را هر کسی دوست دارین ظهر و شب ها قطع نکنید مغازه ما کرکره برقی هست ظهری مجبور شدم داخل مغازه بمونم بازار کساد حوصله ام سر رفت

    • علی

      اصفهان - شاهین شهر 3 روز هست که روزی 2 ساعت برق قطع میشه ......فکر کنم اولین گزینه رو خانگی اجرا شده ....بر عکسه!!!

    • رفیعی

      عجب تردید نکنید که شماوقتی که کسی بدهی رانده قطع میکنید همینجوری شما نقشه کشیدین برای حاملها در بودجه بعدا ۴جارایگانه این وسط جیب پرمصرف میخوان هالی کنن بعدا میان حایگاه تعیین کنن واقعاکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج