۷۴۱۴۵۴
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود سازمان بازرسی به ۴ بازار

رییس سازمان بازرسی اعلام کرد: این سازمان به بازارهای خودرو، مسکن، ارز و سکه ورود کرده و بزودی گزارشی در این باره ارایه می کند.

ایلنا نوشت: رییس سازمان بازرسی اعلام کرد: این سازمان به بازارهای خودرو، مسکن، ارز و سکه ورود کرده و بزودی گزارشی در این باره ارایه می کند.

قاضی سراج با بیان اینکه چه ضرورتی دارد میلیاردها یورو ارز دولتی برای سفرهای تفریحی اختصاص یابد؟ با اشاره به فضای ملتهب چهار بازار خودرو، مسکن، ارز و سکه خاطرنشان کرد: همانطور که ریاست قوه قضاییه تاکید کردند، سازمان بازرسی به این حوزه ها ورود کرده و گزارش خود را بزودی برای مراجع ذیصلاح ارسال خواهیم کرد تا با دستور قاطع ریاست قوه قضاییه با متخلفان و سودجویان و فرصت طلبان در این حوزه ها بدون اغماض برخورد شود.

رییس سازمان بازرسی با اشاره به بازدید اخیر خود از ایران خودرو اظهارداشت: با هماهنگی هایی که با خودروسازان صورت گرفت، آرامش خوبی بر روند ثبت نام ها حاکم شده و التهاب بازار خودرو فروکش کرده است.

وی افزود: متاسفانه هر چیزی که اعلام می شود قیمتش رو به افزایش است، برخی مردم برای خرید آن کالا اقدام می کنند که ما از مردم نیز درخواست می کنیم که با بی اعتنایی و عدم خرید کالاهایی که به صورت یک شبه و غیر منطقی گران می شوند فرصت سودجویی به دلالان و فرصت طلبان را ندهند. همچنین با توجه به شرایط تحریم کشور واقعا اقلامی که نیاز نداریم، نخریم و یا حتی المقدور وقتی کالایی در داخل با کیفیت مناسب تولید می شود از خرید مشابه خارجی آن پرهیز کنیم.

سراج با اشاره به برگزاری جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی توسط سران سه قوه گفت: تمام مسئولان کشور آماده مقابله با تحریم ها هستند و تصمیمات و تدابیر لازم را در نظر گرفته اند. وی اقتصاد مقاومتی را به عنوان راهکار نهایی غلبه بر مشکلات اقتصادی دانست و گفت: در شرایطی که کشور در تحریم قرار دارد و ارز دولتی باید به کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تخصیص یابد.

چه ضرورتی دارد که میلیاردها یورو ارز دولتی برای سفرهای تفریحی (از قبیل آنتالیا، پاتایا و ... ) اختصاص یابد؟ این رویه بر خلاف اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از سفرهای خارجی غیر ضرور است و این مقدار ارز دولتی اگر به بخش تولید اختصاص یابد به رونق و شکوفایی تولید داخلی کمک موثری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گراشی

      عزیزان من به هیچ بازاری ورود نکنید
      ........هر کس هر کاری به نفع خودش است انجام میدهد ...
      اگر راست میگویند پس چرا اسم اینهمه آنهایی که ارز گرفته اند اعلام نمیکنند .......

    • kh

      سلام ما ملت ایران چهل سال است با این موضوعات سرگرم هستیم برای تمام ملت ایران متاسفم.

    • ح

      شما اگر همین مسئولین با اقازاده هاشونو کنترل کنید مملکت گل و بلبل میشود

    • بدون نام

      سیاهبازی دیگه بسه خودتون درجریان همه چیزهستیدمردم هم همینطور......

    • بدون نام

      خوب پس مردم با پولشان سکه نخرند مسکن نخرند وماشین نخرند اون وقت پولشان را چی کنند دور بریزند یا آتش بزنند دولت باید در مقابل اسکناسی که چاپ کرده وروانه بازار کرده کالا رامحیا کتد در غیر آن صورت دولت ورشکسته خواهد شد

    • بدون نام

      خوب پس مردم با پولشان سکه نخرند مسکن نخرند وماشین نخرند اون وقت پولشان را چی کنند دور بریزند یا آتش بزنند دولت باید در مقابل اسکناسی که چاپ کرده وروانه بازار کرده کالا رامحیا کتد در غیر آن صورت دولت ورشکسته خواهد شد

    • بدون نام

      چرا تا کنون کنار نشسته بودند .
      حال ببینیم وقتی ورود پیدا می کنند چی میشه .

    • بدون نام

      بعد از ورود دولت چی میشه گزارش بده چی میشه
      خودمون میدونیم بیا تا بهت گزارش بدیم
      چرا میگزارید به اینجا برسه تا ورود کنید و تازه گزارش بدید پس بقیه چکار کردند تا اینجا و جوابگو کیه
      ضرر مردم رو کی میده

    • بی نام

      ما منتظر حرکت اینها در این چهار تا بازار هستیم ببینیم که نتیجه چه میشود فعلا نمشه گفتگو کرد تا ببینیم.انشاالله موفق بشن فقط حرف نزنند.

    • ایرانی

      مگه چقدر ارز میدید که الان نگران ارز مسافرتی هستید.‌؟؟برید اقازاده هایی که هرکدومشون میلیاردها دلار و یورو رو ازکشور خارج کردن رو بیارید..برید اقا زاده هایی که ماشینهای میلیاردی سوارن رو بگید که از کجا اوردن؟؟مگه مردم سایر کشورهای دنیا به کشورهای دیگه سفر نمیکنن؟؟پس ارز شونو از کجا تهیه میکنن؟؟

    • رضا عبداللهی

      سلام علیکم اگر مالیات وعوارض تصاعدی بابت معاملات دلالی و زمین های بلا استفاده و خانه های بزرگ بگیرند و کمک هزینه ساخت مسکن های زیر صد متر و تحصیل و بهداشت و تولید کنند و مسئولین در میان مردم متوسط زندگی کنند مشکلات برطرف میشود وگرنه روز به روز بدتر شده و .....

    • آه ازدست ادمای ..

      کاش میشد جناب بازرسی همیشه دقیق وارد مسائل ومشکلات بشه ومماشات هم نکنند
      ولی حیف که زیاد کارا نیست و مردم ما هم زیاد اهل قانون نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج